اکسسوری زنانه, اکسسوری مردانه

انواع دستبند چرم؛ این اکسسوری محبوب!

نمی توان از استایل یک فرد خوش تیپ و جذاب حرف زد اما درخشش اکسسوری هایی که در استایل خودش استفاده کرده است را نادیده گرفت. دستبند چرم یک اکسسوری مهم برای آقایان و خانم هایی است که می خواهند خاص و منحصر به فرد باشند. دستبند ها ممکن است فلزی، پارچه ای، پلاستیکی یا چرمی باشد. چرم کروکو در این مقاله به انواع دستبند چرم و کاربردهای آن می پردازد. پس با ما همراه شوید.

 چرا دستبند چرم؟

 پوشاک و لباس هزینه های زیادی دارد. با توجه به شرایط اقتصادی این روزها نمی توان تنوع خیلی زیادی در خریدن لباس به خرج داد. اکسسوری هایی مثل دستبند، گوشواره و… می تواند در این زمینه کمک کننده ی خوبی باشد. چون هم هزینه زیادی ندارند و هم به راحتی استایل شما را از یک شخص معمولی به فردی خاص و منحصر به فرد تغییر می دهد. در واقع شما می توانید با انتخاب یک دستبند چرم شیک، استایل های متفاوتی برای خودتان خلق کنید.

انواع دستبندچرم

 دستبندچرم نوعی وسیله تزیینی است که از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته می شود. این دستبند ها در اندازه های مختلف تولید و به دور مچ دست بسته می شود. دستبند های چرم دارای یک گیره یا قفل هستند که از طریق باز و بسته کردن آن به دور موج بسته می شود. برخی دستبند ها را میتوان گره زد. برخی دیگر از دستبندهای چرم، حالت کشی دارد و بدون ابزار خاصی مانند النگو روی دست پوشیده می شود.

یک اکسسوری مشترک!

نکته جالب در مورد دستبندهای چرم این است که نوعی دستبند مشترک بین خانم ها و آقایان می باشد. یعنی هم پسرها می توانند از آن استفاده کنند هم دخترها! مدل های ظریفتر دستبندهای چرم برای خانم های شیک پوش مناسب است. این دستبندها ساده اند و با کمترین هزینه می توان بهترین مدل های آن ها را خریداری کرد.

کاربرد دستبند چرم

 استفاده از دستبند چرم در میان نوجوانان و جوانان کاربرد بیشتری دارند. هرچند هیچ محدودیت سنی برای استفاده از این دستبند ها وجود ندارد. دستبند چرم را میتوان با لباس، ساعت و کیف و کمربند ست کرد. استفاده از یک دستبند چرم مناسب کمک می کند شما انسان آراسته تر با قدرت تأثیرگذاری بیشتری باشید. می توان گفت دستبندهای چرم کلاسیک هستند و به راحتی با لباس های رسمی و یا روزمره سست می شود.

 

استفاده از دستبند چرم در تیپ رسمی

 اگر محافظه کار هستید و در لباس های تان از رنگ های تیره و خنثی استفاده می کنید دستبند چرم ساده و تک رنگ استایل شما را کامل می کند. دستبند چرم در اصل نوعی دستبند اسپرت است اما برای تیپ های رسمی هم استفاده می شود.

تیپ های غیر رسمی

 برای تیپ های غیر رسمی ترکیب چند دستبند چرم همزمان با هم بر طراوت جوانی و روحیه فعال شما تاکید می کند. این دستبندها اگر به زیبایی با هم ست شوند نقش مهمی در درخشش استایل شما دارد. استفاده از دستبندهای چرمی که در آن از فلز، نگین یا مهره های تزیینی استفاده شده است حالت غیر رسمی دارد. این دستبندها برای قرارهای دوستانه و گشت و گذار های روزمره انتخاب ایده آلی است.

دستبند چرم طرحدار

به استایل شخصی تان دقت کنید. اگر کمد لباس هایتان پر از لباس های اسپرت و تیشرت های رنگی و طرح دار است از دستبند های چرم طرح دار، بافت و… استفاده کنید. این دستبندها گزینه فوق العاده ای برای استایل شماست.

دستبند چرم آویزدار

برخی دستبندهای چرم آویزدار هستند. آویزها فرصت خوبی برای نشان دادن علائق شخصی و سلایق شماست. آویز ها می توانند جنس های مختلفی داشته باشند. در دستبندهای چرم مرغوب از آویزهایی با جنس طلا و نقره و فلزهای گرانبهای دیگر نیز استفاده می‌شود. این دستبند ها نسبت به نوع بدلیجات آن گرانتر است.

دستبند چرم اسم

 دستبند چرم اسم یک مدل پرطرفدار در بین جوانان امروزی است. خیلی از افراد اسم عزیزانشان را روی این دستبندها نصب می کنند. یا  از آن برای هدیه در روزهای خاص و مناسبت های مختلف استفاده می کنند. دستبندهای چرم می تواند یک یادگاری شیک و زیبا از طرف شما باشد.

دستبند چرم لاکچری

 در طراحی این دستبند ها از سنگ های قیمتی و جواهرات گرانبها استفاده می شود. چرم این دستبند ها از نوع چرم های گران قیمتی مثل سوسمار، کروکودیل، شترمرغ، مار و غیره است.این دستبندها برای استفاده روزمره مناسب نیستند.

 

ویژگی مهم دستبندهای چرم

 دستبند های چرم به دلیل بافت محکم چرمی، مقاومت زیادی دارند. این دستبند ها به راحتی خراب و یا فرسوده نمی شود و سالها با شما خواهند ماند. به همین دلیل دستبندهای چرمی گزینه زیبا و ماندگار برای هدیه دادن در ایام و مناسبت های خاص و فوق العاده می باشد. حروف انگلیسی، نام های مذهبی، ماه های تولد، اشکال مختلف هندسی از جمله عناوینی است که بعد از طراحی و حک شدن، روی دستبند های چرم قابل نصب است.

 

قیمت دستبند چرم

قیمت دستبند چرم بر اساس اینکه از چرم طبیعی یا مصنوعی استفاده شده باشد متفاوت می باشد. همچنین استفاده از فلز هایی مثل طلا یا بدلیجات در طراحی این دستبند ها نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. چرم هم مانند هر محصول دیگری علائم و نشانه هایی دارد که واقعی یا فیک بودنش را نشان می دهد. دستبندچرم طبیعی نرم و انعطاف پذیر است. به راحتی خم می شود و بوی طبیعی چرم از آن به مشام می رسد. اگر با ناخنتان کمی روی دستبند چرم با آرامی بکشید ردی از آن به جا نمی ماند.

 

خرید دستبند چرم

 وقتی می خواهید دستبندچرم بخرید اندازه مچ دستتان را بدانید. مخصوصا اگر می خواهید از فروشگاه های اینترنتی محصولات چرمی خرید کنید. هنگام خرید دقت کنید که دستبند چرم شما دچار پارگی یا زدگی نباشد. اگر دستبندچرم با طرح طلا یا فلزات گرانبها می خرید مدلی را انتخاب کنید که قفل آن به خوبی بسته می شود.

 

پایان

چرم کروکو مفتخر است با ارائه انواع محصولات چرمی مرغوب شما را در یک خرید مطمئن و رضایت بخش همراهی کند. دستبندهای چرم کروکو هم زیباست و با هم با چرم درجه یک تولید شده است. برای دیدن مدل‌‌ها  و اطلاع از قیمت‌‌ها  از محصولات چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *