استایل زنانه

ترندهای برتر زمستانی مد ۲۰۲۰ (تصویر + بررسی)

همانطور که می‌دانید هر ساله متخصصان و طراحان مد ترند‌های متفاوتی را به عرصه مد وارد می‌کنند و با این کار دنیای مد، رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرد و متحول می‌شود. هر سال در بسیاری از فشن‌ شو‌ های سراسر دنیا شاهد جلوه‌گر شدن ست‌ها، استایل ‌ها و رنگ‌بندی‌ های نو هستیم که این اتفاق موجب می‌شود عرصه مد و فشن با سال‌های قبل متمایز باشد. اگر اخبار مد ۲۰۲۰ را دنبال کرده باشید‌، تاکنون متوجه جذابیت این سال هیجان انگیز شده‌اید. اکنون که در سال ۲۰۲۱ هستیم با نگاهی گسترده می‌توانیم به اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد بنگریم و انواع و اقسام ترند‌های محبوب را مشاهده کنیم و با استفاده از آنها تغییراتی اساسی در پوشش و ظاهر خود به ارمغان بیاوریم.  اگر تاکنون به دنبال ترند‌های سال ۲۰۲۰ نبوده‌اید و دوست دارید درباره آن اطلاعاتی کسب کنید با ما همراه باشید، چرا که در این مقاله قصد داریم ترند‌های زمستانی سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده و مقداری در مورد آنها با شما گپ بزنیم.

چرم، یار جدا نشدنی مد و فشن!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تقریبا هر سال، پرطرفدار‌ترین لباس‌های ترند شده غالبا از جنس چرم ساخته شده‌اند. زیبایی بی‌نظیر این جنس موجب می‌شود مدل‌های سراسر دنیا با لباس‌های چرمی پا به فشن‌ شو‌ها و مهمانی‌ها بگذارند. یکی از ترند ‌های زمستانه و پاییزه برای سال ۲۰۲۰ کت ‌های بلند چرم مردانه و زنانه بود که افراد زیادی با اشتیاق فراوان دست به خرید و استفاده از آنها زدند.

این لباس چرم زمستانی را می‌توانید با کیف و کفش چرم یا جیر، درحالی که رنگ یکسانی یا متضادی با کت داشته باشند، ست کنید و علاوه بر گرم ماندن در سرمای زمستان شیک پوش ‌تر از گذشته به نظر برسید.

آیا رنگ سال، رنگ عمده لباس‌ها را تشکیل می‌دهد؟!

هر سالی رنگ مخصوص به خود را دارد که توسط متخصصان مد انتخاب شده و به مردم اعلام می‌شود. اینکه شما با توجه به آن رنگ لباس بپوشید ممکن است بعد مدتی خسته‌کننده باشد و یا حتی لباس مناسبی که براساس سلیقه خودتان باشد را نیابید؛ بنابراین لزومی ندارد که پوشاک شما منطبق با رنگ سال باشد. حتی بسیاری از ترند‌های به وجود آمده اصلا ربطی به رنگ سال ندارد و نخواهند داشت. این امر صرفا شما را به روز نگه می‌دارد و باعث می‌شود علاقه خود را نسبت به دنیای مد و فشن با دیگران به اشتراک بگذارید.

رنگ‌های خنثی، ترند محبوب مد ۲۰۲۰!!!

ایجاد ست‌هایی با محوریت رنگ خنثی ایده‌ای بود که امثال به ظهور انجامید و بسیار مورد استقبال همگان قرار گرفت. همچنین اکثر مدل‌ها با استایلی متفاوت که سراسر مملوء از رنگ‌هایی مانند خاکستری، مشکی، عسلی، فیلی،سفید و… بودند مردم را تشویق به تغییر سبک پوشش خود کردند. استفاده از لباس‌هایی که علی رغم داشتن رنگ‌های خنثی از ترکیب جنس‌های متغیر نیز به وجود آمده باشند، استایلی منحصر‌به‌فرد را برای هر شخص ایجاد می‌کند.

دست شما در این مورد بسیار باز است، کافیست با بررسی استایل و سبک پوشش خود، لباسی را برگزینید که در تمام فصول قابل استفاده باشد. فراموش نکنید که باید هوشمندانه عمل کنید و لباس‌هایتان را با اکسسوری‌هایی با رنگ خنثی ست کنید تا مانند الماس بدرخشید.

لباس‌های فراخ و آزاد، در میان نوجوانان و جوانان…

با گذشت زمان و پیشرفت صنعت مد می‌توانیم تغییرات زیادی را در جامعه رویت کنیم که یکی از آنها افزایش مصرف لباس‌های آزاد در بین نوجوانان و جوانان است. این دسته از لباس‌ها احساس راحتی زیادی به همراه دارند و در انواع طرح‌های جوان پسند به تولید می‌رسند. از بین تمامی آنها لباس‌های زمستانه و پاییزه مانند انواع کاپشن‌ ها و هودی‌ها طرفداران زیادی دارند که به همراه بوت ‌ها و نیم بوت‌ های زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. استقبال زیاد عموم مردم از این سبک و استایل موجب شده که به یکی از اصلی‌ترین ترند‌های سال ۲۰۲۰ مبدل شود و همگان را حیرت زده کند.

کت و شلوار‌ از مد نخواهد افتاد!

از سال‌ها قبل مردمان همگی به کت و شلوار‌ها ارادت خاصی داشته‌اند و تقریبا می‌توان گفت انواع کت و شلوار‌ها همیشه تک و خاص هستند و ظاهرا هیچگاه قرار نیست شاهد کناره‌گیری این لباس دوست‌داشتنی از عرصه مد و پوشاک باشیم. یکی از برترین ترند‌های مد ۲۰۲۰ کت و شلوار‌هایی با تم ساده و روشن هستند که گاها با استفاده از یک عنصر کوچک مانند کمبرمند چرم قهوه‌ای استایل هر شخصی را متحول می‌کنند. شاید با خود بگویید با یک دست کت و شلوار نمی‌توان استایلی خاص و بی‌نظیر را رقم زد. سخت در اشتباهید! همانطور که گفتیم اگر هوشمندانه عمل کنید و تنها بتوانید از یک عنصر کوچک در کت و شلوار خود استفاده کنید، این پوشش برای شما ابدی خواهد شد و هیچگاه قدیمی نمی‌شود. عناصری مانند کمربند، سر دکمه‌های متضاد با رنگ کت و شلوار، کروات، پاپیون و… اگاگر در زمان و مکان درستی استفاده شوند، از شما یک جنتلمن نمونه خواهند ساخت. پس هیچگاه آنها را دست کم نگیرید و برایشان ارزش قائل باشید.

استفاده از کیف‌ دستی استایل شما را تکمیل می‌کند

همانطور که شخصیت آقایان را از روی ساعت مچی و کفششان قضاوت می‌کنند، کیف دستی نیز برای خانم‌های شیک پوش عاملی شخصیت‌ساز است و مانند یک آیینه، سلیقه شما را به دیگران نشان می‌دهد. بنابر گفته خانم‌ها باید دقت ویژه‌ای در انتخاب کیف خود داشته باشند و عجولانه تصمیم نگیرند. یادتان باشد، زیباترین‌ها بهترین‌ها نیستند و جو تناسب مابین تمامی ارکان یک استایل استاندارد و خوب لازم است و از آنجایی که کیف‌ها معمولا با کفش ‌ها ست می‌شوند و به عنوان تکمیل‌کننده استایل به شمار می‌روند مسئولیت ایجاد تناسب را بر دوش می‌کشند. در سال ۲۰۲۰ یکی از ترند‌های مورد توجه و پر استقبال، بهره‌گیری خانم‌ها از انواع کیف‌ دستی‌ بود. بهتر است در فصل زمستان از کیف‌های کوچک‌تر استفاده شود که در صورت بارندگی موجب خیس شدن کیف و محتویات داخل آن نشود، همچنین محافظت از آن نیز کار راحت‌تری خواهد بود. کیف‌ها را با در نظر گرفتن رنگ لباس‌هایتان ست کنید، در این کار خلاق بوده و ترکیب‌های جذابی را به نمایش بگذارید و از تک تک آهنا لذت ببرید.

ترکیب رنگ‌ خنثی و رنگ معمولی

آخرین ترند زمستانی‌ای که باید به آن اشاره کرد ترکیب رنگ‌های مختلف و استفاده از طیف‌های متنوع است. تعصب را کنار بگذارید و با دستانی باز به امتحان کردن رنگ‌های نو و ترکیبات خاص بپردازید. خیلی زود متوجه تحول به وجود آمده در استایل خود می‌شوید. برای مثال می‌توانید در کنار رنگ آبی که یک رنگ معمولی است، از رنگ‌هایی مثل طلایی بهره بگیرید و شاهد یک معجزه باشید. استفاده از رنگ‌های ترکیبی حس خوبی را به خود شما و اطرافینتان انتقال می‌دهد. بنابراین برای ایجاد ست‌های خلاقانه دریغ نکنید و سریع‌تر دست به کار شوید. تاکنون با چند نمونه از برترین ترند‌های زمستانه مد ۲۰۲۰  آشنا شده‌اید که مطمئنم هر یک از آنها تاثیر شگرفی در استایل شما خواهد داشت؛ با توجه به سلیقه و علایق شخصی خود بهترین لباس ممکن را برگزینید و با استفاده از نکات مذکور، استایل مختص به خود را به وجود بیاورید و از منحصر‌به‌فرد بودن بیشترین لذت را ببرید.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *