اکسسوری مردانه

انواع کمربند چرم مردانه (از ساده تا لاکچری)

انتخاب یک کمربند چرم  مناسب به ظاهر کار ساده‌ای است اما همین کار ساده تاثیر مهمی در استایل شما به عنوان یک مرد خوشتیپ و جذاب می‌گذارد. اگر کمربند مناسبی برای لباس خودتان انتخاب نکرده باشید فرصت مهم تاثیرگذاری خود را هم در نگاه دیگران از دست داده‌اید. با چرم کروکو همراه شوید تا با انواع کمربند چرم بیشتر آشنا شوید.

کمربند چرم رسمی

برای ساخت کمربندهای چرم رسمی از چرم های مات که ساختار صاف و همواری دارند استفاده می‌شود. انواع کمربند چرم رسمی در نوع طبیعی و مصنوعی در بازار موجود است.

کمربند چرم غیر رسمی و اسپرت

برای کمربندهای چرم غیر رسمی و اسپرت که ضخامت زیادی دارند بیشتر از چرم گوساله استفاده می‌شود. تنوع این چرم‌ها خیلی زیاد است و برای استفاده های روزانه کاربرد زیادی دارند.

تفاوت کمربند چرم رسمی و غیررسمی

از نظر پهنا؛ کمربندهای چرمی که عرض آنها به اندازه انگشت شصت شماست برای لباس های رسمی مناسب است. به طور کلی هر چه کمربند باریک‎تر باشد مجلسی‌‌تر و رسمی‌‌تر است. کمربندهای چرمی که پهنای بیشتری دارند مناسب ظاهر غیر رسمی و کژوال است.

از نظر ظاهرکمربند؛ کمربندهای چرم غیر رسمی براق هستند. معمولا سگک های بزرگی دارند. سطح این کمربندها طرحدار و اغلب ناهموار است.

معرفی انواع کمربند چرم

انتخاب یک کمربندچرم مناسب می‌تواند جلوه زیبایی به لباس آقایان بدهد. ممکن است لباس و شلوار یک مرد خیلی خاص و برند نباشد؛ اما پوشیدن یک کمربند چرم باکیفیت که به درستی با پوشش او ست شده است حتما به استایل او جذابیت ویژه ای می‌دهد. در ادامه مطلب چند نمونه از انواع کمربندهای چرم را معرفی می‌کنیم.

کمربند مردانه چرم گوساله

 کمربند چرم گوساله مرغوبیت و استحکام خوبی دارد. قیمت این کمربندها زیاد نیست. شما برای خرید کمربند چرم گوساله مشکل بودجه نخواهید داشت. از چرم گوساله هم برای کمربندهای رسمی و هم غیر رسمی استفاده می‌شود.

کمربند چرم کروکودیل

کمربندهای چرم کروکودیل در تعداد انبوه تولید نمی شود. قیمت گرانی دارد و مناسب استفاده های معمولی نیست. این کمربند بسیار زیبا و دلربا است. الگوهای کمربندهای چرم کروکودیل که یکنواخت و متقارن است این کمربند را منحصر به فرد می‌کند. چرم کروکودیل یک چرم لاکچری است و بعد از چرم تمساح جزو گرانترین نوع چرم‌ها است.

کمربند چرم سوسماری

 کیفیت این کمربند باورنکردنی است. در عین حال خیلی گران است و در دسته کمربندهای لوکس قرار می‌گیرد. کمربند چرمی سوسمار ظاهر زیبا و بسیار ظریفی دارد.

 کمربند چرم شترمرغ

 این کمربند را در همه جا نمی توانید پیدا کنید. یک کالای لوکس و گرانقیمت است. تفاوت آن با سایر کمربندهای چرم خوش رنگی و چشم نواز بودن آن است. وجه تمایز کمربندچرم شترمرغ در وجود نقاط مربوط به فولیکول‌های ساقه پر بر روی سطح پوست آن است.

تشخیص کیفیت کمربند چرم

 برای این که مطمئن شوید کمربند چرم شما جنس مرغوب و با کیفیتی است آن را در جهات مختلف خم کنید. چرم بی کیفیت به راحتی خم نمی شود. اما چرم مرغوب خم می‌شود و حالت شکنندگی ندارد. همچنین اگر با ناخن انگشت خود به آرامی روی سطح کمربند با کیفیت بکشید نباید رد ناخن شما به جا بماند.

ست کردن کمربند چرم با کفش

 ست کردن کمربند چرم و کفش بر اساس جنس بسیار مهم‌‌تر از رنگ آن است. بنابراین برای ست کردن کفش و کمربند می‌توانید از رنگ هایی با چند درجه روشن‌‌تر یا تیره‌‌تر استفاده کنید؛ اما سعی کنید جنس کمربند و کفش شما حتما یکی باشد. این هماهنگی تاثیر عمیقی در زیبایی استایل شما می‌گذرد. هیچ وقت کفش مشکی را با کمربند قهوه ای ست نکنید. برای کمربندهای قهوه ای یا تیره از کفش هایی به همان رنگ استفاده کنید.

 

سگک در کمربندهای چرم

هنگام خرید کمربند چرم به جنس و شکل سگک‌ها توجه کنید. شکل های مربعی و مستطیلی با جنس های استیل و برنجی برای مراسم رسمی مناسب است. سگک های دایره و بیضی و اشکال های فانتزی برای لباس های غیررسمی کاربرد دارد. برای تنوع بیشتر و صرفه جویی از کمربند هایی که سگک های قابل تعویض دارند استفاده کنید.

چند نکته برای ست کردن کمربندهای چرم

  •  کمربندهای چرم با سگک های بزرگ را با کت و شلوار ست نکنید.
  •  برای تیپ های رسمی از کمر بندهای پر زرق و برق و شلوغ استفاده نکنید.
  • کت و شلوار خاکستری بهترین حالت برای ست کردن با کمربند مشکی است.

 

نگهداری از کمربند چرم

کمربند چرم را همیشه جایی مثل کمد و به دور از نور آفتاب قرار دهید. سعی کنید آن را به صورت عمودی آویزان کنید. همیشه طول کمربند را طوری تنظیم کنید که به راحتی در سوراخ اول بسته شود. برای محافظت بیشتر و جلوگیری از شکنندگی انواع کمربند چرم آنها را در طولانی مدت درون شلوار رها نکنید.

پایان

چرم کروکو یک برند نام آشنا در تولید و فروش محصولات چرمی مرغوب است. شما می‌توانید انواع کمربند چرم این برند را به صورت اینترنتی و هم با حضور در فروشگاه و شعب آن تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *