اکسسوری مردانه

میز کار خود را با ست رومیزی چرم سازماندهی کنید

ست‌های رومیزی اداری علاوه بر این که شما را از دست آشفتگی میز کارتان نجات می‌دهد باعث می‌شود تا به آسانی به لوازم مورد نظر خود نیز دست پیدا کنید همچنین این اقلام اگر در شرکت و یا اداره‌ استفاده شوند نشان دهنده‌ی کلاس کاری و شخصیت شما نیز خواهند بود.

ست‌های رومیزی در جنس‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های متفاوت عرضه می‌گردد، جنس چرم یکی از این جنس‌هاست که از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و معمولا برای اتاق مدیران یا معاونان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی درباره ست رومیزی چرم در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید.

چه رنگی از ست رومیزی چرم را انتخاب کنیم؟

نکته‌ای که علاوه بر کاربردی بودن ست رومیزی در انتخاب و خریداری این اقلام باید به آن توجه کنید رنگ است، رنگ‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در زیبایی محیط کار و یا میز کاری که در خانه دارید داشته باشند، قبل از خریداری ست رومیزی مطمئن شوید که رنگ آن‌ با رنگ میزتان هماهنگ باشد در این صورت جلوه‌ی میز شما چند برابر خواهد شد.

خوشبختانه ست‌های رومیزی چرم دارای رنگ‌های متنوعی هستند که شما می‌‌توانید براساس رنگ میز کار و سلیقه‌ی خودتان آن‌ها را انتخاب کنید.

فضا و اندازه فاکتوری مهم در انتخاب یک ست رومیزی مناسب

ممکن است فضای میز شما کم یا زیاد باشد و شما بدون در نظر گرفتن این نکته نمی‌توانید یک ست رومیزی مناسب برای خود تهیه کنید.

هدف داشتن ست رومیزی سازماندهی و جلوگیری از شلوغی و هرج و مرج روی میز است پس یکی از مهم‌ترین نکات در خریداری این اقلام سازگار بودن حجم و اندازه ست رومیزی با فضای میز کار شما است.

میزان کاربردی بودن ست رومیزی را فراموش نکنید

شما از چه لوازم التحریری برای کار خود استفاده می‌کنید؟ ست رومیزی شما باید شامل اقلامی برای سازماندهی همان لوازم باشد و اگر بدون در نظر گرفتن این نکته ست رومیزی تهیه کنید اقلامی را تهیه کرده‌اید که نیازهای شما را برطرف نمی‌کند و در نتیجه خرید شما کاملا بیهوده خواهد بود.

ست رومیزی شامل چه اقلامی می‌شود؟

جای قلم و خودکار : وسیله‌ای شبیه به لیوان که برای مرتب کردن قلم‌ها و خودکارهای میز کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اکثر ست‌های رومیزی موجود است.

جای گیره و سنجاق: این وسیله دارای یک بخش آهن ربایی است که انواع گیره، سنجاق و سوزن موجود روی میز کار را به خود جذب می‌کند.

کازیه: وسیله‌ای که پرونده‌ها و کاغذها را می‌توان درون آن جای داد تا روی میز کار پراکنده نباشند.

جای تقویم: وسیله‌ای که معمولا برای قرار گرفتن تقویم‌های کوچک ورقه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تخته شاسی: کاغذهایی که برای نوشتن مورد استفاده قرار می‌گیرند روی تخته شاسی‌ها چرمی قرار داده می‌شوند.

ست رومیزی چرم هدیه‌ی مدیریتی ویژه

ست رومیزی چرم هدیه‌ای ویژه برای مدیرانی است که قصد دارید از آن‌ها قدردانی کنید، کالای چرم کالایی لوکس و نفیس محسوب می‌شود و از آنجا که اقلام این محصول را به صورت سفارشی می‌توان تغییر داد می‌توانید یک هدیه‌ی خاص و لوکس برای مدیرتان تهیه کنید.

سخن پایانی

تنها کسانی که از داشتن یک میز کار شلوغ کلافه شده‌اند اهمیت داشتن یک ست رومیزی را می‌دانند اما با توجه به استفاده‌ی روزانه و طولانی مدت از این اقلام باید جنس انتخابی شما از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد جنس چرم به علت داشتن دوام بالا یک انتخاب عالی برای ست رومیزی است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم در صورتی که به محصولات چرمی علاقه داشته و یا قصد خرید یک محصول چرمی را دارید سری به فروشگاه چرم کروکو زده و از محصولات متنوع ما دیدن کنید زیرا احتمال اینکه کالای مورد علاقه‌ی خود را در بین محصولات چرم کروکو پیدا کنید بسیار بالاست.

1 دیدگاه در “میز کار خود را با ست رومیزی چرم سازماندهی کنید

  1. ایلی گفت:

    عالی سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *