کفش زنانه, کیف زنانه

فوت و فن ست کردن کیف و کفش باهم

ست کردن کیف و کفش باهم

ست کردن کیف و کفش باهم یکی از فاکتورهای مهم و طلایی در ساختن یک استایل شیک و جذاب می باشد و از آن جایی که خانم ها همیشه خواهان داشتن یک استایل شیک هستند ست کردن کیف و کفش باهم برای آن ها بسیار مهم و حائز اهمیت است اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به استایل خود و مد اهمیت می دهید در این بخش از مقاله با ما همراه باشید ما نکات بسیار مهمی در رابطه با طریقه ی ست کردن کیف و کفش به شما آموزش می دهیم.
ست کردن کیف و کفش هایی که طرح ساده دارند ساده تر از ست کردن کیف و کفش های طرح دار است پس اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فرصت کافی برای ست کردن کیف و کفشتان ندارید سعی کنید بیشتر کیف و کفش های ساده خریداری کنید برای ست کردن این کیف و کفش ها فقط کافیست از رنگ هایی که با هم هماهنگ هستند و یا از کیف و کفش هایی با رنگ های کاملا یکسان استفاده کنید.

 

به طور مثال رنگ های زرد و بنفش ، سفید و مشکی ، قرمز و سبز به خوبی با هم هماهنگ هستند. به رنگ هایی مانند خاکستری و سفید و مشکی رنگ های خنثی گفته می شود این رنگ ها به راحتی با رنگ های دیگر ست می شوند. اگر از کیف و کفش های طرح دار استفاده می کنید سعی کنید که طرح کیف و کفشتان با هم یکسان باشد به طور مثال اگر از کیف های طرح سنگی استفاده می کنید سعی کنید کفشتان نیز همین طرح باشد علاوه بر طرح ، جنس کیف و کفشتان نیز باید با هم هماهنگ باشد مثلا هر دو چرم باشند و یا هر دو پارچه ای باشند. هنگام استفاده از کیف و کفش های طرح دار لباس های ساده بپوشید و در هنگام استفاده از کیف و کفش های ساده ، لباس ها و یا شال و روسری های طرح دار بپوشید.

ست کردن کیف و کفش باهم

در برخی از استایل ها طرح کیف را با روسری ست می کنند در این استایل ها بهتر است از کفش های کاملا ساده استفاده کنید. اگر کیفتان سگک دار می باشد سعی کنید کفش های سگک دار را با آن ست کنید و بهتر است رنگ سگک آن ها با هم هماهنگی داشته باشد در این استایل می توانید از یک کمربند باریک سگک دار روی شلوارتان استفاده کنید و یک استایل شیک و رسمی بسازید. در هنگام ست کردن کیف و کفش لازم است به موقعیت خود نیز دقت کنید بهتر است برای استفاده روزانه از کیف و کفش پارچه ای و برای مجالس و مهمانی های رسمی از کیف و کفش های چرم استفاده کنید.

راهنمای خرید کیف های دستی شیک

همانطور که می دانید کیف ها یکی از اکسسوری های جذاب هستند و کامل کننده ی یک استایل زنانه می باشند پس اگر شما هم قصد خرید کیف دستی دارید در این مقاله با ما همراه باشید ما در در این بخش راهنمای کامل خرید کیف های دستی شیک را در اختیارتان قرار می دهیم. نکته ی مهمی که در قدم اول باید به آن دقت کنید این است که جنس کیف ، در شیک نشان دادن استایل بسیار اهمیت دارد پس هیچ گاه از کیف هایی که جنس بی کیفیت دارند استفاده نکنید و به جای آن بهتر است کیف های چرم اصل و یا کیف های چرم صنعتی درجه یک خریداری نمایید.

ست کردن کیف و کفش باهم

از مزایای کیف های دستی می توان به سبک بودن آن ها اشاره کرد این کیف ها به دلیل وزن کمی که دارند به مچ دست آسیب نمی رسانند و تنها ایرادی که این کیف ها دارند این است که باید در آغوش نگه داشته شوند و پس از مدتی ممکن است احساس خستگی کنید بنابراین این کیف ها برای استفاده ی روزانه مناسب نیستند و برای مجالس و مهمانی ها انتخاب خوبی هستند.
نکته ی دیگری که قبل از خرید کیف دستی باید به آن توجه کنید جنس و رنگ آن می باشد بهتر است کیف های دستی که جنس آنها چرم است و طرح ساده ای دارند و همچنین رنگ آن ها خنثی است را خریداری کنید زیرا این کیف ها علاوه بر اینکه ظاهر جذابی دارند به سادگی ست می شوند و هیچ گاه قدیمی نمی شوند.

ست کردن کیف و کفش باهم

 

عکس های بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *