کفش مردانه

تنوع رنگی و طرح های مختلف کفش کالج

انواع کفش کالج

کفش های کالج علاوه بر این که زیبایی و راحتی خاص خود را دارند بسیار کاربردی هستند و همه جا به کارمان می آیند ، این کفش ها برای پیاده روی و دانشگاه مناسب هستند. امروزه طراحان کفش های کالج خلاقیت زیادی در طراحی آنها به خرج می دهند و کفش های کالج مناسب برای مراسم های رسمی را نیز طراحی می کنند. کفش های کالج نوعی کفش ایتالیایی در سبک کلاسیک هستند و در همه جای دنیا بسیار پر مخاطب هستند.
زیره کفش های کالج معمولا تخت و صاف است اما برخی از آنها پاشنه ی کوتاهی دارند، قسمت رویی کالج باز است به همین دلیل این کفش ها برای بهار و تابستان و همچنین اوایل پاییز نیز مناسب است . در برخی از کفش های کالج بند ظریفی در قسمت رویی آنها وجود دارد این مدل کالج ها بیشتر مناسب تیپ های اسپرت و راحتی هستند، این کفش ها با شلوار جین و پارچه ای به راحتی ست می شوند. امروزه در صنعت مد پوشیدن کفش کالج با کت و شلوار نیز مرسوم شده است البته در این مدل کت و شلوارها قد شلوار مقداری کوتاه است.

انواع کفش کالج

تنوع کفش کالج بسیار زیاد است و این کفش ها در جنس ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند همچنین این کفش ها رنگ های شاد و متنوعی دارند. از مزایای کفش های کالج می‌توان به این مورد که اکثر آنها بدون بند هستند و راحت پوشیده می شوند و راحت از پا خارج می شوند اشاره کرد،  همچنین کفش های کالج مردانه قیمت مناسب تری نسبت به کفش های اسپرت و مجلسی مردانه دارند و کیفیت دوخت و دوام این کفش ها نیز بالا است ، البته کفش های کالجی که جنس آنها از چرم اصل می‌باشد گران قیمت هستند اما کالج هایی که از چرم صنعتی ساخته شده اند قیمت مناسبی دارند.

انواع کفش کالج

انواع کفش کالج در بازار

جنس کفش های کالج ورنی، چرم و پارچه ای می‌باشد. نوع ورنی و چرم کفش های کالج برای میهمانی ها و مجالس رسمی مناسب اند، جنس پارچه ای این کفش ها راحتی و اسپرت هستند و مناسب میهمانی و مراسمات رسمی نمی‌باشند. رویه‌ی کفش های کالج راحتی و پارچه ای، ساده می باشد اما رویه ی کفش های کالج چرم و ورنی معمولا سگک دار می باشد و در نوع زنانه  این کالج ها تزئیناتی روی رویه ی کفش کالج دیده می‌شود. و کفش های کالج زنانه از تنوع بیشتری نسبت به کفش های کالج مردانه برخوردارند.

انواع کفش کالج

کفش های کالج را معمولا بدون جوراب می پوشند اما افرادی که تمایل به پوشیدن جوراب در کفش دارند می‌توانند از جوراب کالج استفاده کنند جوراب های کالج قسمت رویه ی پا را ندارند و فقط دور پا را می پوشانند جوراب کالج زنانه و مردانه وجود دارد و آقایان و خانم هایی که تمایل به پوشیدن جوراب در کفش کالج دارند می توانند از این جوراب ها استفاده کنند به این جوراب ها ، جوراب کفی نیز گفته می‌شود. و اما اگر جوراب کالج ندارید می توانید از یک جوراب ساده و همرنگ کفش کالج استفاده کنید. اقایانی که از کفش های کالج سگک دار استفاده می کنند می توانند رنگ سگک کفش هایشان را با سگک کمربندشان ست کنند و استایل خود را رسمی تر جلوه دهند.

انواع کفش کالج

کفش های کالج نام های مخلفی دارند که در این بخش از مقاله با این اسامی آشنا می شویم :

۱)کفش های کالج کلاسیک انگلیسی: به این کفش های کالج لوفر نیز گفته می شود دوخت روی پنجه ی کفش عمودی می باشد و قسمت رویه ی کفش طرح برجسته دارد جنس این کفش های کالج بیشتر جیر و چرم می باشد. ۲)کفش های کالج امریکایی: جنس این کفش ها از چرم می باشد و روی قسمت رویه ی کفش یک نوار پهن چرمی قرار دارد.
۳)کفش های کالج ایتالیایی: جنس این کفش ها از چرم می باشد و قسمت رویه ی این کالج ها سگک دار است این کفش ها ظاهر بسیار رسمی دارند.
۴)کفش های کالج بلژیکی : جنس این کفش ها از چرم و یا جیر می باشد و درقسمت رویه ی این کالج ها دو منگوله قرار دارد ازاین مدل کفش های کالج بیشتر برای استایل های کژوال یا همان نیمه رسمی استفاده می شود.

عکس های بیشتر

انواع کفش کالج

 

 

انواع کفش کالج

انواع کفش کالج

انواع کفش کالج

انواع کفش کالج

انواع کفش کالج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *