استایل زنانه

رنگ سال ۲۰۲۱ چیست؟ معرفی چند ست جذاب و شیک با این رنگ ها

رنگ سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ چیست؟

بیماری کرونا، قرنطینه و شرایط سختی که مردم دنیا در سال ۲۰۲۰ سپری کردند باعث شد تا کمپانی بزرگ پانتون یا پنتون این بار به جای یک رنگ، دو رنگ خاکستری روشن و زرد لیمویی روشن را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ انتخاب کند.

این دو رنگ از قویترین رنگ‌ها در دنیای مد و دکوراسیون هستند و کنار هم بودنشان ترکیبی بی‌‌نظیر و خیره‌کننده را خلق خواهد کرد.

رنگ خاکستری نشان دهنده‌ی یک مکان نیمه تاریک بین سیاهی و سفیدی است، این رنگ به شما یادآوری می‌کند که با وحدت، ثبات و امید می‌توان از سیاهی گذر کرد و به سپیدی رسید و زرد لیمویی نوری درخشان در دل تاریکی‌ست که بار دیگر امید را در دلتان زنده می‌کند.

رنگ زرد پرتوهای امید است، امیدی که واکسن نام دارد و انسان‌ها را از شر بیماری کرونا نجات داده و رنگی دوباره به زندگی میلیون‌ها انسان می‌بخشد.

در واقع رنگ‌های انتخابی کمپانی پنتون نشان دهنده‌ی تغییرات بزرگ و عبور از شرایط سخت و تاریک روز‌های کرونایی و رسیدن آینده‌ی خوب و روشن و بدون بیماری است.

حال پس از آشنایی با رنگ‌های سال ۲۰۲۱ باید بدانیم این رنگ‌ها را چگونه با دیگر رنگ ها ست کنیم تا یک پوشش شیک و جذاب در سال جدید داشته باشیم، با ما همراه باشید تا چند ست زیبا را با هم بررسی کنیم.

 

استفاده از دو رنگ سال ۲۰۲۱ در کنار یک دیگر

خوب، جذاب‌ترین ست برای لباس‌ها در سال جدید استفاده از دو رنگ معرفی شده‌ی موسسه‌ی پنتون در کنار یک دیگر است، ست کردن توناژهای مختلف رنگ خاکستری که یک رنگ خنثی می‌باشد با رنگ زرد انرژی بخش و گرم ترکیبی چشم نواز و زیبا را ارائه خواهد کرد.

ست زرد و نارنجی

زرد و نارنجی رنگ‌هایی شبیه به هم هستند که در کنار هم قرار گرفتن آن‌ها ترکیبی شاد و جذاب ایجاد کرده و تعادل را در پوشش شما برقرار می‌کند.

ست زرد و آبی

ترکیب رنگ‌های زرد و آبی از زیباترین ست‌ها در لباس است، تناژهای مختلف این دو رنگ به خوبی با یک دیگر سازگار شده و شما هر رنگ آبی را به راحتی می‌توانید با انواع رنگ زرد ست کنید.

ست زرد و سبز

رنگ سبز رنگی آرامش بخش است که طیف‌های مختلف آن می‌تواند به خوبی با رنگهای گرم و سرد ترکیب شده و نتیجه‌ی جذابی داشته باشد.

قرار گرفتن سبز در کنار رنگ زرد به خصوص سبز یشمی با زرد خردلی یک ست کلاسیک و شیک را برایتان فراهم می‌کند، همچنین بهترین ست برای این دو رنگ ترکیب سبز با زرد لیمویی است.

 

ست زرد و بنفش

زرد رنگی شادی بخش و نشاط‌آور و بنفش رنگی آرام‌کننده است، این دو رنگ مکمل یکدیگر بوده و در کنار هم قرار گرفتن آنها باعث تقویت روحیه می‌شود.

زمانی که عصبی هستید پوشیدن لباسهایی با این دو رنگ می‌تواند روحیه‌تان را تغییر داده و باعث نشاط و شادابی شما شود.

 

زرد و قرمز

زرد و قرمز دو رنگ گرم و درخشان هستند که ظاهری متفاوت به استایل شما می‌بخشند، اگر به دنبال یک استایل جدید و خاص هستید می‌توانید این دو رنگ را امتحان کنید.

 

ست خاکستری با رنگ های دیگر

بعد از معرفی رنگ‌های مناسب ست شدن با رنگ زرد حالا نوبت به رنگ خاکستری می‌رسد، این رنگ کاملا خنثی می‌باشد و ترکیب آن بار رنگ‌های گرم ست شیک و جذابی را به وجود می‌آورد، همچنین خاکستری قابل ست شدن با رنگ‌های سرد هم می‌باشد و دست شما برای ست کردن لباس‌های خاکستری با رنگ‌های دیگر کاملا باز است.

یکی از رنگهای زیبا برای ترکیب شدن با خاکستری، رنگ آبی یا سبزآبی می‌باشد، مثلا پوشیدن یک شلوار جین آبی رنگ با بلوز خاکستری یا یک شلوار خاکستری رنگ با یک بلوز سبزآبی ترکیب بی‌نظیری است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

همچنین خاکستری را می‌توانید با رنگ بادمجانی ست کنید، این دو رنگ در کنار هم ظاهری سنگین و رسمی را ایجاد می‌کند.

گلبهی، قرمز، سبز، قهوه‌ای و صورتی نیز رنگهایی هستند که در کنار رنگ خاکستری بسیار زیبا و چشم‌نواز به نظر می‌رسند.

 

کلام آخر

اگر چه ترکیب رنگ‌های معرفی شده زیبا و جذاب هستند اما بهتر است در انتخاب آن‌ها دقت کرده و از ست‌هایی استفاده کنید که کاملا با رنگ پوست و سلیقه‌ی شما سازگار هستند زیرا ممکن است یک ست از نظر رنگ و طرح خوب و جذاب به نظر برسد اما زمانی که شما آن را می‌پوشید ظاهر خوبی پیدا نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *