کفش زنانه, کفش مردانه

قانونی که حتما باید هنگام خرید کفش کتونی اسپرت رعایت کنید!

به طور کلی کتونی ها در انواع مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می شوند که معمولا برای پیاده روی و یا ورزش مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر افراد برای انجام فعالیت‌های روزمره خود به کتونی نیاز دارند. مهمترین نکته ای که در زمان خرید کفش اسپرت باید به آن توجه کنید، این است که نوع فعالیت یا ورزشی که قرار است با کتونی انجام دهید را مشخص نمایید. انتخاب کتونی نامناسب علاوه بر ایجاد مانع در برابر لذت بردن از ورزش و پیاده روی، می تواند به درد پا نیز منجر شود. این روزها در فروشگاه ها و نمایندگی ها درباره انواع کتونی اسپرت اطلاعاتی در اختیار افراد قرار داده می‌شود؛ اما دانستن بعضی از نکات در هنگام خرید کفش کتونی می‌تواند به افراد کمک کند.

 

 

خرید کفش اسپرت مردانه یکی از چالش برانگیز ترین انتخاب های اقایان است.

کارهایی که قبل از خرید کفش اسپرت باید توجه کنیم

برای خرید کتونی مناسب نیازی نیست که هزینه بالایی را پرداخت کنید، اما اگر به دنبال یک کتونی بادوام و دارای استانداردهای بالا هستید، بهتر است به جای خرید از فروشگاه های معمولی، به نمایندگی‌ های معتبر کتونی اسپرت مراجعه کنید. قیمت های کتونی در این نمایندگی ها ممکن است کمی بالاتر باشد اما می توانید اطمینان حاصل کنید که کتونی مورد نظر از نظر مواد به کار رفته و همچنین استانداردهای جهانی قابل اعتماد است. یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید کفش کتونی باید مورد توجه قرار گیرد، جنس زیره کتونی است.

کتونی هایی که دارای زیره طبی هستند، بهترین کارایی را دارا می باشند. همچنین در زمان خرید باید به جنس بدنه کتونی نیز توجه شود که در فصل تابستان و زمستان دچار آسیب نشود. کفی کتونی نیز به هیچ عنوان نباید نازک باشد، زیرا نازک بودن کفی کتونی می‌تواند به قسمت پاشنه و مچ پا فشار وارد کرده و باعث ایجاد درد شود. سایز کتونی دقیقا باید متناسب با پای افراد بوده و گشاد یا تنگ نباشد. در زمان خرید کتونی به پهنا و عرض آن نیز توجه کنید تا هم اندازه با پهنا و عرض پای شما باشد.

یکی از مهمترین عوامل در هنگام خرید کفش‌های اسپرت، وزن آن ها می باشد. کتونی هایی که مخصوص پیاده روی و ورزش هستند، معمولاً دارای وزن سبکی می باشند تا برای دویدن یا قدم زدن راحت باشند. در صورتی که به دنبال خرید یک کتونی مناسب برای ورزش هستید، حتما باید در زمان خرید به سبک بودن وزن آن دقت داشته باشید. انعطاف پذیری کتونی نیز یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

حتما در هنگان خرید کفش اسپرت رنگ های شاد هم در نظر بگیرید

برای تشخیص انعطاف پذیری کتونی باید پنجه پای خود را خم کرده و پاشنه پا را بر روی زمین نگه داشته باشید تا انعطاف کتونی را امتحان کنید. اگر کتونی دارای انعطاف پذیری مناسبی نباشد، می‌تواند به ساق پا آسیب برساند. طراحی کتونی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا تاثیر بسزایی در راحتی پای شما در زمان انجام ورزش یا پیاده روی دارد. کتونی های مخصوص دویدن و پیاده روی معمولاً دارای رویه کوتاهی هستند و در قسمت پاشنه پا در زمان حرکت آزادی بیشتری ایجاد می کنند. همچنین قسمت پنجه کتونی اسپرت نیز نسبت به کفش های معمولی پهن تر است و از ایجاد فشار به انگشتان پا جلوگیری می کند.

خرید کفش کتونی در رنگ های جیغ و جذاب

امروزه بسیاری از افراد خرید کفش اسپرت را به هر نوع کفش دیگری ترجیح می‌دهند؛ زیرا بهترین گزینه برای تیپ‌های اسپرت و ورزشی استفاده از کفش های کتونی است. کتونی های اسپرت دارای رنگ بندی های مختلفی هستند که هر فرد با توجه به سلیقه خود، رنگ خاصی را انتخاب می کند؛ اما بعضی از رنگ ها در تمامی مدل ها و برند های کتونی های اسپرت وجود دارند. این روزها رنگ های جذاب کتونی های اسپرت بسیار پرفروش هستند و بین خانم ها طرفداران بسیاری دارند.

رنگ های شاد و جیغ یکی از بهترین انتخاب ها در هنگام خرید کفش اسپرت هستند

در تولید کتونی های اسپرت از تمامی رنگ های جیغ و جذاب تا رنگ های اسپرت و شیک استفاده شده است. در کتونی های اسپرت طراحی جدید و تنوع رنگ بندی بسیار مهم می باشد؛ زیرا ممکن است یک کتونی خوش رنگ با کیفیت پایین دارای فروش بالایی باشد اما یک کتونی که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی است، به دلیل رنگ بندی ضعیف و عدم وجود خلاقیت نتواند فروش خوبی داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از برندهای معتبر کتونی های اسپرت از رنگ بندی بسیار متنوعی برای طراحی و تولید کتونی های خود استفاده می کنند.

عکس های بیشتر:

 

خرید کفش کونی در رنگ های خنثی و ملایم انتخابی است که همواره میتوانید ان را ست کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *