اکسسوری مردانه

ست چرم مردانه؛ مجموعه ای برای جنتلمن ها!

فرقی نمی کند می‌خواهید برای خودتان هدیه بگیرید یا دوست صمیمی تان یا حتی رئیس یا مدیر اداره تان! ست چرم اداری مردانه یک هدیه منحصر به فرد است که کیفیت و زیبایی آن اول از همه خود شما را غافلگیر می‌کند. هرچند این مجموعه دوست داشتنی و محبوب زن و مرد نمی شناسد؛ اما داشتن مدل مردانه آن برای هر مرد شیک پوشی یک اتفاق بی نظیر است. با چرم کروکو همراه شوید تا در این مطلب به بررسی ست چرم مردانه و اجزای آن بپردازیم.

ست چرم مردانه چیست؟

 ست چرم مردانه شامل چند اکسسوری مردانه است که در یک مجموعه بسته بندی شده است. کمربند چرم، کیف کتی چرم، کیف پالتویی چرم، جای کارت چرم، جاسوئیچی چرم، ساعت بند چرم از جمله اکسسوری هایی است که در این مجموعه قرار دارد.

 

کیف پول جیبی چرم

 کیف جیبی یکی از اکسسوری های بسیار پر کاربرد آقایان است. کم بیراه نگفته ایم اگر بگوییم جان آقایان به کیف جیبی شان بسته است! کیف چرم جیبی به گونه ای طراحی و تولید شده است که فضای کافی برای پول نقد و کارت های دیگر آقایان را داشته باشد. در اغلب این کیف ها جایی برای قرار دادن عکس های عزیزان شما وجود دارد. یک کیف چرم جیبی وقتی خودش را در ظاهر شما به زیبایی نشان می‌دهد؛ که با هوشمندی رنگ و جنس آن را با کمربند و کفش ست کرده باشید.

 

کیف پول پالتویی چرم

این کیف ها از دو یا سه لت تشکیل می‌شود. ظاهر این کیف ها به صورت مستطیلی و بلند است. در کیف چرم پالتویی یک یا چند جیپ زیپی برای قرار دادن چیزهای کوچکی مثل سکه، فلش مموری، کلید و غیره وجود دارد. اغلب کیف های چرم پالتویی برای حمل بهتر و آسانتر دارای بند دستی می‌باشد. در بعضی از کیف های چرم پالتویی تعبیه دکمه های آهنربایی دسترسی آقایان را به وسایل مورد نیازشان راحت تر می‌کند.

ساعت بند چرمی

 ساعت یک اکسسوری جذاب در استایل آقایان می‌باشد. در این میان ساعت بند چرمی بسیار محبوب و دوست داشتنی است. این ساعت ها نمونه هایی کلاسیک و رسمی هستند اما در تیپ های اسپرت هم استفاده می‌شود. ست کردن یک ساعت بند چرمی  با کمربند یا کفش اگر از شما یک جنتلمن نسازد؛ قطعا کاری که می‌کند این است که چشم همه را به سمت شما خیره می‌کند.

 

کمربند چرم

 فرقی نمی‌کند آقایان اهل مد روز باشند یا نه! استفاده از کمربند های چرم به دلیل کیفیت و دوام بالایی که دارد بسیار رایج است. کمربندهای چرم سگک های متفاوتی دارد که به ظاهر شما حالتی اسپرت یا کلاسیک می‌دهد. پوشیدن کمربند چرم همراه با کت و شلوار جلوه بی نظیری دارد.

 

جاسوئیچی چرم

از جاسوئیچی چرم برای قرار دادن سوئیچ ماشین استفاده می‌کنند. طراحی جاسوئیچی چرم به گونه ای است که شما به راحتی به پنل سوئیچ خود دسترسی دارید. در دست داشتن یک جاسوئیچی زیبا و شکیل هرچند کوچک است؛ اما حس خوب و رضایت بخشی به همراه دارد.

 

جاکلیدی چرم

جاکلیدی چرم شامل قالبی چرم و یک حلقه است که به آن وصل می‌شود. با قرار دادن کلید ها در این حلقه احتمال گم شدن آنها خیلی کم می‌شود. با داشتن جاکلیدی چرم وقتی عجله دارید لازم نیست همه جیب هایتان را دنبال کلیدت آن بگردید. یک جاکلیدی چرم هم زیباست و هم به به راحتی تمیز می‌شود.

 

مزایای ست چرم مردانه

چرا باید سراغ ست چرم مردانه بروید؟ آیا صرفا یک مجموعه شکیل است یا مزیت های دیگری هم دارد. ست چرم مردانه چگونه شما را قانع می‌کند که حتما یکی از آنها را داشته باشید؟ چه چیزی از ست چرم مردانه یک هدیه محبوب و دوست داشتنی می‌سازد؟ با چرم کروکو در ادامه مطلب هماه شوید.

زیبایی و جذابیت ست چرم مردانه

ست چرم مردانه علاوه بر زیبایی هر کدام از اکسسوری های ست چرم مردانه، از بسته بندی بسیار زیبا و شکیل ای برخوردار است. چشمنوازی ست چرم مردانه هر مردی را دلباخته خودش می‌کند. اگر می‌خواهید از ست چرم مردانه به عنوان هدیه استفاده کنید؛ خیالتان راحت باشد که توجه فرد مورد نظرتان را جلب کرده اید.

تنوع ست چرم مردانه

تنوع های ست چرم مردانه بسیار زیاد است. هم طرح و رنگ های متفاوتی دارند و هم قیمت های مختلفی. شما با هر سلیقه و هر مقدار بودجه به راحتی می‌توانید یکی از این ست های چرم مردانه را تهیه کنید. قیمت ست های چرم با توجه به نوع چرم استفاده شده در این ست ها متفاوت است. چرم های طبیعی قیمت گرانتری نسبت به چرم مصنوعی دارد. تعداد اکسسوری های چرم مورد استفاده در این ست ها نیز بر قیمت ست های چرم تاثیرگذار است.

 ماندگاری و طول عمر ست چرم مردانه

 هیچ کس جنس بد را دوست ندارد؛ و دلش نمی خواهد بعد از خرید یک جنس بگوید “پولم را دور ریخته ام”. یکی از مزیت های ست چرم مردانه این است که هیچ گاه شما را از انتخابتان پشیمان نمی کند. این ست های چرم را همه دوست دارند. چون مقاومت زیادی دارد؛ و در برابر عوامل آسیب زای بیرونی چون گرما، رطوبت، ضربه و غیره کمتر دچار آسیب می‌شود. تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که ست چرم مردانه سال ها با شما و یا فرد مورد نظرتان خواهد ماند.

 پایان

 وقتی صحبت از ست چرم مردانه با کیفیت به میان می‌آید یادتان باشد این مجموعه هیچ وقت از مد نمی افتد. چرم جنس محبوبی است که گرد زمان روی آن تأثیری ندارد. چرم کروکو پیشرو در تولیدات چرمی، سلیقه شما در انتخاب ست چرم مردانه تحسین می‌گوید. ضمن این که به پیشنهاد می‌کند از محصولات متنوع و جذاب چرمی فروشگاه بزرگ اینترنتی چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *