بیشتر بدانید

بهترین ادکلن های مردانه و زنانه مخصوص فصل های گرم

معرفی بهترین مدل های ادکلن زنانه و مردانه

رایحه تنها حسی است که تا سالیان سال در ذهن ما میماند. ادکلن زنانه و مردانه و عطرها از محبوب‌ترین اقلام اریشی بهداشتی از زمان‌های خیلی قدیم بودند که در ابتدا بیشتر اشراف زادگان از آنها استفاده میکردند. در این مقاله  در ابتدا ما میخواهیم به :

  1. تاریخچه انوع عطر و ادکلن بپردازیم
  2. انواع ادکلن زنانه و مردانه که مناسب فصول گرماست را معرفی کنیم.

هر ادکلن طبع خاصی دارد که مناسب فصل های مختلف سال تولید و طراحی شده است. بهترین ادکلن برای فصل های گرم سال مثل بهار و تابستان ادکلن های خنک می باشد که به شما احساس دل انگیزی در این فصل‌ها می‌دهد. گرمای هوا موضوع کلافه کننده‌ای است اما به راحتی با یک رایحه خنک نه تنها قابل تحمل بلکه دلپذیرتر نیز می‌شود. پس با مجله کروکو همراه شوید تا شما را با پرفروش ترین ادکلن مناسب فصل بهار و تابستان آشنا کنیم.

تاریخچه پیدایش عطر و ادکلن زنانه و مردانه

شاید اولین مدل‌های عطر به زمان انسان های اولیه برگردد؛ دقیقا به زمانی که انسان های نخستین گیاهان و چوب های خوش بو را برای مشخص کردن حریم زندگی خود مشخص می‌کردند. بعد از انسان‌های نخستین در تاریخ، از مصریان به عنوان پدر عطر باستان یاد میکنند. مصریان از عطرهای بدبو برای مومیایی کردن اشرافیان خود استفاده میکردند. اما تنها این قضیه مربوط به بوهای بد نمیشد؛ بلکه مصریان باوری داشتند که با سوزاندن چوب های معطر، میتوانند خدایان را خشنود کنند و همین امر باعث بالا آمدن خورشید بر فراز آسمان ها شود.

بعد از انقلاب صنعتی ادکلن های زنانه و مردانه را در شیشه ی افشانه دار میریختند.

بعد از مصریان، رومی ها هم از عطر و ادکلن هم عنوان خوشبو کنندهای اصیل برای اشرافیان خود استفاده میکردند؛ اما زمان شکوفایی تولید عطر و ادکلن زنانه و مردانه به بعد از انقلاب صنعتی برمیگردد. در آن زمان صنعت عطر و ادکلن یا همان ادوپرفیوم سازی به اوج خود رسید و اکثرا از گیاهان و موادی مانند رزماری، لیمو یا مشک و گل برای عطر گیری استفاده میشد. با پیشرفته‌تر شدن صنعت عطر سازی، این رایحه‌های زیبا را در شیشه‌های افشانه دار ریختند که باعث به وجود آمدن ادکلن و ادوپرفیوم ها شد.

معرفی ادکلن های زنانه مناسب گرما

با محبوبیت زیاد عطرها و ادکلن‌ های زنانه، این روزها دغدغه خانم های شیک پوش و زیبا استفاده از هر عطر با مانداری بالاست. اگر بخواهید ادکلن‌تان ماندگاری و پخش بوی زیادی داشته باشد حتما باید از مدل‌هایی استفاده کنید که مناسب آب و هوای خودش باشد. در ادامه چندین مدل عطر زنانه محبوب که مناسب فصل گرماست را معرفی خواهیم کرد.

 ادکلن زنانه شانل مدل tendre

 این ادکلن محصول سال ۲۰۱۰ شانل (شنل) فرانسه است. رایحه این ادکلن خنک و شیرین است. رایحه ادکلن زنانه شانل مدل tendre ترکیبی از عصاره چوب، میوه، مرکبات و گل می‌باشد. اسانس‌های این ادکلن برگرفته از عطر گل یاسمن، مشک و گریپ فروت است که بوی بسیار مطلوبی دارد. اگر اهل ادکلن هستید طراحی جذاب این ادکلن در همان نگاه اول شما را به سمت خودش جذب می کند.

ادکلن زنانه شنل یکی از محبوب ترین بوها در فصول گرم است.

 ادکلن زنانه دیور مدل addict

 برویم سراغ برند دیور فرانسه و ادکلن هایش! ادکلن زنانه دیور مدلaddict ۱۰۰ میلی لیتر گنجایش دارد. این ادکلن محصول محبوب سال ۲۰۱۴ شرکت دیور است. رایحه این ادکلن شیرین و خنک است که از ساختار چوب، وانیل و میوه تشکیل شده است. انتهای این مدل ترکیبی از وانیل، برگ درخت ماندارین و وانیل است. احساس خنکی که با این ادکلن به شما دست می‌دهد چشم و دلتان را عاشق هوای گرم می کند.

ادکلن زنانه بولگاری مدل au the bleu

 این ادکلن از برند ایتالیایی بولگاری است که در سال ۲۰۱۵ طراحی و ساخته شد. ادکلن بولگاری مدل au the bleu رایحه ای تند و خنک دارد. هم آقایان و هم خانم ها می توانند از عطر و بوی دلفریب آن استفاده کنند. نت آغازی این ادکلن اسطوخودوس و نت پایانی آن مشک و گل زنبق است. این مدل یکی از معروفترین ادکلن های برند بولگاری است که بسیار مناسب هوای گرم بهاری و تابستانه می باشد.

ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت یکی از پر جذبه ترین بوهاست

 ادکلن زنانه کرید love in white

برند کرید فرانسه با طراحی و عرضه این مدل از ادکلن ها فروش خوبی به دست آورد. طراحی سفید بسته بندی این ادکلن بسیار فریبنده و هوشمندانه است. به نحوی که هر خانمی را در نگاه اول محسور خودش می کند. رایحه این ادکلن شیرین و تند است و از ترکیب وانیل، چوب و میوه تشکیل شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ادکلن قدرت ماندگاری آن است. چه چیزی بهتر از یک رایحه خوب ماندگار در روزهای گرم و طولانی سال؟

 ادکلن زنانه بولگاری omnia paraiba

این ادکلن محبوب در سال ۲۰۱۵ توسط برند معروف بولگاری طراحی و تولید شد. جنس رایحه این ادکلن از نوع طبیعت است و رایحه ای شیرین و خنک دارد. ساختار عطر و بوی آن ترکیبی از گل میوه و شکلات است. نت آغازی این ادکلن از پرتقال تلخ و نت پایانی آن را علف و کاکائو تشکیل می دهد. خانم ها می توانند با استفاده از این ادکلن شادابی را به روح و جسم خود در فصل های گرم سال هدیه بدهند.

ادکلن های مردانه مناسب فصول گرم

آقایان جنتلمن هم درست مانند خانم های شیک پوش به دنبال خوشبو بودن هستند. در ادامه ادکلن های مردانه‌ای که مناسب فصل گرماست را معرفی خواهیم کرد.

ادکلن مردانه تلخ معمولا در فصول گرم طرفدار بیشتری دارد.

 ادکلن مردانه دیور ساواج

 تاکنون یکی از پر فروش ترین ادکلن های مردانه برند دیور ادکلن ساواج بوده است. رایحه این ادکلن جادویی شیرین و خنک است و از ساختار ترکیب صمغ، خاک و مرکبات تشکیل شده است. نت اولیه ساواج از فلفل سیاه و عطر نارنج و نت پایانی آن از گل لادن و چوب صدر تشکیل شده است. برای آقایانی که حوصله روزهای گرم سال را ندارند رایحه ساواج یک دوست هیجان انگیز است که به پا به پای آنها خواهد آمد.

ادکلن مردانه دیور هوم اسپرت

 این ادکلن رایحه تند و خنکی دارد. ساختار رایحه آن از میوه و ادویه های معطر تشکیل شده است. بسته بندی این ادکلن بسیار شیک و مردانه می باشد. قدرت ماندگاری ادکلن مردانه دیور هوم اسپرت از ویژگی های منحصر به فرد آن است. نت اولیه این ادکلن از نارنج و لیمو و گریپ فروت و نت پایانی آن از گیاه رزماری، گل سنبل و چوب صندل تشکیل شده است. هیچ مردی نمی تواند وارد یک مغازه عطر فروشی بشود و از این ادکلن بی نظیر دل بکند.

نکته پایانی

 در فصل بهار و تابستان استفاده از عطرهای خنک و ملایم احساس آرامش عجیبی به انسان می دهد. برای لذت بردن از زندگی دنبال اتفاق های عجیب و غریب نباشید. یک بوی خوب و رویایی احساس خوبی به شما از خودتان خواهد داد. همین حس خوب کافیست تا روزتان را با لبخند شروع کنید و عملکرد بهتری در طول روز داشته باشید. علاوه بر این احساس رضایت، یادتان باشد یک عطر خوب شما را در ذهن اطرافیانتان ماندگارتر خواهد کرد.

مشاهده تمامی محصولات چرمی برای خرید کلیک کنید