لباس مجلسی

مدل های دیدنی لباس مجلسی آستین دار بلند مد روز

توجه: عکس های ذیل صرفا جهت ایده هستند و در فروشگاه کروکو به فروش نمیرسند.

در مجالس و میهمانی های مختلف می توان لباس های متنوعی به تن کرد. این لباس ها می توانند کوتاه یا بلند، آستین دار یا بدون آستین باشند و این موضوع بستگی به شرایط و همچنین سلیقه خانم ها دارد. در بین تمامی این لباس ها، لباس مجلسی آستین دار بلند زنانه می تواند بهترین پوشش برای بسیاری از خانم هایی باشد که راحتی و وقار را همراه با هم می خواهند.

برای بسیاری از خانم ها، پوشیدن یک دست لباس مجلسی بلند آستین دار اولین و مهم ترین موضوعی ست که برای حضور در جشن های مختلف در نظر می گیرند، پس از این موضوع نیز در پی مدل مو و آرایش خود خواهند بود. با توجه به تمامی این دلایل بد نیست کمی با هم به موضوع لباس مجلسی زنانه آستین دار بلند و موضوعات پیرامونش بپردازیم. لطفاً تا انتها در کنار ما باشید.

لباس مجلسی آستین دار بلند گشاد

هر مدل لباس مجلسی زنانه را می توان در طرح های مختلفی مشاهده کرد زیرا طراحان و تولیدکنندگان تمامی شرایط و تمامی سلیقه های زنانه را در نظر گرفته سپس طرح های مختلفی را تولید می کنند. بسیاری از خانم ها علاوه بر اینکه علاقه فراوان به پوشیدن لباس بلند مجلسی دارند، تمایل به گشاد و راحت بودن این لباس آستین دار مجلسی هم خواهند داشت به همین دلیل، مدل های زیبایی از این لباس ها هم اکنون در فروشگاه های مختلف موجود است.

مزیت پوشیدن لباس مجلسی آستین دار بلند گشاد این است که در مجالس مختلف با توجه به تحرک و جنب و جوش فراوان خانم ها، چنین لباسی هم راحتی بسیار زیادی همراه دارد و هم پوشیدگی مناسبی ایجاد می کند و دقیقاً به همین علت است که بسیاری از خانم ها، عاشق پوشیدن لباس های مجلسی بلند آستین دار گشاد هستند.

از طرفی، چنانچه خانمی دارای اضافه وزن باشد این نوع پوشش می تواند هم ظاهری بسیار مناسب برای او ایجاد کند و هم این ایرادِ نسبی را به زیبایی محو نماید.

لباس مجلسی آستین دار بلند توری

تورها و البته گیپورها اولین گزینه برای تولید لباس های مجلسی زنانه به خصوص آنهایی که قرار است فقط در مجالس زنانه پوشیده شود هستند. تنوع و فراوانی این متریال هم آنچنان زیاد است که به راحتی می توان مدل های فراوانی از لباس مجلسی بلند زنانه را توسط آنها تولید کرد. زیبایی لباس مجلسی زنانه توری هم به حدی ست که تقریباً در هر جشنی می توان بیشتر خانم ها را با این ترکیب از لباس ها مشاهده کرد.

از تورهای مختلف حریر و یا کار شده، می توان هم در آستین لباس بلند، هم در قسمت هایی از دامن ها و البته در جلوی سینه نیز استفاده کرد. پارچه های توری سبب زیبایی بسیار بیشتر لباس مجلسی آستین دار بلند و افزایش جذابیت آن خواهند شد.

در انتخاب رنگ تورها نیز با توجه به اینکه تولیدکنندگان از طراحان خبره بهره می برند می توان ترکیب بسیار دوست داشتنی از تورهای خوشرنگ در کنار پارچه های زیبا را مشاهده کرد. اصولاً کمتر می توان لباس مجلسی زنانه توری زشت پیدا کرد، تقریباً تمامی طرح های این نوع لباس مجلسی زنانه آستین دار بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند.

لباس مجلسی آستین دار بلند تنگ

بله در لباس های آستین دار بلند مجلسی هم می توان مدل های تنگ آن را پیدا کرد. برخی خانم ها با توجه به سایز اندام و همچنین علاقه به پوشیدن لباس های تنگ، تمایل دارند چه برای مجالس خصوصی زنانه و چه دیگر مراسم از لباس بلند آستین دار تنگ استفاده کنند. به همین جهت مدل های فراوانی از آنها در رنگ و طرح های مختلف وجود دارد.

بهترین مدل لباس مجلسی بلند آستین دار تنگ را می توان در رنگ های شاد و البته پارچه های کار شده پیدا کرد که معمولاً از جلوی سینه تا روی دامن لباس توسط طرح های برجسته را پوشانده و به شدت زیبا و جذاب هستند. اینگونه طرح های لباس مجلسی آستین دار بلند تنگ بیشتر مختص زنان جوان با اندامی مناسب است زیرا نقصی در ظاهر و اندام خود نمی بینند به همین دلیل با خیالی راحت چنین پوشش شیک مجلسی را برای حضور در میهمانی های مورد علاقه خود انتخاب می کنند.

تصاویر بیشتر:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *