کفش زنانه, کفش مردانه

روش های اصلی تمیز کردن کفش کتونی

کفش های ورزشیاز جمله راحت ترین کفش ها به شمار می آیند و تمام خانم ها و آقایان در هر سنی لازم است که حداقل یک جفت کفش کتونی راحت داشته باشند. اما کفش های کتونی پس از مدتی کثیف می شوند و چون جنس اکثر آن ها جیر و یا پارچه ای است نسبت به سایر کفش ها سخت تر تمیز می شوند و در این قسمت از مقاله روش هایی برای تمیز کردن کفش کتانی در جنس های مختلف در اختیارتان قرار می دهیم.

 

راه های تمیز کردن کفش کتونی

مدل های مختلفی کفش کتانی داریم که هر مدل به طور کلی نحوه تمیز کردنش متفاوت است. در ادامه نحوه تمیز کردن انواع کفش های ورزشی و راحتی را برایتان آورده‌ایم:

تمیز کردئن کفش کتونی پارچه ای

جهت شستشوی کفش کتونی پارچه ای ، می توان آن ها را در ماشین لباسشویی غیراتوماتیک قرار داد اما اگر قصد مراقبت بیشتر از کفش های کتونی و افزایش زمان ماندگاری آن ها را دارید بهتر است که این کفش ها را با یک برس مویی و مقداری شامپو بشویید و سپس کفش ها را در آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شوند و قبل از اینکه کفش هایتان کاملا خشک نشده اند هرگز اقدام به پوشیدن آن ها نکنید زیرا رطوبت سبب ایجاد بوی نامطبوع در کفش هایتان می شود.

تمیز کردن کفش کتونی سفید یکی از سخت ترین کارهاست

تمیز کردن کفش کتونی و ورزشی سفید

در صورتی که زیره ی کفش ورزشی شما سفید است برای شستشوی پاشنه و زیره ی کفش های کتونی از یک مسواک و پودر لباسشویی استفاده نمایید.همانطور که می دانیم قسمت رویی برخی از کفش های کتونی حالت تور مانند دارد ، این نوع کفش ها را هرگز در ماشین لباسشویی قرار ندهید زیرا امکان پاره شدن رویه ی آن ها وجود دارد برای شستشو و تمیز کردن این مدل کفش ها کافیست که آن ها را به مدت چند ساعت در محلول آب و مایع ظرفشویی قرار دهید و سپس آن ها را با دست بشویید.

شتست و شو و تمیز کردن کفش کتونی جیر

اگر قصد تمیز کردن و شستشوی کفش ورزشی جیر را دارید برای اینکار کافیست از یک مسواک نرم و مایع لباسشویی و آب سرد استفاده کنید و سپس آن ها را در آفتاب قرار دهید تا خشک شوند و اگر برای خشک کردن آن ها عجله دارید این نوع کفش ها را با باد گرم پنکه خشک کنید و دقت کنید که برای تمیز کردن کفش های جیر هرگز از برس و مسواک بیش از حد خشک و محکم استفاده نکنید زیرا ممکن است سبب سابیدگی سطح جیر شوند.جنس برخی از کفش های کتونی چرم می باشد و برای تمیز کردن کفش های کتونی چرم تیره از واکس و یا دستمال نم دار ، و برای تمیز کردن کفش های کتونی چرم روشن از دستمال آغشته شده به مایع ظرفشویی استفاده نمایید.

سعی کنید به هیچ عنوان در هنگام تمیز کردن کفش های پارچه ای از لباس شویی استفاده نکنید

چرا باید کفش و کتونی راحت خریداری کنیم؟

استفاده از کفش کتونی راحت یک اصل بسیار مهم برای داشتن پاهایی سالم و رهایی از انواع پا دردها و زانو دردهاست و این نوع کفش ها مزایای بسیار زیادی دارند و به همین دلیل امروزه کفش های کتونی طرفداران زیاد و خاص خود را دارند و مناسب تمام سنین و سلیقه ها تولید می شوند.یکی از مزایای استفاده از کفش های کتونی این است که در اکثر مکان ها می توان از این کفش های راحتی استفاده کرد و این کفش ها ظاهر شیکی دارند. و همچنین کفش های کتونی برای گروه های مختلف سنی مناسب هستند و علاوه بر آن این کفش ها دارای قالب استاندارد و راحت هستند و سبب سلامت پاشنه ی پا می شوند. کفش های کتونی اورجینال ورزشی از جنس های بسیار مرغوب تولید می شوند و به همین دلیل از تعریق پا و بوی نامطبوع پاها هنگام ورزش جلوگیری می کنند.

 

اسپری های سفید کننده یکی از مناسب ترین محصولات برای تمیز کردن محصولات چرمی و جیر است

کفش های کتونی راحت برای هرگونه فعالیتی از جمله ورزش و پیاده روی بسیار مناسبند و هیچ گونه ضربه و آسیب به زانو و لگن و مچ پا وارد نمی کنند.همچنین کفش های راحتی کتونی بسیار بادوام و محکم هستند و با توجه به قیمت مناسب و ماندگاری بالایی که دارند خرید آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.استفاده کردن از نوع طبی کفش های کتانی برای افرادی که ناهنجاری های استخوان مانند پای ضربدری و پای پرانتزی دارند بسیار مناسب است و مدتی پس از استفاده از این نوع کفش ها امکان رفع این ناهنجاری ها وجود دارد.قسمت پنجه ی کفش های کتونی معمولا پهن می باشد و به همین دلیل این کفش ها به انگشتان پا هنگام راه رفتن فشار وارد نمی کنند و سبب انحراف انگشتان پا در بلند مدت نمی شوند و به راحتی و در ساعات طولانی می توان از این کفش ها استفاده کرد.پس به دلیل تمام موارد و مزایای گفته شده در بالا ، باید حداقل یک جفت کفش و کتونی راحت خریداری کنیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *