استایل زنانه

نکاتی جامع برای ست کردن کیف و کفش زنانه (آموزش + راهکار)

شاید با خود بگویید ست کردن کیف و کفش برای بانوان کار ساده و پیش پا افتاده‌ای به نظر می‌رسد؛ در واقع باید به شما بگویم که اصلاََ این طور نیست! اول از همه چیز باید به شما گوشزد کنیم که مقوله ست کردن لباس‌ها کاملا به سلیقه شخصی افراد وابسته است، اما در این بین هرگز نباید از توصیه‌های صنعت مد چشم پوشی کرد.
در گذشته ملاک ست کردن کیف و کفش برای خانم‌ها صرفاََ در نظر داشتن رنگ آن بود و در هنگام خرید فقط به این مورد توجه داشتند و فکر می‌کردند در غیر این صورت راه دیگری برای ست کردن کیف و کفش آنها وجود ندارد. اما امروزه این باور قدرت خودش را از دست داده و تنها یکی از گزینه‌هایی است که به خانم‌ها برای ست کردن کیف و کفش هایشان کمک می‌کند. بر اساس نظرات صاحب نظران و متخصصان مد، نکات مهم تر و قابل تأمل دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به صورت جامع به برخی از آنها خواهیم پرداخت؛ با چرم کروکو همراه باشید.

اهمیت طیف رنگ‌ها در ست کردن کیف و کفش

همانطور که اشاره شد ساده‌ترین فاکتور برای ست کردن لباس‌های شما مخصوصا کیف و کفش‌ها، توجه به رنگ‌بندی آنها است. شما به روش‌های متنوعی می‌توانید از لباس‌های داخل کمد خود استفاده کنید و بهترین ست و استایل را بر اساس رنگ آنها برای خود انتخاب کنید. شما می‌توانید از طیف رنگ‌های موافق یکدیگر استفاده کنید و ست‌های هم رنگ را برگزینید. برای مثال کیف قرمز خود را با کفش‌های زرشکی ست کرده و برای تاثیرگذاری بیشتر، از یک شال یا روسری قرمز نیز استفاده کنید؛ همچنین می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مختلف یک ست منحصربه‌فرد را رقم بزنید. برای مثال از ترکیب رنگ‌های زرد و مشکی در ست کردن کیف و کفش‌هایتان استفاده کنید و شاهد زیبایی بی‌نظیر آن باشید.

جنس کیف و کفش در ست کردن آنها چه نقشی دارد؟!

یکی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب یک ست زیبا و منحصربه‌فرد، توجه به جنس کیف و کفش است. اگر در فصل تابستان به دنبال یک ظاهر شیک و جذاب هستید باید از کیف و کفش‌های پارچه‌ای استفاده کنید؛ همچنین جنس‌های جیر و چرم نیز در فصول سرد سال قابل استفاده خواهند بود و انتخاب هوشمندانه‌ای بشمار می‌‌روند.
بهتر است که جنس کیف و کفشتان از یک نوع باشد تا هماهنگی ست شما حفظ شود و در کنار هماهنگ بودن جنس آنها از رنگ ‌های همسان نیز استفاده کنید و زیبایی آن را دو چندان سازید؛ در این صورت شاهد یک ست جذاب و در عین حال ساده خواهید بود.

بهترین انتخاب در بهترین زمان ممکن!!!

قطعا بیشتر افراد در هر موقعیت اجتماعی و در هر سنی که باشند به دنبال این هستند که ظاهری آراسته و استایلی زیبا و مخصوص به خود را داشته باشند. این کار در صورتی عملی می‌شود که بدانید در چه مواقعی و در چه موقعیت‌هایی از چه ست و لباس‌هایی استفاده کنید. برای مثال شما به هنگام خرید به دنبال راحتی و آسایش هرچه بیشتر لباس‌هایتان هستید و معمولا از کفش‌های راحت و کتانی استفاده می‌کنید. اما در موقعیت‌های رسمی و مراسم و مهمانی‌ها، می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند و کیف‌های کوچک رسمی استفاده کنید. در این هنگام شما باید بدانید از چه المان‌هایی برای ست کردن کیف و کفش و سایر لباس هایتان بهره بگیرید.
برای مثال شما می‌توانید از رنگ‌هایی با جلوه بالا و جنس‌هایی مانند چرم و جیر در مهمانی‌های رسمی خود استفاده کرده و ست‌های مختلفی را بر اساس سلیقه شخصی خود به وجود آورید. همچنین برای روزمره نیز می‌توانید کتانی‌ های همرنگ با کیف و یا شال و روسری خود را برای خلق یک ست جدید بکار بگیرید.

خلاقیت در ست کردن کیف و کفش

خلاقیت در ایجاد ست‌های نو و منحصربه‌فرد حرف اول را می‌زند. از امتحان کردن و ترکیب لباس‌هایتان با یکدیگر هیچ ترسی را به دل خود راه ندهید. دل را به دریا بزنید و کیف و کفش‌های مختلف‌تان را با یکدیگر امتحان کنید. امروزه طراحان مد یکی پس از دیگری خلاقانه ترین ست‌ها را به بازار روز پوشاک و مد ارائه می‌دهند که مطمئنا بسیاری از آنها به صورت ناگهانی و با الهام گرفتن از ساده‌ترین المان‌ها به وجود می‌آیند.
پس هرچه خلاق تر باشید، بیشتر دیده می‌شوید. حتی می‌توانید از ساختارشکنی‌هایی نیز برای ست کردن کیف و کفش خود استفاده کنید. به عنوان مثال کفش‌های خود را با رنگ رژلب خود و کیف خود را با رنگ شالی که بر سر دارید ست کنید. همین عناصر ساده در ایجاد ست‌هایی بخصوص و زیباتر شما را یاری می‌کنند.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *