استایل زنانه, استایل مردانه

بررسی استایل کلاسیک؛ انتخابی برای تمامی سلیقه‌ها

سبک کلاسیک نشان دهنده ثبات و آرامش اشخاصی است که از آن پیروی می‌کنند. این سبک و استایل، از لباس‌هایی با دوخت بی عیب و نقص که روی سادگی پوشش فرد متمرکز هستند تشکیل می‌شوند. اگر قرار است این سبک لباس پوشیدن را برای خود انتخاب کنید، باید به بگوییم شما یک فرد، با سلیقه ساده و ظریف هستید که سعی بر ساده جلوه دادن خود دارید.
استایل کلاسیک یکی از بهترین پیشنهادات برای اشخاصی است که به دنبال زرق و برق در تیپ خود نیستند و به پوشش ساده علاقه مند دارند. اصلا هم فکر نکنید که این استایل روی مد نیست زیرا این سبک را به عنوان مد ماهرانه کارشناسان پوشاک شناخته می شود.

استایل کلاسیک شاید به آسانی نمایان شود اما در اصل  این استایل بیشتر بر روی کیفیت و سبک‌های رایج و محبوب متمرکز است. لباس ‌های کلاسیک دارای پارچه های فوق العاده و دوختی بی‌عیب و نقصی هستند که آنها را متمایز از سبک های دیگر می سازد. استایل‌ و تیپ کلاسیک ثابت و به یک روش بوده و تنها در طول زمان کمی‌ پیچیده تر شده است.
یک نکته قابل توجه در این سبک وجود دارد و آن طراحی لباس و طرز ست کردن آن‌ها با یکدیگر است که شما را در بین دیگران خاص و متفاوت نشان می‌دهد. استایل کلاسیک ارتباط مستقیمی با شخصیت، رفتار و در اکثر موارد، موقعیت اجتماعی هر شخص دارد. اگر قصد دارید تا از سبک کلاسیک در پوشش خود در جامعه و مهمانی استفاده کنید حتماً به زمان و مکان دقت داشته باشید زیرا این استایل همیشه جوابگو نخواهد بود.

نوع دوخت و پارچه در سبک کلاسیک

 همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد، در استایل کلاسیک از پارچه‌های ساده اما باکیفیت برای دوخت استفاده می‌شود. معمولا از افرادی که از استایل کلاسیک پیروی می‌کنند، اگر در خصوص مدل لباس آن‌ها سوال کنید، نظر خاصی ندارند زیرا بیشتر به سادگی طرح نگاه می‌کنند. اما همیشه به یک نکته مهم توجه داشته باشید که برای یک شخص استایل کلاسیک پسند، هیچ وقت کیفیت کار و پوشاک قربانی قیمت آن نمی‌شود. برای کسانی که دوست دارند کارهای سبک کلاسیک را دنبال کنند بهتر است به نوع دوخت لباس ها توجه ویژه ای داشته باشند، زیرا به علت ساده بودن طرح کلاسیک خیلی از برند ها و خیاط ها به آسانی از نوع دوخت لباس کلاسیک می‌گذرند.

عناصر اصلی سبک کلاسیک؛ به شدت ساده اما تاثیر گذار

استفاده از کلاه، ساعت، کفش ورنی، چرم و ساس بند در استایل کلاسیک بسیار رایج است؛ در این سبک اغلب تمامی لباس ها چرم هستند؛ به عنوان مثال در فصل زمستان، استفاده از دستکش چرم بسیار رایج است. کیف‌ چرمی نیز از اهمیت بالایی در استایل کلاسیک برخوردار است، شاید بتوان گفت این بخش خصوصیات شخصی هر فرد در انتخاب اکسسوری را نشان می‌دهد. فرم کیف‌ها در این سبک باید سفت و محکم باشد؛ کیف های چرمی اغلب دارای طرح های ساده و خنثی هستند و شما می‌توانید با توجه به تیپ و سلیقه شخصی خود از کیف ها در ابعاد (کوچک تا بزرگ) و اداری (شکل‌های مربع و مستطیل) استفاده کنید. کفش نیز از دیگر عناصر اصلی استایل کلاسیک بشمار میرود، انتخاب کفش های چرمی، جیر و ورنی در استایل کلاسیک بسیار رایج است؛ شما می توانید کفش خود را با رنگ کمربند و بند ساعت خود، ست کنید.

کلام پایانی

بطور کلی، در استایل کلاسیک تزئینات اکسسوری ها بیشتر در مدل دوخت آنهاست و از طرح هایدر آنها استفاده نمی شود. به عنوان مثال در بحث کیف اغلب از نوع کیف ‌های دستی استفاده می‌شود که طرح های ساده دارند. لباس های استایل کلاسیک هیچ وقت از مد و ارزش نمی‌افتند و علاقه مندان به این سبک لباس ها می‌توانند، خیلی راحت برای خرید آن ها هزینه کنند زیرا تا سال ها می‌توانند به راحتی از این لباس ها استفاده کنند. 

تصویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *