اکسسوری زنانه, اکسسوری مردانه

خرید بهترین و شیک ترین اکسسوری ها

شیک ترین اکسسوری

استایل به این معنی است که شما خود را چطور نمایش می دهید، و استایل هر کس نشانگر شخصیت آن شخص است پس یک استایل کامل و ظاهری شیک ترکیبی از لباس و اکسسوری ها هست. لوازم جانبی یا همان اکسسوری ها می توانند یک تیپ را بهتر یا بدتر کنند، همچنین شیک بودن تیپ و ظاهر در افزایش اعتماد به نفس هر فرد تاثیر گذار است پس انتخاب درست اکسسوری ها بسیار مهم می باشد. هر فصلی اکسسوری مربوط به خود را دارد پس باید در انتخاب آن دقت کنیم تا بهترین اکسسوری و متناسب با لباسمان انتخاب کنیم،استفاده از چند اکسسوری بزرگ هم زمان باعث می‌شود که هم لباستان و هم چهرتان محو شود به خصوص اگر ریز اندام هستید که این وضعیت بدتر می شود.

شیک ترین اکسسوری

اکسسوری ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

اکسسوری ها انواع مختلفی هم برای بانوان هم برای آقان دارد که می تواند کامل کننده یک تیپ جذاب و شیک باشد اما کسانی هستند که بلد نیستند چه اکسسوری با چه لباسی ست کنند به همین دلیل تیپ و استایل آن ها جذاب نیست.

  1. کمربند: کمربند یک اکسسوری پر کاربرد است که زنان و مردان زیادی از آن استفاده می کنند، کمربند های پهن یا ضخیم معمولا برای خانوم های لاغر توصیه می شود و کسانی که اضافه وزن دارند نباید از این کمربند ها استفاده کنند چون استایل جذابی نخواهند داشت، افرادی که کمر کوتاهی دارند و قد آن ها بین ۱۷۰و۱۶۰ است توصیه می شود کمربند های نازک استفاده کنند.
  2. انگشتر:انگشتر یکی دیگر از اکسسوری هاست که معمولا جنس آن ها از طلا یا نقره یا الماس است که خانم های جوان بیشتر طرفدار آن هستند، انگشتر ها انواع مختلفی دارند نگین دار حلقه ای ظریف کاری شده کوچک و بزرگ که هر کدام مخصوص یک مناسبت است.

 

شیک ترین اکسسوری

در انتخاب انگشتر ها هم برای دست راست هم چپ باید حواستان باشد که متناسب با لباس هایتان انتخاب کنید و انرژی منفی به مخاطبتان ندهد مثلا انگشتر های حلقه فلزی مناسب لباس های اسپرت است ، مهم ترین انگشت ها انگشتی است که حلقه در آن قرار دارد این انگشت نشانه تعهد است و در ذهن مخاطب حس مثبتی به وجود می آورد. انگشت های وسط چه در دست چپ چه راست از بقیه انگشت ها بلند تر است و این انگشت نشانه ی اعتدال است و انگشتر این دست باید با لباس ها ست باشد.جذاب ترین انگشت ها انگشت اشاره است چون موقع حرف زدن معمولا از این انگشت استفاده می کنیم و بیشتر به چشم می خورد و حس جاه طلبی را به مخاطب می دهد و انگشتر هایی با سنگ های ظریف کاری شده متناسب این انگشت است.

۳. شال و روسری: یکی دیگر از اکسسوری های مهم برای بانوان شال و روسری است که نمونه های آن ها طرح دار و ساده است بستن شال و روسری نقش مهمی در تیپ و زیبایی شما دارد با بستن جذاب آن میتوانیم ارزان ترین شال و روسری را به شیک ترین و زیبا ترین روسری تبدیل کنیم.

شیک ترین اکسسوری

۴. عینک های آفتابی: عینگ های آفتابی فقط مخصوص تابستان یا زمان هایی که آفتاب هست نیست بلکه عینک های آفتابی مانند شال و روسری تیپ را جذاب و تکمیل میکند.

۵.گوشواره های بلند: گوشواره ها همیشه باید در اکسسوری های بانوان باشند زیرا جذابیت خاصی را به صورت بانوان می هد اما باید در انتخابش دقت کنیم گوشواره های بلند برای افرد درشت اندام قد کوتاه و کسانی که گردن های پری دارند مناسب نیست.

۶.کیف های رو دوشی: این کیف ها می تواند استایل جذابی برای بانوان باشد کیف هایی با طرح سنتی گزینه ی خوبی برای تیپ های اسپرت و ساده است.۶.صندل.صندل ها یک اکسسوری شیک و جذاب زنانه اس که مناسب بانوان جوان با تیپ های اسپرت هستند.

۷.کروات: کروات ها رنگ ها و طرح های مختلفی دارد و مارک های خاصی دارد اگر زیاد اهل کروات نیستید از کروات های ساده استفاده کنید.کروات هایی با رنگ سبز تیره آبی تیره و شرابی با همه ی لباس ها ست می شود.

شیک ترین اکسسوری

۸. سنجاق مو: سنجاق مو یکی از پر طرفدار ترین اکسسوری هاست که خانم های جوان از آن استفاده می کنند.اگر سنجاق سر زیبا باشد می تواند زیبایی خاصی را به صورت بدهد سنجاق های سر فقط برای مهمانی ها نیست بلکه روزمره هم میتوانیم از آن استفاده کنیم اگر برای مهمانی از یک لباس شیک و زیبا استفاده می کنید یک سنجاق سر ساده بهترین گزینه است.

عکس های بیشتر

شیک ترین اکسسوری

شیک ترین اکسسوری

شیک ترین اکسسوری

شیک ترین اکسسوری

شیک ترین اکسسوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *