استایل مردانه

۱۰ قانون مردانه از انتخاب تا خرید لباس مردانه

انتخاب و خرید لباس مردانه، نکات زیادی را شامل میشود که با رعایت این نکات در هر موقعیتی زیباترین استایل را خواهید داشت. شاید کمد شخصی شما مملوء از لباس‎‌هایی باشد که با پوشیدن آنها استایل نامناسبی را ایجاد کنید. با توجه به هزینه‎‌های بالای پوشاک، بهتر است خریدی مطمئن و اصولی داشته باشید تا کارایی لازم را در کنار لذت بدست آورید. قوانین خوشپوشی در استایل آقایان، باعث میگردد‌ که شما جذابتر به نظر برسید و ست خوبی را داشته باشید. در ادامه این نوشتار قوانینی را با هم مرور می‌‏کنیم که با دانستن آنها شیکپوش و زیبا به نظر خواهید رسید.

 

۱- سایز مناسب خود را در هنگام خرید لباس مردانه پیدا کنید

هر استایلی چه کلاسیک و یا روزانه باید متناسب با فرم بدنی و سایز شما باشد. لباسی که بسیار گران باشد نیز اگر سایز مناسب شما نباشد، نتیجه عکس را بر پوشش شما دارد. برای داشتن استایلی برازنده و  شکیل، حتما باید لباس انتخابی سایز مناسب و فیت تن شما باشد؛ این امر زیبایی اندام شما را بیشتر نمایان می‌‏کند و در نتیجه بهتر به نظر می‎رسید. پس یادتان باشد که در هنگام خرید لباس مردانه سایز یکی ازفاکتور های بسیار مهم است.

۲- زیبایی و استایل کلاسیک را  هنگام خرید لباس مردانه بیشتر در نظر بگیرید

لباس مردانه‌ای که ترند می‌شود، درست مانند دیگر موارد بعد از مدتی فراموش میگردد. اگر به جای تنوع به دنبال زیبایی و کیفیت هستید، با خرید لباسهای مردانه کلاسیک جذاب به نظر برسید. این قبیل از پوشش پرستیژ شما را نمایان میکند و ظاهری برتر نشان میدهد.

۳- کیفیت را در نظر داشته باشید

ظاهر موجه این روزها در زندگی اجتماعی، امری واجب میباشد. برای داشتن این زیبایی لازم است لباسهایی با کیفیت انتخاب کنید. لباسهای ارزان قیمت و بی‌کیفیت دوام کمتری دارند و پرستیژ مردانه شما را خراب میکند. به دلیل عمر کم شما مجبور هستید در مدت زمان کم جایگزین این لباس را بخرید که این امر هزینه دوباره را برای شما به همراه دارد.

۴-چرخه رنگ و هارمونی مناسب 

رنگ لباس مناسب مردانه بسیار مهم میباشد. رنگهای محدودتری را در لباس های مردانه مشاهده می‏کنیم که این امر انتخاب را سخت‌‏تر می‌‏کند. پش حواستان باشد هنگام خرید لباس مردانه، با دقت و وسواس بیشتری لباس بخرید. خرید رنگ‏‌های تیره و ملایم هارمونی بیشتری را ایجاد می‌‏کند. هارمونی مناسب قسمت‎های مختلف لباس مردانه، پرستیژ و جذابیت بیشتری را به شما میبخشد. 


۵- راهنمای نگهداری لباس مردانه را مد نظر داشته باشید

تنها خرید لباس مردانه مهم نیست؛ باید مراقبت و نگهداری لباس مردانه را نیز مدنظر قرار دهید. روش صحیح شستشو و اتوکشی را در زمان خرید از متصدی فروشگاه سوال بپرسید.

۶- در هنگام خرید کفش مناسب فراموش نشود

انتخاب لباس مردانه بدون کفش مناسب نتیجه دلخواه را برای شما به همراه ندارد‌. نداشتن کفش مناسب منجر به بهم ریختگی در پوشش شما میشود. کفش مناسب جلوه بیشتری به شلوار شما داده و در نتیجه زیبایی را به شما هدیه می‌دهد.

۷- لباس تک رنگ را جدی بگیرید

در کمد شخصی خود همیشه پیراهن‌های مردانه تک رنگ را جدی بگیرید. این قبیل از لباسها برای استایل کلاسیک و یا مراسمات رسمی بهترین گزینه هستند که امکان ست کردن بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

۸- پاچه‌‏های شلوار بسیار مهم هستند


اگر شلوار پارچهای بر تن میکنید لازم به ذکر است که قد شلوار باید تا بالای کفش ادامه یابد  و نباید بین کفش و شلوار فاصله‌ای باشد تا نظم بیشتری به پوشش شما بدهد. اگر پاچههای شلوار گشاد هستند آنها را به یک خیاط کاربلد بسپارید تا لباس را با اندام شما هماهنگ کند.


۹- توجه به اکسسوری در هنگام خرید لباس مردانه


در کنار لباسهای خود از اکسسوری مناسب بهره ببرید. خرید یک ساعت‌مچی شیک موجب بهبود یافتن استایتان می‌شود. ساعتی با نمای کلاسیک و ساده زیبایی بیشتری را ایجاد می‌کند. کراوات یا دوبنده نیز در کنار کمربند، تنوع خاصی را برای شما به همراه دارد. البته نکته قابل توجه عدم استفاده همزمان دوبنده و کمربند است.

۱۰- تیشرت‌‎های مردانه را در رنگ‏‌های مختلف

هر مردی می‌بایست در کمد شخصی خود چند تیشرت مردانه با تنوع رنگ و طرح ساده داشته باشد. در استایلهای روزانه این قبیل از لباسها کاربرد بیشتری دارند. تیشرت یقهدار، یکی از نمونه‌های بسیار شیک برای آقایان شیکپوش استست کردن این نمونه با شلوار جین شما را جوانتر نشان می‌دهد. لازم به اشاره است که برای زیبایی بیشتر استایل خود، دکمه کت را نبندید و سعی کنید لباس‌هایتان را کمتر بشویید. با توجه به دوخت پیراهن آن را داخل شلوار بگذارید و همیشه کفش‌هایی براق و تمیز داشته باشید. با رعایت این نکات در کنار خرید اصولی و طبق قوانین مد، استایل مناسب و زیبایی را خلق کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *