کیف مردانه

باید و نباید های خرید کیف پول مردانه

استفاده از کیف پول برای اقایان سبب شیک تر شدن استایل مردانه می شود و برای آقایان یک اکسسوری ضروری به شمار می آید. اگر شما هم قصد خرید کیف پول مردانه دارید در این بخش از مقاله با ما همراه باشید زیرا در این مطلب با تمام بایدها و نبایدهای خرید کیف پول برای آقایان آشنا می شوید. نکته ی بسیار مهمی که هنگام خرید کیف پول مردانه باید به آن توجه کنید جنس کیف پول می باشد. جنس این کیف پول ها معمولا از چرم طبیعی و یا چرم صنعتی می باشد. کیف پول های چرم اصل بسیار باکیفیت و شیک هستند و بسیار با دوام اند اما معمولا قیمت گرانی دارند چون از پوست طبیعی حیوانات تهیه شده اند و علاوه بر آن به نگهداری نیاز دارند تا پوسته پوسته نشوند و سطح کیف پول های چرم اصل با استفاده از واکس مخصوص چرم ، مدام باید مرطوب نگه داشته شود.

 

 

کیف پول هایی که از چرم صنعتی تولید می شوند نیز با کیفیت هستند و از قیمت مناسب تری برخوردارند و نگهداری از آن ها ساده تر است. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید کیف پول مردانه باید به آن توجه شود رنگ کیف پول می باشد. هنگام خرید این کیف ها بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که جزء رنگ های کاربردی هستند و به راحتی با سایر لباس ها و کفش هایتان ست می شوند. رنگ های مشکی ، عسلی و قهوه ای سوخته از دسته ی رنگ های کاربردی به شمار می آیند. اگر قصد خرید کیف پول مردانه دارید بهتر است که به سایز کیف پول ها دقت کنید و کیف پولی را انتخاب کنید که به راحتی در جیب هایتان جا شود تا نیازی به گرفتن کیف پول در دستتان نباشد.

کیف پول های بزرگ و کیف پول های دستی برای استفاده های روزانه مناسب نیستند و برای مجالس و مهمانی ها انتخاب مناسبی هستند. یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب کیف پول دوخت آن می باشد. کیف پول های شیک دوخت تمیزی دارند و استایل شما را بسیار جذاب جلوه می دهند و هرگز از کیف پول های بی کیفیت و کیف پول هایی که خوش دوخت نیستند استفاده نکنید زیرا این کیف ها جلوه ی زیبایی به استایلتان نمی بخشند.کیف پول ها معمولا به صورت زیپ دار و چفت دار و مگنتی تولید می شوند اما از میان آن ها کیف پول های مگنتی بسیار شیک ترند و برای تیپ های رسمی مناسبند اما اگر از افرادی هستید که استایلتان اسپرت و کژوال است بهتر است که از کیف پول های چفت دار استفاده کنید.کیف پول های مردانه را بهتر است که با کفش ها و کمربندتان ست کنید و این کیف پول ها اکسسوری بسیار مناسبی برای هدیه دادن هستند.

 

چیز های غیر ضروری که نیاز نیست در کیف پول اقای باشد

کیف پول مناسب ، به کیف پولی گفته می شود که جا دار باشد و بتوان تمام وسایل ضروری مانند پول نقد و کارت های بانکی و کارت شناسایی و گواهینامه را در آن قرار داد.در این بخش از مطلب یک لیست کامل از موارد غیر ضروری که لازم نیست در کیف پولتان باشد در اختیارتان قرار می دهیم. وسایلی مانند کلید، رسیدهای بانکی، سکه، کارت های تماس، کارت های اتوبوس و مترو، پدهای ضد عفونی کننده و دستمال کاغذی، دفترچه یادداشت قرارهای روزانه، دفترچه تلفن، چسب زخم و هندزفری و دستمال عینک از جمله وسایل غیر ضروری به شمار می آیند و لازم نیست که آنها را در کیف پولتان قرار دهید. و بهتر است که این وسایل را در جای مخصوص خودشان و یا در ماشینتان قرار دهید.

 

 

به طور مثال کلیدهایتان را بهتر است در جیبتان قراردهید و رسیدهای بانکی را پس از بررسی کردن دور بیندازید.کارت های تماس و کارت های مترو را در جاکارتی بگذارید. دستمال عینک را در جای مخصوص عینک نگهداری کنید و هندزفری و دستمال کاغذی و چسب زخم را بهتر است در ماشینتان بگذارید.شماره تلفن های ضروری و قرارهای مهم کاری و برنامه ی روزمره ی خود را در یک دفترچه مخصوص یادداشت کنید و دفترچه را در کنسول ماشین قرار دهید.هرگز چندین عکس را همزمان در کیف پول نگذارید زیرا این عکس ها ظاهر کیف پولتان را شلخته و شلوغ جلوه می دهند و به جای آن کافیست که فقط یک عکس را در جای مخصوص عکس ، در کیف پولتان نگهداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *