لباس زنانه

پیشنهاداتی برای ست کردن چرم های رنگی با لباس های دیگر

اکثر ما زمانی که واژه‌ی چرم را می‌شنویم به یاد رنگ‌های مشکی و یا قهوه‌ای می‌افتیم اما امروزه جنس چرم در رنگ‌های شیک و جذاب دیگری هم به جز رنگ مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌شود،  استفاده از این چرم‌ها در پوشش و لباس می‌تواند ظاهری متفاوت و چشمگیر برای شما فراهم کند، البته نباید فراموش کنید که پوشیدن لباس‌های چرم رنگی نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد.

حال اگر جسارت انتخاب یک لباس چرم رنگی را دارید ما پیشنهاداتی برای نحوه‌ی پوشیدن و ست کردن آن‌ها با دیگر لباس‌ها داریم.

لباس ساده تیره رنگ در کنار چرم روشن

اگر یک لباس چرمی به رنگ روشن پوشیده‌اید سعی کنید لباس‌های دیگرتان ساده و یا به رنگ‌های تیره باشد، رنگ‌های نئونی برای پوشیدن با لباس‌های چرم روشن مناسب نیستند در عوض رنگ‌هایی مانند آبی، قرمز یا سبز در کنار یک کت ژاکت چرمی روشن جلوه‌ی زیبایی خواهند داشت.

چرم دو رنگ راه حلی برای ایجاد هماهنگی بین لباس‌ها

اگر دوست دارید چرم روشن را در کنار لباس‌های رنگ روشن بپوشید انتخاب لباس چرم دو رنگ راه مناسبی برای ایجاد هماهنگی بین رنگ‌ها است، مثلا ژاکت چرمی که رنگ آستین‌های آن با دیگر قسمت‌ها متفاوت است می‌تواند به خوبی با لباس‌هایی به رنگ مشکی، زرد، آبی و یا قرمز ست شود.

چرم روشن در کنار لباس طرحدار

پیشنهاد دیگری که برای شما داریم پوشیدن لباس چرم رنگی در کنار یک لباس طرحدار است، مثلا یک ژاکت و یا کت چرمی را با شلوار طرحدار روشن بپوشید تا یک ست شاد و جذاب داشته باشید.

 

لباس چرم تیره در کنار اکسسوری چرم روشن

اگر می‌خواهید از لباس و  اکسسوری چرم در تیپ و استایلتان استفاده کنید بهتر است لباس را تیره انتخاب کرده و اکسسوری‌های چرم را از رنگ روشن استفاده کنید، مثلا انتخاب یک کیف، کفش و یا کمربند به رنگ روشن در کنار لباس اصلی تیره رنگ ست بسیار جذاب و شیکی خواهد بود.

انتخاب چرم و لباس همرنگ

اگر دوست دارید لباس چرم خود را با یک لباس تک رنگ ست کنید بهترین کار این است که رنگ لباس چرم و لباس دیگرتان یکسان باشد برای مثال می‌توانید یک لباس چرم روشن را با لباسی نخی از همان رنگ بپوشید با این کار استایل بسیار زیبایی خواهید داشت.

پیراهن‌های چرمی روشن

پیراهن‌های چرمی روشن نیز می‌توانند انتخابی جذاب برای مهمانی‌ها و مجالس باشد و اصول پوشیدن آن‌ها این است که کاملا باید فیت تن باشند زیرا به علت جنس سخت و ایستاده‌ای که چرم دارد گشاد بودن آن‌ها در تن اصلا جلوه‌ی زیبایی ندارد.

مسئله‌ای دیگری که در پوشیدن پیراهن‌های چرم روشن باید به آن توجه کنید روی فرم بودن اندام و نداشتن شکم است، چرم روشن شکم را بیشتر نمایان می‌کند پس اگر اندام متناسبی ندارید بهتر است به سراغ چرم تیره رنگ بروید.

سخن پایانی

لباس‌های چرم روشن اگر به درستی در کنار دیگر لباس‌ها استفاده شوند می‌توانند استایلی جذاب و بی‌نظیر را برای شما فراهم کنند پس با یادگیری نکات و اصول پوشش این نوع لباس‌ها شجاعت شما نیز برای استفاده از آن‌ها بیشتر خواهد شد در این مطلب سعی کردیم پیشنهاداتی را به شما ارائه دهیم که با پیش زمینه‌ی بهتری به سراغ چرم‌های روشن بروید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم سری به فروشگاه چرم کروکو بزنید و از محصولات باکیفیت و متنوع این فروشگاه دیدن کنید، چرم کروکو با در نظر گرفتن سلیقه‌های مختلف اقدام به تولید و عرضه‌ی محصولات چرمی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *