پیراهن و بلوز زنانه, شلوار و دامن

بهترین مدل های بلوز دامن مجلسی زنانه و دخترانه شیک

بهترین مدل بلوز و دامن مجلسی شیک را با توجه به فرم بدنتان انتخاب کنید.

بسیاری از خانم‌ها تمایل زیادی به پوشیدن بلوز و دامن دارند و اکثر آن‌ها این ترکیب را به پیراهن‌های بلند یا حتی کت‌وشلوار ترجیح می‌دهند. البته بسیاری از دخترخانم‌ها نیز برای مراسم‌های رسمی سراغ مدل‌های بلوز دامن مجلسی شیک می‌روند؛ بنابراین این استایل به‌واسطه شیک و پوشیده بودن آن طرف‌داران زیادی از تمام سنین دارد. البته اینکه شما با این سبک لباس چگونه به نظر می‌رسید، کاملاً به انتخابتان بستگی دارد.

یادتان باشد صرفاً جدیدترین ست بلوز دامن مجلسی، بهترین انتخاب برای شما نیست. در این راستا باید نکات زیادی را مدنظر قرار دهید که استایل زیبایی داشته باشید. اگر استایلتان برایتان اهمیت دارد، ادامه این متن از کروکو را از دست ندهید. در این متن قصد داریم به‌تمامی نکاتی بپردازیم که برای انتخاب و خرید بلوز دامن مجلسی زنانه باید بدانید.

بلوز دامن مجلسی برای چه کسانی مناسب است؟

بلوز دامن مجلسی شیک یکی از بهترین استایل‌هایی به شمار می‌آید که مناسب هر خانم جوان یا مسنی است. در واقع این استایل هیچ محدودیت سنی ندارد. بلوز و دامن دخترانه مجلسی استایلی جذاب برای دختران نوجوان نیز است. البته در هنگام انتخاب مدل بلوز دامن دخترانه به طرح و رنگ آن باید دقت کنید. بلوز و دامن‌های فانتزی مناسب دختران نوجوان هستند. بلوز دامن مجلسی سنگ‌کاری شده، مرواریددوزی یا … نیز برای خانم‌های جوان و مسن گزینه بهتری است.

استایل زیبا و همه‌پسند را می‌توانید در مراسم‌های مختلف داشته باشید. خواستگاری، بله برون، جشن تولد، دورهمی‌های خانوادگی و … از جمله این مراسم‌ها هستند. به طبع مدل بلوز دامن مجلسی زنانه‌ای که برای مراسم تولد انتخاب می‌کنید با مدل بلوز دامن مجلسی بلند مراسم خواستگاری فرق دارد.

بلوز دامن مجلسی دخترانه و زنانه در مدل های زیبایی به بازار عرضه می‌شود

چه لباسی با چه پارچه‌ای انتخاب کنیم؟

اگر می‌خواهید در مهمانی‌ها مانند الماس بدرخشید، باید مدل بلوز دامن مجلسی شیک انتخاب کنید. اولین قدم در این راستا انتخاب لباس با ظاهری شیک و متفاوت است. این روزها لباس‌های متنوعی در بازار وجود دارند که با عنوان شومیز به شما معرفی می‌شوند، اما انتخاب شومیزی در میان این تنوع بالا کار آسانی به نظر نمی‌رسد.

اینجاست که پای سلیقه به میان می‌آید؛ البته در انتخاب بلوز مناسب نباید نوع مراسم خود را نیز از یاد ببرید. شاید در مراسمی رسمی و خاص شرکت می‌کنید که به لباسی لاکچری نیاز دارید. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که سراغ شومیزهایی بروید که روی آن‌ها با مروارید یا سنگ ‌کار شده باشد. این دسته از لباس‌ها جلوه‌ای بی‌نظیر به استایل شما می‌دهند.

اما اگر صرفاً به دنبال بلوزدامن مجلسی دخترانه یا زنانه شیکی هستید که طراحی ساده‌ای داشته باشد، گزینه‌های بیشتری پیش روی شما قرار دارد. در چنین موقعیتی بهتر است به پارچه لباس‌ها بیشتر توجه کنید. بلوزهای مجلسی دوخته شده با پارچه‌های ساده و شیک مانند حریر، گیپور و دانتل بهترین انتخاب برای شما هستند.

البته علاوه بر نوع پارچه و کار روی لباس باید به فاکتورهای دیگری در انتخاب بلوز توجه کنید؛ فاکتورهایی چون یقه و آستین لباس از جمله این فاکتورها هستند. بااین‌حال شاید این سؤال برای شما نیز پیش بیاید که کدام لباس با چه یقه و آستینی برای اندامتان مناسب‌تر است؟ در ادامه به طور کامل به معرفی بهترین بلوز دامن مجلسی زنانه برای اندام‌های مختلف خواهیم پرداخت.

انتخاب درست مدل بلوز دامن مجلسی با توجه به فرم بدن

تصور کنید که هزینه زیادی برای خرید شیک‌ترین بلوز دامن مجلسی کرده‌اید و انتظار دارید که توجه همه را در مراسم به خود جلب کنید، اما این اتفاق نمی‌افتد. مشکل از کجاست؟ شما که هزینه زیادی کردید و جدیدترین مدل بلوز دامن مجلسی را خریدید!

شاید این لباس که در تن مانکن بسیار جذاب به نظر می‌رسید، در تن شما جلوه خود را ازدست‌داده باشد. این در حالی است که بلوزی که بر رگال دیدید و تن نزدید، جلوه بی‌نظیری به استایل شما می‌داد که حتی آن را امتحان هم نکردید. اگر شما به فرم بدن خود آگاه بودید، قطعاً چنین اشتباهی را مرتکب نمی‌شدید. ازاین‌رو قصد داریم مدل بلوز و دامن مناسب برای انواع فرم بدن را به شما معرفی کنیم.

بلوزهایی با یقه مرواریدی ست بلوز و دامن را شیک و مجلسی می‌کند.

لباس مناسب برای اندام گلابی

اندام‌های گلابی پایین‌تنه بزرگی دارند، درحالی‌که بالاتنه آن‌ها کوچک است. برای این اندام‌ها باید سراغ مدل‌هایی از بلوز دامن مجلسی بروید که توجه را از قسمت پایین‌تنه شما برمی‌دارد. بهترین لباس برای این اندام‌ها لباس‌هایی با یقه‌قایقی، دراپه و حلزونی است. شومیزهای آستین پفی نیز انتخاب مناسبی برای این اندام محسوب می‌شوند. البته بهتر است که لباس‌هایی انتخاب می‌کنید که از جنس حریر باشند.

حال این لباس‌ها را با چه دامنی باید پوشید که ست بلوز و دامن شیک به نظر برسد؟ بهترین گزینه دامن‌های فون، ترک و کلوش است. اگر قد این دامن‌ها تا زیر زانو یا حتی بلندتر باشد، اندام‌های گلابی را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

البته ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود، در انتخاب رنگ و طرح بلوز و دامن نیز باید وسواس به خرج داد. پیش از هر چیز بگوییم که افرادی با این اندام‌ها باید دامن‌هایی با دوخت ساده به تن کنند. هرچه طرح پارچه دامن نیز ساده‌تر باشد، جذابیت استایل اندام‌های گلابی نیز بیشتر خواهد بود.

اما لباس و شومیز مناسب برای این اندام‌ها درست در نقطه مقابل قرار دارد؛ زیرا هر چه رنگ‌های متضاد و زنده در بلوز بیشتر باشد، استایل شما نیز جذاب‌تر خواهد بود. به این منظور کافی است که سراغ لباس‌هایی با پارچه‌های طرح‌دار و گل‌دار بروید.

انتخاب مدل بلوز دامن مجلسی برای اندام‌های مثلث وارونه

در این اندام‌ها برخلاف اندام‌های گلابی پایین‌تنه کوچک و بالاتنه بزرگ است. ازاین‌رو باید خلاف اندام قبلی توجه را از بالاتنه دور کرد. به این منظور باید سراغ دامن‌هایی بروید که از ناحیه باسن فون می‌شوند. دامن‌های کلوش، فون و پرچین بهترین انتخاب برای این اندام هستند.

همچنین بهتر است که دامن‌های طرح‌دار را در ست بلوز و دامن متناسب برای این اندام انتخاب کنید. اگر طرح پارچه دامن‌ها افقی‌تر باشد، اندام شما زیباتر به چشم می‌آید. مورد دیگری که در انتخاب دامن باید به آن دقت داشته باشید، قد آن است. هر دامنی با هر قدی به‌غیراز دامن‌های خیلی کوتاه برای این اندام مناسب است.

بهترین لباس برای اندام‌های مثلث وارونه شومیزهایی هستند که یقه V شکل یا چهارگوش دارند. بلوزهایی با آستین رگلان نیز برای این اندام بسیار مناسب هستند. البته یادتان باشد که قرار است توجه را از بالاتنه اندام خود بردارید؛ بنابراین بهتر است بلوزها از پارچه‌های ظریف و ساده دوخته شده باشند. در غیر این صورت بهتر است نقش درون پارچه‌ها بسیار ریز باشد.

لباس‌هایی با یقه قایقی انتخاب مناسبی برای اندام‌های گلابی هستند.

بلوز دامن دخترانه مجلسی برای اندام‌های بیضی

اندام‌های بیضی را با نام اندام‌های سیب شکل نیز می‌شناسند. شکم در این اندام‌ها همان قسمت ناهمگون است که باید توجه را از روی آن برداشت، اما چگونه می‌توان این کار را کرد؟

زمانی که به دنبال انتخاب مدل بلوز دامن مجلسی شیک برای این اندام هستید، باید لباس‌هایی با پارچه لخت را انتخاب کنید. بهترین بلوز برای این اندام‌ها شومیزهایی با یقه V و U شکل است. حال اگر برگردان‌های ظریفی روی این یقه‌ها کار شده باشد، استایل شما زیباتر خواهد شد.

البته لباس‌هایی با یقه چهارگوش و برگردان نوک‌تیز نیز انتخاب فوق‌العاده‌ای برای این اندام هستند. از یقه که بگذریم باید به فاکتورهای دیگری نیز در انتخاب لباس خود توجه داشته باشید. به‌عنوان‌مثال اگر بلوز انتخابی دکمه دارد، بهتر است که دکمه‌های آن ریز باشند. همچنین اگر لباس‌هایی با گشادی مختصر انتخاب کنید، بدون شک استایل شیک‌تری خواهید داشت.

در آخر نیز به دنبال بلوزهایی باشید که با پارچه‌های لطیف و رنگ‌بندی مات و تیره دوخته شده باشند. درضمن بهتر است که پارچه شومیز طرح‌های ریز و عمودی داشته باشند. آستین‌های بلوز را نیز ساده و بلند انتخاب نمایید.

اما این لباس را با چه دامنی باید ست کنیم؟ اگر بدنی به فرم سیب دارید، دستتان در انتخاب دامن باز است. شما پاهای زیبایی دارید که می‌توانید با دامن‌های کوتاه آن را به نمایش بگذارید یا با دامن‌های بلند بپوشانیدشان؛ انتخاب با خود شماست. اما یادتان باشد که دامن‌های خیلی کوتاه بالاتنه شما را چاق‌تر نشان می‌دهند، پس سراغ این دامن‌ها نروید.

بلوزهای یقه هفت گزینه ایده‌آلی برای اندام‌های بیضی است.

بلوز دامن مجلسی زنانه برای اندام‌های ساعت شنی

پرطرف‌دارترین فرم بدن در میان خانم‌ها اندام ساعت شنی است. اگرچه انحنای زیادی در قسمت سینه و باسن اندام شما را زیبا نشان می‌دهد، اما انتخاب بلوز و دامن مناسب را برایتان کمی سخت می‌کند. تعجب نکنید؛ بلوزهای عریض بالاتنه را چاق‌تر نشان می‌دهند، درحالی‌که لباس‌های خیلی تنگ نیز تعادل را در استایلتان به هم می‌ریزد.

بنابراین اگر به دنبال مدلی شیک هستید که توجه مخاطبان را زیاد جلب نکنید، اما درعین‌حال در مراسم خود بدرخشید، باید به فرم بدن خود توجه داشته باشید. بلوزهای بلندی که کمربند داشته باشد، بهترین گزینه برای فرم بدن شما است. این لباس‌ها انحنای کمر شما را به شکلی منحصربه‌فرد و خاص به نمایش می‌گذارد.

اگر به کمربند در ست بلوز دامن مجلسی علاقه ندارید، لباس‌هایی را که خط کمر دارند، انتخاب کنید. هر بلوزی با هر یقه‌ای انتخاب خوبی برای اندام شما خواهد بود، به‌غیراز بلوزهای یقه‌گرد. در مورد نوع دامن نیز حق انتخاب زیادی دارید؛ اما ما به شما دامن‌های راسته را پیشنهاد می‌کنیم. در نهایت اگر به دنبال بلوز و دامنی لاکچری هستید، ست خود را از پارچه‌های براق، نرم و لطیف انتخاب کنید که رنگ و طرح ملایمی داشته باشند.

بلوزهای بلند با کمربند بهترین گزینه در انتخاب مدل بلوز و دامن مجلسی برای اندام‌های ساعت شنی است.

انتخاب مدل بلوز و دامن برای اندام‌های راسته و مستطیلی

اگر بدنی به فرم مستطیلی دارید، به شما تبریک می‌گوییم؛ شما خوش‌شانس هستید که می‌توانید هر مدل بلوز دامنی را انتخاب کنید و بپوشید. تعجب نکنید، با کمی دقت متوجه می‌شوید که فرم اندام مدل‌های شو لباس‌های معروف مستطیلی است.
شاید باورتان نشود؛ اما هر لباسی از چهارخانه، راه‌راه و گل‌دار گرفته تا دامن‌های چهارخانه با هر قدی برای این اندام مناسب است. حتی برای این اندام هیچ محدودیتی برای پوشیدن پیراهن‌های پرچین با تزئین زیاد نیز وجود ندارد.

تنها نکته‌ای که قوانین مد به افرادی با این اندام متذکر می‌شود، لباس‌های خیلی تنگ و چسبان است که اگر نپوشند، استایل بهتری دارند. با این وجود یادتان باشد که قوانین مد قانون مطلق نیستند و هیچ محدودیت محضی برای پوشیدن لباس‌های تنگ برای این اندام وجود ندارد.

همچنین درصورتی‌که به دنبال بهترین مدل بلوز دامن مجلسی شیک هستید، چند نکته را به یاد داشته باشید:

  •  پیراهن‌هایی با یقه V و U شکل انتخاب بهتری هستند.
  • بهتر است لباس‌هایی را انتخاب کنید که تزئینات آن‌ها به اطراف سینه محدود می‌شوند.
  • لباس‌هایی که برش افقی یا عمودی دارند، انحنای کمر را بهتر نشان می‌دهند.
  • بلوزهایی با آستین‌های پفی و پرنسسی استایل شما را جذاب‌تر می‌کنند.
  • پارچه‌هایی با طرح‌های نامتقارن، رنگ‌های مات و خنثی انتخاب جذاب‌تری برای دوخت لباس به نظر می‌رسند.
  • دامن‌های کلوش و چین‌دار چندلایه بهترین گزینه برای این فرم اندام است.

در انتخاب بلوز و دامن مجلسی برای اندام‌های مستطیلی، لباس‌های خیلی تنگ و چسبان را جز آخرین انتخاب‌های خود بگذارید.

چگونه قد لباس را انتخاب کنیم؟

قد لباس، دامن یا پیراهن فاکتور مهم دیگری است که نقش بسیار پررنگی در استایل شما با بلوز دامن مجلسی دارد. با انتخاب درست این فاکتور اندامتان زیباتر نشان داده می‌شود. فرقی نمی‌کند که چاق هستید یا لاغر، قد کوتاهی دارید یا بلند، درهرصورت این متن زیر بهترین راهنمایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با این وجود قبل از این که به چگونگی انتخاب قد لباس بپردازیم، از شما می‌خواهیم که تمامی آموزه‌های پیشینتان را فراموش کنید و تکنیک‌های استاندارد زیر را جایگزین آن‌ها نمایید.

نسبت طلایی چیست؟

نسبت طلایی فرمولی است که شکل بدن شما را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دهد. مطمئناً برای شما هم پیش‌آمده که احساس کنید لباسی آن‌طور که باید اندام شما را زیبا نشان نمی‌دهد. شاید در بسیاری مواقع هم مشکل لباس را متوجه نشوید؟ شاید هم احساس کنید مشکل از اندام شما است، ولی وقت آن رسیده که روحیه خود را بار دیگر به دست آورید و باتوجه‌به نکات زیر این دست مشکلات را حل کنید.

این نکته را به‌خاطر داشته باشید که نه اندام شما و نه لباس مشکلی ندارند. ایراد اصلی این است که لباس موردنظر شما اندازه‌های استانداردی برای اندامتان ندارد یا به عبارتی درست‌تر خطوط لباس در نقاطی نیستند که باید قرار بگیرند. فرمولی طلایی بهترین راه‌حلی است که مشکلتان را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کند. به کمک این فرمول می‌توانید بلندی پیراهن، بلوز، تاپ یا دامن را باتوجه‌به قد خود تعیین کنید. در این حالت لباس شما دقیقاً در جایی قرار می‌گیرد که نقاط ضعف اندامتان را کم‌رنگ و نقاط قوتش را پررنگ‌تر کند.

یکی از نکات دوخت بلوز دامن مجلسی، الگو صحیح است.

بهترین اندازه برای دامن

قدم اول برای تعیین و انتخاب شیک‌ترین بلوز دامن مجلسی دخترانه یا زنانه، محاسبه بهترین قد دامن است. برای این کار تنها به یک متر نیاز دارید. البته پیشنهاد می‌دهیم که قد پاشنه کفشی که برای استایلتان در نظر دارید را نیز اندازه بگیرید. برای این که بتوانید قد دامن را به‌درستی انتخاب کنید، بهتر است از کسی کمک بگیرید. حال وقت آن رسیده که طبق فرمول زیر مناسب‌ترین قد دامن را محاسبه کنید:

  • ابتدا قد خود را از شانه تا روی زمین اندازه بگیرید. البته در این حالت بهتر است که کفش مورد نظرتان را پا کرده باشید.
  • عدد حاصل را تقسیم بر نسبت طلایی کنید که ۶۱۸.۱ است.
  • این عدد میزان بلندی دامن یا پیراهن از سجاف پایینی تا زمین را نشان می‌دهد.
  • عدد حاصل شده را از شانه اندازه بگیرید که قد دامن یا پیراهنتان مشخص شود.

در زمان اندازه‌گیری به اهمیت تعیین دقیق اندازه پاشنه کفش پی خواهید برد. مطمئناً زمانی که کفشی با پاشنه‌بلندتری بپوشید، عدد طلایی بزرگ‌تری حاصل می‌شود. این در حالی است که اگر کفشی با پاشنه کوتاه‌تر بپوشید، عدد طلایی کمتری به دست می‌آید. در نتیجه سجاف پایینی دامن در نقطه بالاتری قرار خواهد گرفت. درصورتی‌که پایین تنه بلندی ندارید، این فرمول به شما بسیار کمک می‌کند. چرا که با این روش مناسب‌ترین قد دامن را پیدا خواهید کرد. در نتیجه پاهایتان کشیده‌تر نشان داده می‌شود.

محاسبه بلندی قد تاپ و بلوز

پس از این که روش تعیین قد دامن را به طور کامل متوجه شدید. وقت آن رسیده که قد تاپ و بلوزتان را نیز تعیین کنید که در نهایت استایلی شیک و منحصربه‌فرد را برای خود رقم بزنید. فرمول طلایی نیز برای تعیین قد تاپ و بلوز وجود دارد. برای محاسبه این فرمول از روش زیر استفاده کنید:

  • در قدم اول طول بدنتان را از شانه تا زمین اندازه بزنید.
  • حال عدد حاصل شده را مانند عدد طلایی دامن بر ۶۱۸.۱ تقسیم کنید.
  • عددی که به دست می‌آید را از زمین به سمت بالا اندازه بگیرید.

درصورتی‌که عدد به‌دست‌آمده اندازه‌ای پایین‌تر از خط کمر را نشان داد، پس تاپ یا بلوزی را باید انتخاب کنید که زیر کمر شما قرار می‌گیرد. اما اگر عدد حاصل شده خط کمر یا بالاتر از آن بود، تاپ یا بلوزتان باید روی خط کمر قرار بگیرد.

اندازه گیری قد لباس یکی از اصول خرید بلوز دامن مجلسی به شمار می آید.

مدل بلوز دامن لاکچری دخترانه و زنانه؛ باتوجه‌به قد پاها

نسبت طلایی فرمولی ساده و کاربردی است که به شما کمک می‌کند قد استاندارد بلوز دامن بلند مجلسی را باتوجه‌به استایل و اندامتان داشته باشید. اما به‌عنوان قاعده کلی کسانی که پاهای کشیده‌ای دارند، بهتر است تاپ‌های بلند بپوشند. علاوه‌برآن افرادی با پاهای کوتاه باید تاپی کوتاه بپوشند.

باور کنید که نسبت‌ها و فرمول‌های مطرح شده کمک زیادی به شما می‌کنند که بهترین استایل را داشته باشید. شاید در نگاه اول این اندازه‌ها یا فرمول‌ها تنها معادلاتی ریاضی باشند، ولی تنها کافی است که یکبار به کمک این فرمول استایل خود را انتخاب کنید. پس از آن به معجزه فرمول طلایی پی خواهید برد.

رنگ بلوز و دامن را دست‌کم نگیرید!

زمانی که مدل بلوز دامن مجلسی خود را انتخاب کردید، تازه به مرحله انتخاب رنگ آن‌ها می‌رسید. درست است که رنگ آخرین مرحله خرید خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که رنگ لباس هیچ نقشی در استایل شما ایفا نمی‌کند. قانونی کلی در انتخاب رنگ لباس‌ها وجود دارد؛ اندام‌های چاق باید سراغ رنگ‌های تیره بروند و اندام‌های لاغر رنگ‌های روشن را انتخاب کنند. تنها دلیل این امر این است که رنگ‌های روشن، زنده و براق عیوب اندام را بیشتر به نمایش می‌گذارند.

اما در نهایت انتخاب با خودتان است؛ شاید شما هیچ وسواسی در مورد استایل خود نداشته باشید. اما اگر به دنبال ست بلوز و دامن لاکچری هستید، باید استایل خود را در نظر بگیرید. در ادامه چند نکته در مورد انتخاب درست رنگ بلوز و دامن آوردیم که به شما در این مورد کمک می‌کند:

  • رنگ‌های خاکستری، مات و خنثی بهترین انتخاب برای اندام‌های درشت و بلند است
  • اندام‌های بلند و لاغر بهتر است سراغ رنگ‌های روشن و زنده بروند.
  • ست‌های تک‌رنگ برای اندام‌های کوتاه و چاق گزینه بهتری محسوب می‌شوند.
  • افراد قدکوتاه و چاق نباید از رنگ‌های زنده و براق در استایل خود استفاده کنند.
  • لباس‌های همرنگ برای افراد قدکوتاه و لاغراندام ایده‌آل به نظر می‌رسد.
  • افراد قدکوتاه و لاغر باید لباس‌هایی با رنگ‌های زنده و براق به تن کنند.

بلوز دامن مجلسی را با رنگ های مختلفی می‌توانید ست کنید.

نکاتی در ست کردن بلوز دامن مجلسی

اگر در ست بلوز دامن مجلسی دخترانه یا زنانه یکی از آن‌ها یعنی بلوز یا دامن طرح‌دار است، دیگری را ساده انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال، بلوزهای طرح‌دار را با دامن‌های ساده ست کنید که طرح بلوز به زیبایی به نمایش گذاشته شود. به‌این‌ترتیب استایل جذاب و شیکی برای خود خواهید ساخت.

حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قرار است بلوز خود را روی دامن بیندازید، دامنتان بلند و گشاد نباشد. در این صورت ست بلوز و دامن شما جلوه زیبایی نخواهد داشت. بهترین ترکیب با بلوزهای بلند، دامن‌های کلوش کوتاه یا راسته بلند است.

یکی از استایل‌های زیبا بلوز دامن دخترانه شیک انتخاب تاپ یا بلوزی ساده به همراه دامنی گلدار است. به طور معمول دختران جوان به دامن‌های گل‌دار علاقه بسیاری دارند. در انتخاب مدل بلوز دامن مجلسی گلدار به این نکته دقت کنید که رنگ بلوز با رنگ گل‌های دامن یکسان باشد.

معرفی جدیدترین مدل بلوز دامن مجلسی

در هر دوره و دهه‌ای لباس و استایلی خاص مد و ترند می‌شود. به همین خاطر لباس‌های مختلف پس از چند سال غیرقابل‌استفاده خواهند بود، ولی این قانون در خصوص دامن و بلوز دخترانه و زنانه صدق نمی‌کند. ست‌های بسیاری وجود دارند که همیشه مد هستند و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند. در ادامه قصد داریم به معرفی شیک‌ترین مدل بلوز و دامن دخترانه و زنانه بپردازیم؛ مدل‌هایی که هیچ‌گاه تکراری و قدیمی نمی‌شوند. از جمله شیک‌ترین بلوز دامن مجلسی بلند و زیباترین مدل لباس بلوز دامن دخترانه به شرح زیر هستند:

  • دامن لی + تاپ سفید و رنگی
  • دامن بلند فون مشکی به همراه کمربند + شومیز رنگی یا مشکی
  • دامن پیلی با طرح ساده + شومیز گل‌دار یا طرح‌دار
  • دامن پیلی گل‌دار + شومیز ساده
  • دامن راسته + شومیز حریر

در ست بلوز و دامن مجلسی بهتر است که بلوزهای طرح‌دار را با دامن‌های ساده بپوشید.

حرف آخر

اگرچه قوانین مختلفی برای انتخاب بلوز دامن مجلسی و لباس دخترانه  در این مقاله مطرح کردیم، اما واقعیت این است که هیچ قانون محضی برای اجرای این موارد وجود ندارد. این قوانین تنها کمک می‌کنند که از میان تنوع بالایی از بلوز و دامن‌های موجود در بازار بهترین را باتوجه‌به استایل خود انتخاب کنید. اما شاید بهترین برای شما سلیقه‌تان باشد، نه قوانین مد؛ بنابراین بلوز و دامنی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی بیشتری دارید.

در نهایت یادتان باشد که با انتخاب کیف و کفش مناسب استایل خود را تکمیل کنید. تأثیر کیف و کفش را در استایلتان دست‌کم نگیرید. کیف و کفش‌های چرم استایل شما را بسیار شیک و لاکچری جلوه می‌دهند. اگر به دنبال کیف و کفشی خاص و زیبا هستید، حتماً سری به فروشگاه چرم کروکو بزنید.

 

گالری عکس های بیشتر:

در انتخاب مدل بلوز و دامن مجلسی برای اندام‌های مثلث وارونه سراغ بلوزهای یقه چهارگوش و دامن‌های طرح‌دار بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *