استایل مردانه, کفش مردانه

کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم؟ + ۱۱ استایل با کفش ونس

استایل شلوار با کفش‌ ونس

کفش ونس یکی از کفش‌های پرطرفدار در میان جوانان به حساب می‌آید؛ اما همیشه استایل شلوار با کفش‌ ونس چالش‌های زیادی همراه دارد. اولین چالش این است که کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم؟ اگر به دنبال استایل جذاب با کفش ونس شیک هستید، با کروکو به دنیای کفش‌های ونس و استایل‌های خاص آن سفر کنید.

 

آیا می دنید استایل شلوار با کفش‌ ونس چگونه است؟ سعی کنید از رنگ های جسورانه استفاده کنید. مثل ست زرد و طوسی

 

مدل‌های معروف کفش ونس

پیش از هرچیز باید کفش ونس مورد علاقه خود را از میان مدل‌های متنوع آن انتخاب کنید؛ پس از آن با انتخاب هوشمندانه لباس و شلوار متناسب با کفشتان استایل منحصربه‌فرد خود را خواهید داشت. بنابراین اولین قدم برای شما انتخاب مدل کفش ونس است. در ادامه مدل‌های معروف و محبوب این کفش را به شما معرفی می‌کنیم.

  • Vans Era:

این مدل، اولین کفش اسکیت ساق کوتاه و بنددار ونس به شمار می‌آید که داخل آن از پدهای نرم جهت راحتی و نگهداری بهتر پا استفاده شده است. حتماً نیاز نیست اسکیت‌باز باشید که از این سبک استفاده کنید و از راحتی و کاربردی بودن آن لذت ببرید.

  • Vans Sk8-Hi:

این مدل از محبوب‌ترین کفش‌های اسپرت ساقه بلند برند ونس است که قبلاً بسیار مورد استقبال جوان‌ها و اسکیت‌بازها قرار گرفته بود. استایل شلوار با کفش‌ ونس این مدل با توجه به سبک منحصربه‌فرد آن کار راحتی نیست. پس بهتر است از لباس‌های کژوال استفاده کنید؛ یعنی سبک راحت و مدرن.

  • Vans Authentic:

این مدل به صورت سنتی با رویه کانواس تولید می‌شود. ظاهری مینیمالیستیک با انتخاب رنگ خنثی انتخاب خوبی برای استایل شلوار با کفش‌ ونس است. البته می‌توانید با انتخاب رنگ‌های جسورانه‌تر به استایلتان رنگ و جلا ببخشید. برای مثال کفش ونس زرد یا کفش ونس بنفش از رنگ‌هایی هستند که حسابی استایل شما را خیره‌کننده می‌کند.

  • Vans Low-Tops:

مدل‌های بدون ساق کفش ونس نیز در استایل‌های کژوال بسیار دیده می‌شوند. مثلاً ترکیب ونس بدون ساق مشکی با شلوار جین چسبان و تی‌شرت همراه با کت چرمی بهترین انتخاب برای تعطیلات آخر هفته است.

  • Vans Sandals:

صندل‌های ونس گزینه‌های بسیار مناسبی برای استایل‌های تابستانی و کژوال به شمار می‌آیند. این صندل‌ها مایه‌ای اسپرت به هر پوشش کژوالی اضافه می‌کنند. صندل‌های ونس برای استایل ساحلی، زمانی که شلوارک و تی‌شرت به تن دارید، عالی هستند.

 

استایل شلوار با کفش‌ ونس چگونه است؟ سوالی که ذهن تمام خوش استایلان را مشغول خودش کرده است.

با ونس‌های مختلف استایل‌های متفاوتی را تجربه کنید

اگر نمی‌دانید ونس‌های مختلف با رنگ‌های متفاوت را چگونه با سایر المان‌های استایل شلوار با کفش‌ ونس خود ست کنید، ما ایده‌هایی برای شما داریم. در ادامه انواع استایل شلوار با کفش‌ ونس مناسب با کفش‌های ونس مختلف را برای شما آورده‌ایم.

ونس‌های شطرنجی

کفش ونس با طرح‌های خاص مثل کفش ونس پلنگی و شطرنجی، برای استایل‌های خیابانی مناسب‌تر هستند. ممکن است حس کنید که شلوار مناسبی برای ست کردن با این ونس‌ها پیدا نمی‌کنید، اما این تصور اشتباه است. اگر طرح‌های استایل شلوار با کفش‌ ونس مناسبی به کار روند، ظاهر بسیار جذابی برای شما می‌سازند. این کفش‌ها را با شلوارهای مشکی یا سفید نپوشید؛ به جای آن از آبی یا سبز تیره استفاده کنید.

کفش‌های ونس آبی

برخی رنگ‌های ونس مثل آبی سخت‌تر از سایر رنگ‌ها در استایل شلوار با کفش‌ ونس می‌نشینند؛ چرا که ممکن است به اکثر لباس‌ها و شلوارهای موجود در کمد لباس شما نیایند. برای زمستان ونس‌های آبی را با شلوار جین مشکی یا کت آبی بپوشید. برای تابستان آن‌ها را با شلوارهای بژ و خاکی ست کنید.

 

برای پاسخ به سوال کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم حتما نگاهی هم به استایل شلوار با کفش‌ ونس بیاندازید

استایل شلوار با کفش ونس مشکی برای آقایان

کفش‌های ونس مشکی تقریباً با اکثر رنگ‌ها به خوبی ست می‌شود. اما بهترین گزینه برای پوشیدن با کفش ونس مشکی، شلوار جین آبی کمرنگ و شلوارهای کتان طوسی و مشکی هستند. خوبی استایل شلوار با کفش‌ ونس این است که دست شما را در انتخاب لباس و رنگ آن باز می‌گذارد. البته اگر می‌خواهید استایلی شیک و جذاب داشته باشید، توصیه می‌کنیم از تی‌شرت‌ها یا پیراهن‌های اسپرت تک رنگ استفاده کنید.

استایل شلوار کفش ونس سفید برای آقایان

کفش‌های ونس سفید معمولا انتخاب افراد اهل فشن و سلبریتی‌ها است. البته از آنجایی که تمیز نگه داشتن ونس‌های سفید کار آسانی نیست، کمتر کسی این رنگ را انتخاب می‌کند؛ اما اگر سختی تمیز نگه داشتن این کفش‌ها را به جان بخرید، استایل‌های جذابی را با این کفش تجربه خواهید کرد. پیش از هر چیز باید بگوییم که شلوارهایی با رنگ خنثی در کنار کفش‌های ونس سفید ست جذابی می‌سازند. البته ونس‌های سفید با شلوارهای جین و کتان نیز به خوبی ست می‌شوند. ما به شما شلوار خاکی و بولیز راه‌راه به همراه ونس سفید را پیشنهاد می‌کنیم؛ این ست یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین استایل‌های کژوال است.

استایل شلوار با کفش ونس و شلوار جین

کفش‌های ونس معمولاً کفش‌های کژوالی هستند و در جواب این که کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم، باید گفت شلوارهای کژوال مثل جین با این کفش فوق‌العاده می‌شوند. بنابراین بهتر است که رنگ‌ها و مدل‌های مختلف جین را با این کفش‌های جذاب آزمایش کنید و ببینید که با کدام یک استایل جذاب‌تری دارید. البته انتخاب شلوار جین روی کفش ونس همیشه با چالش‌هایی همراه بوده است. از آنجایی که یکی از ترندهای محبوب پوشش مردان در صنعت مد و پوشاک در سال‌های اخیر، شلوار جین چسبان یا اسکینی است، معمولا جوانان این سوال را می‌پرسند که چگونه کفش ونس را با شلوار جین چسبان بپوشیم؟

باید به شما بگوییم که شلوار جین چسبان به صورت خاص با مدل‌های کلاسیک و قدیمی‌تر کفش ونس هم‌نشینی خوبی دارد! البته این استایل شلوار با کفش‌ ونس جذاب را می‌توانید با سایر مدل‌های ونس نیز تجربه کنید. ترکیب ونس با جین چسبان یکی از گزینه‌های مناسب برای بیرون رفتن‌های شبانه با دوستان یا حتی انجام کارهای روزانه در محیط کاری است. بنابراین هیچ تردیدی در ست کردن کفش ونس با شلوار جین اسکینی نداشته باشید.

استایل شلوار با کفش‌ ونس در پاییز

اگر فکر می‌کنید که کفش‌های ونس تنها مختص به فصول گرم سال می‌شوند، سخت در اشتباه هستید. کفش‌های ونس ساق‌دار بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به این مدل کفش در فصول سرد سال است. اما کفش‌های ونس ساق‌دار را چگونه بپوشیم؟ این کفش‌ها از مدل‌های کلاسیک ونس به حساب می‌آیند که با تیپ‌های فشن و خیابانی به خوبی ست می‌شوند. کافی است که از استایل‌هایی که تا به اینجای متن گفتیم ایده بگیرید و این ونس‌های ساق‌دار را به بهترین شکل ست کنید.

 

تیپ سر تا پا مشکی یکی از جواب های سوال کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم؟ و استایل شلوار با کفش‌ ونس چگونه است؟

استایل شلوار با کفش‌ ونس با جوراب

بعد از این که به سؤال کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم، پاسخ دادیم احتمالاً سؤال بعدی این خواهد بود که باید با کفش ونس جوراب بپوشیم یا نه؟

این سؤال اکثر علاقه‌مندان به ونس است. در پاسخ باید گفت که پوشیدن یا نپوشیدن جوراب در استایل با کفش ونس کاملاً به نظر شخصی شما و البته به شرایط آب و هوایی بستگی دارد. اگر به این سبک استایل شلوار با کفش‌ ونس علاقه دارید، جوراب‌های طرح‌دار و شلوغ را با شلوار ساده به رنگ خنثی ست کنید. همچنین ست کردن جوراب ساده با پیراهن طرح‌دار و شلوار جین آبی نیز استایل شلوار با کفش‌ ونس ظاهر متفاوت و جذابی می‌شود. البته این بدان معنا نیست که این کفش را تنها باید با جوراب بپوشید؛ یکی از بهترین مزایای کفش ونس این است که می‌توانید آن‌ها را بدون جوراب نیز پا کنید. به این ترتیب در فصل‌های گرم سال نیز احساس راحتی و خنکی خواهید داشت.

پیشنهاد می‌کنیم در صورت نپوشیدن جوراب در استایل شلوار با کفش‌ ونس شلوارهای بلند را انتخاب کنید. بهتر است که این شلوارها به رنگ روشن و خنثی باشند. یادتان باشد که پوشیدن کفش‌های تنگ بدون جوراب ممکن است باعث ایجاد تاول در پاهایتان شود. پس اگر می‌خواهید کفش‌های ونس خود را بدون جوراب بپوشید، از مناسب بودن سایز آن‌ها مطمئن شوید. حال که با نکات و مدل‌های مختلف استایل با کفش ونس آشنا شدید، راحت‌تر به پرسش “کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم” پاسخ می‌دهید. امیدواریم از ایده‌هایی که در این متن در اختیارتان قرار دادیم استفاده کنید و یکی از بهترین تیپ‌ها را با کفش ونستان بزنید. اگر به دنبال خرید کفش ونس چرمی هستید، کروکو مدل‌های جذابی از این کفش پرطرفدار در فروشگاه اینترنتی خود عرضه می‌کند. سری به فروشگاه ما بزنید و مدل مورد علاقه‌تان را بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *