کیف مردانه

راهنمای خرید کیف سامسونت با کیفیت و شیک

کیف سامسونت یکی از کیف های اداری و رسمی به شمار می آید، این کیف ها برای استفاده در محیط کار بسیار مناسب و کاربردی هستند اما لازم است که قبل از خرید کیف سامسونت در مورد جنس این کیف ها و سایر خصوصیات آن ها به خوبی تحقیق کنید تا در نهایت یک کیف باکیفیت خریداری نمایید. همانطور که می دانید کیف های سامسونت به دو صورت رمزدار و بدون رمز در بازار موجود می باشند. کیف های سامسونت رمزدار ، امنیت بسیار بالایی دارند و برای حمل وسایل و اسناد کاری بسیار مناسب هستند اما کیف های سامسونت بدون رمز از امنیت کمتری برخوردار هستند و همچنین کیف های سامسونت رمزدار دارای قیمت بالاتری نسبت به کیف های سامسونت ساده هستند.

کیف های سامسونت بدون رمز معمولا به صورت زیپ دار و یا قفل دار ساخته می شوند و قفل به کار رفته در آن ها به صورت فشاری باز و بسته می‌شود و اگر شما قصد خرید کیف سامسونت زیپ دار دارید هنگام خرید به کیفیت زیپ آن دقت کنید و زیپ آن را باز و بسته کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

 

بهترین مدل‌ها برای خرید کیف سامسونت

احتمالا در هنگام خرید کیف سامسونت میدانید که سامسونت بسیار جادار هستندو می‌توان تمام مدارک و وسایل مربوط به محیط کار را در آن ها جا داد و علاوه بر آن قسمت داخلی این نوع کیف‌ها دارای جیب های مجزا می‌باشد. جنس کیف های رسمی سامسونت از چرم طبیعی و یا صنعتی می باشد و جنس رویه ی بیرونی این کیف‌ها معمولا بسیار مرغوب است و همچنین این نوع کیف ها دارای دوخت بسیار تمیزی هستند و به همین دلیل برای محیط های اداری و رسمی بسیار مناسب هستند و استایل شما را بسیار شیک و جذاب جلوه می‌دهند.

امروزه این نوع کیف ها در رنگ ها و سایزهای مختلف تولید می شوند اما در بین آن ها رنگ های مشکی ، عسلی و قهوه ای سوخته ، بسیار رایج ترند و بیشتر خریداری می‌شوند انتخاب رنگ کیف سامسونت کاملا شخصی و سلیقه ای است. اما سه رنگ نام برده شده به سادگی با سایر لباس‌ها و کفش ها و اکسسوری هایی مانند ساعت و کمربند ست می‌شوند و انتخاب سایز این نوع کیف ها نیز کاملا سلیقه ای و برحسب وسایل کاری شما است. این کیف ها از دو قسمت بزرگ کاملا مجزا و تعدادی جیب داخلی و بیرونی تشکیل شده‌اند و تمام این بخش‌ها آستر دوزی شده می‌باشند و می‌توان از یک قسمت آن ها به عنوان جای لپ تاپ استفاده نمود و علاوه بر آن جیب های داخلی نیز برای نگهداری وسایلی مانند عینک، هندزفری، لیوان، کلید و سایر وسایل مورد نیاز مناسب هستند.

کیف سامسونت هم به صورت دستی و هم به صورت بند دار و دستی تولید، و به بازار عرضه می‌شوند و هنگام خرید این نوع کیف ها بهتر که مدل دستی و بنددار آن را انتخاب کنید زیرا این مدل ها کاربردی ترند و به دو صورت می توان از آن ها استفاده کرد. اگر قصد خرید کیف سامسونت چرم اصل دارید نوع گارانتی دار این نوع کیف ها را خریداری نمایید تا در صورت پوسته پوسته شدن و یا نامرغوب بودن بتوانید آن را به صورت رایگان تعویض کنید.

 

روش پاک کردن کیف سامسونت با جنس های مختلف

در این قسمت از مطلب روش هایی جهت پاک کردن کیف سامسونت به شما آموزش می دهیم البته تمام این روش ها به جنس کیفتان بستگی دارند.کیف های سامسونت معمولا در جنس های چرم اصل ، چرم صنعتی ، کتان سوزنی و ورنی تولید می شوند.برای تمیز کردن کیف های سامسونت چرم طبیعی بهتر است از واکس مخصوص چرم استفاده کنید این واکس ها کاملا بی رنگ هستند و علاوه بر تمیزی سبب افزایش ماندگاری کیف نیز می شوند و علاوه بر آن این نوع واکس ها برای تمیز کردن کیف های چرم صنعتی رنگ روشن نیز مناسبند. کیف های چرم صنعتی را می توان با مخلوط آب و جوش شیرین و یا دستمال نانوی نم دار تمیز کرد. برای تمیز کردن کیف هایی که جنس آن ها کتان سوزنی می باشد بهتر است که از شامپو و یا مایع لباس شویی استفاده کنید و این کیف ها را با یک برس دندانه درشت مخصوص لباس بشویید.و جهت تمیز کردن کیف های ورنی از یک دستمال آغشته به روغن بچه استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *