لباس زنانه, لباس مردانه

راهنمای خرید لباس شب عید | فرار از شلوغی اسفندماه!

پایان سال که می شود شور و هیجان شروع سال جدید حال و هوای دیگری به شهرهای ایران می دهد. یکی از آداب ایرانیان خرید لباس جدید در شروع سال نو می باشد. این آداب، رسم پسندیده ای است و از زمان های قدیم تا به امروز مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

 

اسفندماه شلوغ!

در اسفندماه قیمت لباس کمی بیشتر از زمان های دیگر است. مغازه ها شلوغ و خیابان ها بسیار پر رفت و آمد می‌باشد. معمولا خرید اسفند ماه هم دردسرهای خودش را دارد و هم لذت های شیرینش را! با چرم کروکو همراه شوید تا با یادآوری چند نکته خرید لباس موفق و ایده آلی را در سال جدید تجربه کنید.

 

خرید اینترنتی لباس

 این روش خرید برای افرادی مناسب است که سر کار می روند و وقت زیادی ندارند. با توجه به همه گیری کوبید ۱۹ خرید اینترنتی انتخاب ایده آلی برای شما است. قبل از خرید اینترنتی باید درباره فروشگاه های لباس تحقیق کنید. دقت کنید که فروشگاهی که می خواهید از آن خرید کنید معتبر باشد و مجوزهای لازم را داشته باشد. خواندن نظرات کاربران و مشتریان در این سایت های فروشگاهی می تواند به شما کمک کند. با استفاده از این نظریات شما شناخت خوبی نسبت به میزان سرویس دهی و خدمات آن فروشگاه کسب می کنید.

 

 خرید حضوری لباس

 برای خیلی از افراد فرقی نمی کند شرایط معمولی باشد یا مثل سال گذشته کرونایی. باید حضوری برای خرید لباس اقدام کنند. لباس را حتما از نزدیک  ببینند و لمس کنند و سپس برای خرید آن پول بپردازند. اگر شما هم از این افراد هستید قبل از هرچیز مراکز فروش لباس را در شهر خودتان شناسایی کنید. نزدیک ترین و معتبرترین فروشگاه ها را لیست کنید و در یک فرصت مناسب برای خرید اقدام کنید.

 

 بودجه خرید لباس

اولین قدم برای خرید لباس این است که مبلغی را برای خرید لباس کنار بگذارید. این کار باعث می شود وقتی وارد بازار لباس می شوید تحت تاثیر هیاهو و رنگ و بوی وسوسه انگیز مغازه ها قرار نگیرید. شما نباید بیشتر از نیازتان خرید کنید. خیلی از افراد بدون ارزیابی بودجه خرید وارد بازار می شوند و بعد از آن احساس پشیمانی می کنند که چرا ولخرجی کردند.اگر نمی خواهید از این افراد باشید بودجه و لیست خرید خود را مشخص کنید.

استفاده از پول نقد ممنوع

لطفا برای خرید لباس شب عید از کارت بانکی استفاده کنید. استفاده از پول نقد مخصوصا در این شرایط کرونایی اصلا به صلاح نیست. دقیقا مشخص کنید که چه مقدار پول می‌خواهید به خرید لباس هایتان اختصاص دهید و آن را به یکی از کارت‌هایتان واریز کنید. هنگام خرید خرج‌های خود را کنترل و  مدیریت کنید. بعد از هر خرید چک کنید که چقدر از موجودی کارت تان را هزینه کرده اید.

بهترین زمان برای خرید

بهترین زمان برای خرید شب عید اوایل یا اواسط هفته می باشد. جمعه، روزهای تعطیل و آخر هفته ها برای خرید مناسب نیست. این زمان را اصلا به شما پیشنهاد نمی کنیم. در این ایام، همه از کسب و کارشان فارغ می شوند و مغازه ها حسابی شلوغ می شود. اگر می خواهید با حوصله خرید کنید زمان مناسب را از دست ندهید.

 

تخفیف  بگیرید

 فروشگاه های لباس زیادی به مناسبت نوروز و پایان سال حراج های ویژه و فروش های فوق العاده برگزار می کنند. این فروشگاه ها و جشنواره های فصلی را شناسایی کنید و از تخفیف آن بهره‌مند شوید. در این شرایط اقتصادی کوچکترین هزینه ها مهم است و نباید آن را نادیده گرفت.

 

توجه به مد سال جدید

هرچند باید به سلیقه شخصی خودتان اهمیت بدهید اما بد نیست درباره مد سال هم کمی تحقیق کنید. اگر به روز باشید و طبق مد سال لباس بپوشید به خودی خود خوش پوش جلوه می کنید. اگر اهل مد نیستید لباس هایی انتخاب کنید که ساده اند و طرح خاص و شلوغی ندارند.

عجله نکنید

 هیچ وقت از اولین مغازه خرید نکنید. حتی اگر وقت کمی دارید! قطعا با کمی گشت و گذار انتخاب بهتری خواهید داشت زیاد هم وسواس به خرج ندهید. با خودتان قرار نگذارید که کل ً پاساژهای شهر را به خاطر یک مانتو یا کفش زیرورو کنید. متعادل باشید تا خرید موفقی داشته باشید.

 

هنگام خرید لباس ایده داشته باشید

 وقتی از یک لباس خوشتان می آید درباره اش کمی فکر کنید. ببینید آن را با چه لباسی می خواهید ست کنید. آیا ست جدیدتان را دوست دارید یا نه. شما  نمی خواهید که یک کمد پر کنید  از لباس هایی که هیچ ربطی به هم ندارد. پس فکرتان را متمرکز کنید و برای هر لباس ایده داشته باشید.

 

سایز و فرم اندام تان را بدانید

 درباره سایز کمر، سایز کفش و مدل اندامتان اطلاعات کافی داشته باشید. این اطلاعات باعث می شود فروشندگان سودجو نتوانند از غفلت و ناآگاهی شما سوء استفاده کنند. ضمن این که متناسب ترین لباس را برای خودتان می خرید از مدل های اجناسی که خریده اید پشیمان نمی شوید.

 

 پایان

چرم کروکو مفتخر است با ارائه انواع محصولات چرمی مرغوب شما را در یک خرید مطمئن و رضایت بخش همراهی کند. این فروشگاه معتبر، با آرزوی شروع سال جدید به شما پیشنهاد می کند حتما از محصولات متنوع و جذاب فروشگاه چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *