لباس مجلسی

به روزترین مدل های لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور

توجه: عکس های ذیل صرفا جهت ایده هستند و در فروشگاه کروکو به فروش نمیرسند.

همانطور که در مجالس و جشن های عروسی دیده اید لباس مجلسی کوتاه از جذابیت و گیرایی بسیار بالایی برخوردار است. افزون بر این لباس های مجلسی از جنس گیپور  نیز در بین خانم ها بسیار محبوب و مورد پسند هستند. حال تصور کنید ترکیبی از این دو به صورت لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور چه لباس مجلسی بی نظیری را به وجود خواهد آورد. ما در اینجا مجموعه ای از مدرنترین طرح های لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور سال ۲۰۲۰ اروپایی و جدیدترین سبک های این نوع لباس مجلسی را که اخیرا در صفحات اینستاگرامی بسیار به چشم می خورند و دنبال کننده های فراوانی دارند، گرد آورده ایم. بنابراین این مطلب مخصوص خانم های خوش پوشی است که علاقه ی ویژه ای به پوشیدن لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور دارند و قصد دارند با انتخاب این سبک لباس همچون نگینی در یک مجلس عروسی یا مهمانی بدرخشند.

لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور آستین دار

شایان ذکر است که به دلیل ذات و ماهیت کوتاه بودن لباس مجلسی کوتاه، پیدا کردن طرح های پوشیده و آستین دار این سبک اندکی دشوار است و اکثر لباس های این سبکی باز و بدون آستین هستند، اما چنانچه علاقه دارید لباس مجلسی زیبای کوتاهی با بالاتنه ی تیموری آستین دار داشته باشید، بهتر است از طرح ها و مدل هایی که در ادامه مطلب برای شما آورده ایم و تا حد امکان پوشیده و دارای آستین هستند استفاده نمایید.

نکات مهم در رابطه با زیباتر شدن در لباس مجلسی

همواره بر آن باشید که لباس مجلسی که بر تن دارید کاملا فیت و اندازه بدن شما باشد. چرا که یکی از ساده ترین  و البته کم هزینه ترین ترفند های لاغرتر و خوش فرم تر نمایان شدن اندامتان همین نکته است. پس همواره به خاطر داشته باشید که یک خانم شیک پوش و آراسته سراغ لباس های تنگ یا گشاد برای پوشیدن در یک مجلس عروسی نمی رود. پوشیدن لباس مجلسی بیش از حد تنگ علاوه بر اینکه موجب محدودیت در تحرک و راحتی شما در لباستان می شود، چین و چروک های زننده و زشتی را در نواحی چاق و پر بدنتان نیز ایجاد می کند.

علاوه بر اندازه ی لباس، دقت در طرح و رنگ پارچه لباس مجلسی به خصوص در مورد انواع لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور بسیار حائز اهمیت است.

فراموش نکنید که اگر می خواهید فرم بدنتان زیباتر و لوندتر به نظر برسد و اضافه وزنتان چندان به چشم نیاید، هرگز سراغ لباس مجلسی رنگ روشن نظیر لیمویی، سفید، صورتی، آبی آسمانی و … نروید زیرا لباس های این رنگی علاقه شدیدی به نشان دادن شکل حقیقی اندام ها دارند و لذا بهتر است برای پنهان کردن نواحی چاق یا احیانا بد فرم بدن تان از لباس مجلسی تیره رنگ همچون لباس های زرشکی، مشکی، بنفش و… استفاده کنید.

لباس مجلسی کوتاه گیپوری از جمله پر استفاده ترین و محبوب ترین لباس ها برای خانم های شیک پسند و جوان در مجالس عروسی و مهمانی است. طرح دو تکه ای از پارچه های ساتن و گیپور از آن دسته مدلهایی است که هر بانویی می تواند پیش از حضور در یک مراسم مهم و مجلل به فکر پوشیدن آن بوده و با خرید و انتخاب پارچه و رنگ مناسب برای این سبک لباس بدون معطلی سفارش دوخت آن را دهد.

لباس مجلسی های جدید گیپوری ۲۰۲۰

یک لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور می تواند دقیقا همان چیزی باشد که هر بانویی تمایل دارد با پوشیدن آن در مجالس و مهمانی های ویژه، شیک و فوق العاده دیده شود. بنابراین مشخص می گردد که این سبک لباس مجلسی در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ بسیار پرطرفدار و پر فروش بوده و خواهند بود.

از پارچه های گیپوری عموما برای طراحی و دوخت لباس‌های ظریف نظیر لباس عروس و لباس مجلسی شیک و پر زرق و برق زنانه استفاده می شود. سبک های جدید و به روز لباس مجلسی کوتاه گیپوری دارای انواع مختلفی هستند. این مدلها اخیرا به صورت بالاتنه گیپور دوخته و وارد بازار مد می شوند.

نوع دیگری از این نوع لباس مجلسی نیز موجود است که به شکل کامل از  گیپور دوخته می شود و می توان از هر دوی  این مدل ها برای حضور در مراسمات و مهمانی های ویژه استفاده نمود و توجه همگان را به خود جلب کرد.

تصاویر بیشتر:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *