اکسسوری مردانه

چرم؛ بهترین هدیه برای مردی که دوستش دارید!

اگر بگوییم هدیه خریدن برای مردان یک چالش است کم بیراه نگفته ایم. حالا چه روز مرد باشد چه ولنتاین یا هر مناسبت دیگری. فرقی نمی کند آن شخص به شما نزدیک باشد یا در حد یک همکار او را بشناسید. در حال انتخاب و خرید هدیه برای مردان کار آسانی نیست. اما چرم همیشه به عنوان یک کالای لوکس کار شما را راحت‌‌‌‌‌‌ می‌کند. با چرم کروکو همراه شوید تا با انواع هدیه‌‌‌‌‌های  چرمی که‌‌‌‌‌‌ می‌توانید به مرد مورد نظرتان هدیه دهید بیشتر آشنا شوید.

چرا باید هدیه چرم بخرید؟

بهترین هدیه برای مردان چرم است. چرم جنسی است که هیچ وقت قدیمی نمی شود. شیک است. هم کلاسیک است هم مدرن و امروزی! اگر برای خرید هدیه مردانه سراغ چرم بروید‌‌‌‌‌‌ می‌توانید مطمئن باشید که کادوی شما در اتاق کار یا منزل کسی که به او هدیه‌‌‌‌‌‌ می‌دهید خاک نمی خورد. چه کسی هست که از چرم بدش بیاید و آن را بدون استفاده در یک گوشه رها کند.

انواع هدیه‌‌‌‌‌های چرمی

کالاهای چرمی مردانه تنوع کمی دارد. اما همیشه بهترین انتخاب هستند. تنوع آن به قدری هست که شما با هر بودجه‌‌‌‌ای بتوانید یک هدیه شیک و برازنده تهیه کنید. قیمت کالاهای چرم نیز بر اساس کاربرد چرم طبیعی یا مصنوعی متفاوت است. در ادامه مطلب به چند مورد از این محصولات که قرار است لحظات شما را خاطره انگیز کنند‌‌‌‌‌‌ می‌پردازیم.

ست چرم، یک هدیه اداری

اگر‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید به رئیستان هدیه بدهید؛ از مدیرتان قدردانی کنید یا به همکارتان نشان دهید که برایش احترام خاصی قائل هستید هیچ کادویی بهتر از ست چرم نیست. ست چرم یک انتخاب جذاب برای هدیه دادن به همکاران مرد شماست. هم شیک است و هم کاربردی! تنوع محصولاتی که در این ست ‌‌‌‌‌‌ها  قرار‌‌‌‌‌‌ می‌گیرند خیلی زیاد است. معمولا این ست ‌‌‌‌‌‌ها  شامل کمربند، جاسوئیچی، خودکار، جای موبایل و… است. بعضی از ست‌‌‌‌‌‌ها به همراه جاکارتی ارائه‌‌‌‌‌‌ می‌شود. یک جاکارتی چرم مشکلات نظم کیف خیلی از مردها را حل‌‌‌‌‌‌ می‌کند.

کفش چرم

اگر‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید برای پدر، برادر، همسر یا یکی از نزدیکانتان هدیه بخرید کفش چرم را به شما پیشنهاد‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم. شما حتما اطلاعاتی از سایز پا و سلیقه کفش پوشیدن عزیزانتان دارید. مطمئن باشید آنها هم از هدیه شما شگفت زده خواهند شد.

کیف چرم

به تیپ مردی که‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید برای او هدیه بخرید دقت کنید. اگر عادت به پوشیدن تیپ ‌‌‌‌‌های رسمی و کت و شلوار دارد یک کیف کتی یا پالتویی هدیه بی نظیری برای او خواهد بود. اگر شخص مورد نظر به تیپ‌‌‌‌‌ های غیر رسمی علاقه مند است کیف جیبی به تنهایی یا در یک مجموعه زیبا، بسیار مناسب است.

کمربند چرم

کمربند ‌‌‌‌‌های چند تنوع زیادی دارند. قیمت آنها بر اساس نوع چرم طبیعی یا مصنوعی متفاوت است. یک کمربند چرم که در یک جعبه زیبا و رسمی بسته بندی شده است هدیه شیک و مناسبی است. در بسته بندی برخی کمربندها یک عدد سنبه برای سوراخ کردن کمربند و تنظیم آن وجود دارد. با این مزیت نگرانی شما را بابت اندازه نبودن کمربند هدیه تان حل‌‌‌‌‌‌ می‌کند.

ساعت با بند چرم

اگر دنبال یک هدیه خاص و کم ریسک هستید که هم معقول باشد و هم شیک و زیبا ساعت مچی را انتخاب کنید. ساعت‌‌‌‌‌‌ها تنوع، جنس، مدل و قیمت‌‌‌‌‌های  مختلفی دارد. برای همین دست شما برای انتخاب خیلی باز است. برای مرد مورد نظرتان یک ساعت مچی با بندهای چرم بخرید و به او یاداوری کنید که زمان با ارزش ترین سرمایه انسان است. چه چیزی از این زیباتر که همراه این هدیه یک یادداشت بگذارید و برای آن آرزوی لحظاتی سرشار از شادی کنید.

کتاب نفیس با جلد چرم

کتاب‌‌‌‌‌های  نفیس حافظ، شاهنامه، بوستان و گلستان که با جلد چرم طراحی شده اند یک انتخاب فرهنگی و ادبی برازنده است. مخصوصا اگر‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید به استادتان هدیه دهید. این هدیه نشان‌‌‌‌‌‌ می‌دهد شما چقدر برای فرهنگ بومی ایران ارزش قائلید. شما با این هدیه هم فرهنگ کتابخوانی را زیاد‌‌‌‌‌‌ می‌کنید هم به عزیزانتان یادآوری‌‌‌‌‌‌ می‌کنید چقدر برای شما مهم هستند.

جا انگشتری چرم

ممکن است نخواهید زیاد هزینه کنید اما در عین حال‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید هدیه‌‌‌‌ای شیک و کوچک انتخاب کنید. خیلی از آقایان از انگشتر استفاده‌‌‌‌‌‌ می‌کنند. انگشتر هایی که برای آنها مهم است و خاطرات زیادی را در ذهنشان زنده‌‌‌‌‌‌ می‌کند. یک جا انگشتری چرم هر چند کوچک است اما انتخاب هوشمندانه‌‌‌‌ای است. نشان‌‌‌‌‌‌ می‌دهد شما برای همه چیز ارزش قائلید و جزئیات از چشم شما پنهان نمی ماند. این وسیله زیبا روی میز کار هم نمای زیبایی دارد.

دستبند چرم

دستبند های چرم هدیه خاصی برای نوجوانان و پسران امروزی است. برخی از این دستبند های چرم تلفیقی از طرح های بافت و ساده هستند که به راحتی تغییر رنگ نمی دهند. برخی از دستبند های چرم دارای قفل ظریفی هستند که پوشیدن آن را راحت تر می کند. این هدیه سبک و زیبا برای  ست شدن با انواع لباس های فشن و اسپرت عزیزان شما مناسب است.

پایان

چرم کروکو مفتخر است با ارائه انواع کیف، کفش، کمربند و ست‌‌‌‌‌های  چرم شما را در خرید شیک ترین و بهترین هدیه مردانه همراهی کند. پس همین الان از محصولات چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *