استایل زنانه

نکات طلایی برای انتخاب صندل مجلسی زنانه (بررسی + انواع)

شیک پوشی امری بسیار محتمل در زندگی هر بانویی خواهد بود. همانطور که شما نیز تجربه کرده‌‎اید خانم‌ها از زمانی که دختربچه‌اند و چه زمانی که بانویی بالغ می‎‌شوند، همیشه به دنبال زیبایی و جذابیت هستند. بانوان دوست دارند در هر مکانی بهترین خود را به نمایش بگذارند؛ در این میان یکی از مواردی که بسیار مهم خواهد بود، داشتن یک صندل مجلسی شیک می‎‌باشد.

از صندل‎‌ها در مکان‎‌ها و شرایط مختلف می‎‌توانید بهره ببرید. صندل‎‌ها برای قدم زدن در سطوح نرم مانند کنار ساحل، استفاده در زمان راه رفتن کنار استخر، در خانه، اتاق هتل، مهمانی و مجلس بسیار مناسب و کاربردی هستند؛ راحتی و سبکی صندل باعث می‌گردد، در دسته اکسسوری‌های جذاب قرارگیرد. در این میان باید توجه داشته باشید انتخاب صندل نیز باید و نبایدهای مختص به خود را دارد که در هنگام خرید صندل حتما باید آنها را مورد توجه قرار دهید؛ در ادامه با چرم کروکو همراه باشید تا به صورت مفصل به بررسی انواع صندل و کاربرد آنها در زندگی روزمره اشاره کنیم.

نکات انتخاب صندل مجلسی مناسب

برای خرید صندل مجلسی زنانه لازم است نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آن‏ها اشاره خواهیم داشت؛  نخست باید بدانید: پوشیدن صندل نامناسب عوارض جبران ناپذیری را به همراه دارد، عوارضی مانند درد در ناحیه بالشتکی پا، آسیب به قول کف‌پا، کمر و پشت درد، انحراف زانو، زانو درد، آسیب و درد به ساق پا، درد پاشنه، پینه و میخچه از دسته عوارض پوشیدن صندل مجلسی نامناسب به شمار می‌روند.

زمانی که شما صندلی را خریداری می‎‌کنید که جلو باز می‌باشد، امکان دارد آسیب به انگشتان شما وارد گردد. برای جلوگیری از وارد شدن هر نوع آسیب به انگشتان پا، خرید صندل با پوشش جلویی، انتخاب بهتری خواهد بود، البته برای خرید صندل جلو بسته می‌بایست به لباس و پوشش خود توجه داشته باشید. برای اینکه در مجلسی زیبا و آراسته به نظر برسید، کفش و صندل مجلسی زنانه مناسب بسیار اهمیت پیدا خواهد کرد. بدین منظور، بهتر است، محصولی را انتخاب کنید که تعادل پا و جلوگیری از جلو و عقب رفتن زیاد پا را به همراه داشته باشد.  اگر از صندل بنددار استفاده می‎‌کنید، توجه کنید که از جنسی باشد که باعث حساسیت و التهاب پا نگردد.

زیره یا کفی صندل نباید از جنس سخت انتخاب شود زیرا در هنگام استفاده و یا  با برداشتن هر قدمی به پای شما خستگی و آسیب را وارد می کند. بهتر است، از نمونه صندلی استفاده نکنید که به راحتی خم  گردد و از متریال  با جنس شل استفاده کنید،  زیرا در این صورت درد و ناراحتی را به پای شما وارد می‎کند. برای خرید صندل زنانه مجلسی بهتر است از پاشنه‎‌های بلند استفاده نکنید. پاشنه‌‎های بلند سبب فشار به کف پا و انتقال این فشار به پنجه و انگشتان پا شما خواهد شد. در نتیجه باعث، بیرون زدن انگشتان از ناحیه مشخص صندل می‌‎شود که موجب ناراحتی در ناحیه پا و استایل نا‌مناسب می‌گردد.

 

انتخاب صندل با زیره چرم

انتخاب صندل با زیره چرم، یکی از بهترین نمونه‎‌های موجود در بین زیره‎‌های صندل مجلسی زنانه می‌باشد که درعین حال که نرم و انعطاف پذ است، آسیب و خستگی را به همراه ندارد. همچنین برای اینکه سایز مناسب صندل مجلسی زنانه را به درستی انتخاب کنید، باید طول پا و عرض، قوس و مقدار فعالیت روزانه را مورد بررسی قرار دهید. سبکی و راحتی از اصول مهم برای خرید صندل مجلسی زنانه خواهد بود. بطور کلی بهتر است از صندلی استفاده کنید، که از الیاف طبیعی و چرم تولید گردد. صندل‎‌هایی که از جنس چرم طبیعی و مصنوعی ساخته شود، زیبایی و دوام مناسبی را به همراه دارد ضمن اینکه بوی عرق را نیز به همراه خواهد داشت.

 

صندل مجلسی زنانه و معیارهای مهم آن

  • انواع  صندل‏های مجلسی زنانه: قبل از رفتن به خرید و پرکردن کمد خود از تنوع کفش‎‌های رنگارنگ بهتر است، کاربردهای هر کدام را به خوبی بدانید. از خودتان بپرسید صندل مجلسی زنانه مناسب چه شرایطی است؟ برای انتخاب صندل مناسب مجلس مهمانی و عروسی بهتر است در کنار توازن رنگ، با توجه به نوع و مدل لباس، سایز و نوع دوخت باید صندل مناسب را خریداری کنید. البته در کنار این مورد، بهتر است به طرح و رنگ صندل مجلسی خود نیز دقت لازم را داشته باشید.
  • طرح و جنس صندل مجلسی زنانه: برای خرید صندل مجلسی زنانه، جنسی را انتخاب کنید که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند. در طرح صندل مجلسی زنانه، تزئینات و نقوش زیبایی را به همراه دارند که معمولا دارای سنگ‌های قیمتی و نگین می‌باشند. استفاده از این تزئینات باعث تنوع طرح و زیبایی محصول می‎‌گردد؛ همچنین کمک گرفتن از زیپ و بند در صندل مجلسی نیز، محصول را از حالت رسمی خارج خواهد کرد.
    جنس اغلب صندل‎‌های مجلسی زنانه از چرم استولی است، البته از مواردی چون: ساتن، مخمل و یا چرم جیر نیز امکان دارد در ساخت آن بهره ببرند. استفاده از متریال مختلف زیبایی بیشتری را به صندل زنانه می‎‌بخشد که ست کردن آن را با لباس‌‎های مجلسی راحت‌‎تر خواهد کرد.
  • رنگ صندل مجلسی زنانه: برای داشتن استایل مناسب در یک مهمانی ، لباس و صندل خود را ست کنید. پیشنهاد می‎‌کنیم دو حالت کلی را برای ست کردن لباس و صندل وجود دارد؛ می‎‌توانید از صندل هم‌رنگ و یا متضاد در استایل خود استفاده کنید در نتیجه زیبایی استایل خود را به نمایش بگذارید. اما باید توجه داشته باشید: در زمانی که لباس مجلسی روشن بر تن دارید، بهتر است صندل مجلسی زنانه با رنگ روشن انتخاب شود. اما اگر لباس مجلسی مشکی بر تن دارید، شما به راحتی می‎‌توانید از هر رنگی برای انتخاب صندل استفاده کنید.

 

انواع صندل مجلسی زنانه را بشناسیم

  1. صندل مجلسی تخت: همانطور که از نام آن پیداست، این نمونه صندل بدون پاشنه می‎‌باشد و تزئینات زیبایی را به همراه دارد؛ مشخصه دیگر این صندل مجلسی، جلو باز بودن آن می‎‎‎‌باشد که به راحتی قابل استفاده خواهد بود.
  2. صندل مجلسی لژدار: این محصول دارای لژ یک دست در کفه صندل می‎‌باشد، این نوع پاشنه باعث زیبایی و راحتی بانوان در طول مجلس می‎‌گردد.
  3. صندل مجلسی پاشنه‎‌دار: صندل مجلسی پاشنه‎‌دار در دو نوع، پاشنه‎‌ بلند و نیم پاشنه موجود است. تنوع طرح در این نمونه صندل بالا می‎‌باشد. البته استفاده روزانه از صندل پاشن‌ه‎دار مرسوم نیست، زیرا پاشنه آن راحتی خوبی را ایجاد نخواهد کرد.
  4. صندل پشت باز: در این دسته از صندل‎‌های مجلسی از بند استفاده نمی‌‎گردد. برای زیبایی این صندل، از گل دوزی و تزئینات استفاده می‌شود، صندل پشت باز، به واسطه زیبایی و دسترسی راحت ، توانسته است، محبوبیت خوبی را در بین بانوان ایجاد کند.

 

از صندل به همراه کت و شلوار زنانه، کت و دامن و سایر لباس‌های مجلسی، استفاده می شود؛ همچنین بهتر است این محصول را با استایل خیابانی و اداری ست نکنید، زیرا جذابیت خود را از دست می‎‌دهد. انتخاب صندل مجلسی مناسب، در کنار توجه به سایز، رنگ و مدل باید متناسب با اندام و استفاده شما باشد. با رعایت نکاتی که در این مقاله یاد شد، قطعا در انتخاب و خرید صندل دستی بازتر خواهید داشت.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *