کیف زنانه

نکات مهم برای خرید کیف دوشی زنانه جذاب و مناسب

کیف‌های دوشی در ابتدا برای سهولت کار پستچی‌ها و نامه‌رسان‌ها طراحی شدند اما با گذشت زمان به علت حمل آسان، این کیف‌ها به یک محصول پرمصرف و محبوب در بین سنین مختلف تبدیل گشت.

البته به جز حمل آسان، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این کیف‌ها این است که استفاده از کیف‌های دوشی محدودیت مکانی و جنسیتی ندارد و می‌تواند توسط آقایان و خانم‌ها برای روزمره، محل کار و حتی مهمانی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

اما برای استفاده از کیف‌های رودوشی باید این نکته را در نظر داشته باشید که کیف شما باید متناسب با استایل، قد و اندام خودتان باشد تا زیبایی ظاهریتان را کامل کند.

حال اگر می‌خواهید به جواب این سوال که:«کدام کیف رودوشی مناسب شماست؟ » برسید با ما همراه باشید تا نکات مهم برای خرید یک کیف دوشی مناسب را با هم بررسی کنیم.

کیف دوشی باید با اندام شما هماهنگی داشته باشد

اندام هر فرد با دیگری متفاوت است و این نکته را در خرید کیف دوشی باید در نظر بگیرید.

برای اندام‌های گلابی شکل ( اندام‌هایی که در آن‌ها پایین تنه بزرگتر از بالا‌تنه است): کیف‌های انتخابی شما باید دارای سایز متوسط بوده و از رنگ‌های شاد و متنوع در آن استفاده شده باشد، بند کیف نیز باید کمی کوتاه باشد و هنگام استفاده کیف در زیر آرنجتان قرار گیرد و از این طریق تمرکز را از پایین تنه به بالاتنه معطوف سازد. انتخاب کیف‌هایی با بند بلند و جزئیات زیاد برای این دسته از افراد مناسب نیست.

اندام‌های سیبی شکل (اندام‌هایی با بالاتنه بزرگ با شانه‌های عریض): برای این دسته از بانوان کیف‌های مدل پستچی یا بند بلند به علت پوشش بزرگی سرشانه‌ها و همچنین کیف‌هایی که روی آرنج قرار می‌گیرند مناسب هستند. کیف‌های بند کوتاه اصلا مناسب افراد با اندام سیبی شکل نیست.

اندام‌های ورزشکاری ( اندام‌های زاویه‌دار و ورزشکار): مدل‌های مناسب برای اندام‌های ورزشکاری کیف‌های مدل کوله‌پشتی که گردتر و حجیم‌تر هستند و کیف‌های دارای طرح و نقش گلدوزی هستند. این دسته از بانوان نباید از کیف‌های دارای شکل هندسی (مربع و مستطیل و دارای زاویه تند) استفاده کنند زیرا باعث خشن به نظر رسیدن چهره و اندام فرد می‌شوند.

 

اندام‌های درشت و سایز بزرگ: مدل مناسب برای بانوان درشت اندام کیف‌های سایز متوسط یا کیف‌های بزرگ با طرح و نقش درشت هستند، کیف‌های کوچک اصلا برای این بانوان مناسب نیستند.

کیف دوشی باید متناسب با قد شما باشد

ظاهر کیف در ظاهر شما تاثیر گذار است و می‌تواند شما را قد بلندتر و یا قد کوتاهتر نشان دهد.

خانم‌های قد کوتاه با جثه‌ی ریز: کیف‌های تک رنگ کوچک رودوشی با زنجیر یا بند کوتاه که روی آرنج قرار می‌گیرند برای شما مناسب هستند.

خانم‌های قد بلند و لاغر: مدل‌های رودوشی پستچی که اندازه‌ی بزرگ و رنگ روشنی دارند برای این دسته از خانم‌ها مناسب هستند، کیف‌های دارای تزئینات نیز این افراد را پرتر نشان می‌دهند.

خانم‌های دارای قد متوسط و چاق: کیف‌های رودوشی با خطوط باریک و در اَشکال مجزا برای این خانم‌ها مناسب هستند و آن‌ها را قد بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهند.

کیف دوشی باید متناسب با سن شما باشد

خانم‌های نوجوان و جوان: این دسته از بانوان همیشه وسایل زیادی با خود همراه دارند پس بهتر است کیف‌های بزرگی که جیب‌های متعددی دارند را انتخاب کنند، رنگ‌های شاد نیز با سن آن‌ها متناسب است.

خانم‌های میانسال: لوازمی که این خانم‌ها همراه دارند نسبت به دسته‌ی اول کمتر است پس توصیه می‌کنیم از کیف‌های کوچک و یا متوسط که دارای رنگ ملایمی هستند استفاده کنند.

خانم‌های شاغل یا دارای فرزند: کیف‌های رودوشی بزرگ برای خانم‌های شاغل یا دارای فرزند که مجبور هستند وسایل زیادی با خود همراه داشته باشند مناسب است.

خانم‌های  ۵۰ سال به بالا: کیف‌های رودوشی ظریف و مجلسی انتخاب مناسبی برای این دسته از بانوان است.

سخن پایانی

نوع پوشش و استفاده از کوچکترین اکسسوری‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در ظاهر ما داشته باشند، کیف‌ها نیز از این قائده مستثنی نیستند و می‌توانند ما را چاق‌تر، لاغرتر، بلندتر و یا کوتاهتر نشان دهند از این رو انتخاب یک کیف مناسب بسیار مهم بوده و  از عوامل موثر در خوش‌پوشی ما است، همین امر ما را ملزم می‌کند تا دفعه‌ی بعد که به سراغ خرید کیف رفتیم کیف‌های خود را با توجه به شکل ظاهریمان انتخاب کرده و در نتیجه هنگام استفاده، از خرید خود رضایت داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *