لباس زنانه

استایل با کت چرم کوتاه زنانه

استایل با کت چرم کوتاه با نکاتی ساده تکمیل می شود.

کت چرم کوتاه زنانه از جمله لباس‌هایی به شمار می‌آید که در کمد هر زن ایرانی باید وجود داشته باشند. قبول دارید که کت‌ها بیش از مردها برازنده زن‌ها هستند؟ آن‌ها اندام ظریف زنان را به زیبایی به تصویر می‌کشند و با توجه به طراحی‌شان برای استایل‌های کلاسیک، اسپرت یا حتی کژوال مناسب هستند. در بین پارچه‌های مختلفی که برای کت‌ها استفاده می‌شود، چرم یک چیز دیگری است. زیبایی، اصالت و کیفیت را تنها می‌توان در چرم‌ها یافت. به کمک کت چرم کوتاه زنانه می‌توانید استایل‌های مختلفی داشته باشید.

البته زمانی می‌توانید استایلی شیک و زیبا را با کت چرم زنانه رقم بزنید که هنگام خرید و ست‌کردن نکاتی را رعایت کنید. از شما دعوت می‌کنیم که مجله کروکو را تا پایان همراهی نمایید؛ چرا که در این محتوا قصد داریم به معرفی تمامی نکات ست استایل با کت چرم کوتاه بپردازیم.

نگاهی کوتاه به تاریخچه کت‌های چرم

کت‌های چرم کوتاه اولین‌بار در جنگ جهانی اول توسط خلبان‌های هواپیماهای جنگی مورداستفاده قرار گرفتند. این کت‌ها در برابر سرما مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند؛ به همین خاطر بهترین گزینه برای روزهای سرد اروپا به شمار می‌آیند. علاوه‌برآن چرم دوام بسیار بالایی دارد و برای زمان زیادی قابل‌استفاده است.

در سال ۱۹۲۸ مدل جدیدی از کت‌های چرم برای موتورسوارها طراحی شد که به مرور زمان به عضو جذایی ناپذیر استایل‌ آن‌ها تبدیل گشت. پس از آن کت‌های چرم به عنوان لباسی پرطرفدار بین زن‌ها و مردها شناخته شد.

راهنمای انتخاب کت چرم کوتاه زنانه

انتخاب کت چرم زنانه کمی چالش‌برانگیز است، مخصوصاً اگر در این زمینه تجربه‌ای نداشته باشید. محبوبیت بالای کت‌های چرم موجب شده که تنوع این محصول بسیار زیاد شود؛ به‌طوری‌که با نگاهی به بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی با مدل‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید و در نهایت انتخاب برایتان سخت خواهد شد. درهرحال در این قسمت از مقاله استایل با کت چرم کوتاه زنانه قصد داریم به طور کامل نکات خرید این محصول را آموزش دهیم؛ نکاتی که به‌واسطه آن خرید متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

انتخاب بهترین استایل با کت چرم کوتاه کار سختی نیست، تنها باید به ترکیب رنگ دقت کنید.

 کیفیت و نوع کت چرم

کیفیت و نوع چرم به‌کاررفته در کت مهم‌ترین نکاتی هستند که به هنگام خرید این محصول و ست استایل با کت چرم کوتاه باید در نظر داشته باشید. کت‌های چرم در دو مدل چرم مصنوعی و طبیعی تولید می‌شوند. چرم‌های طبیعی از پوست حیوانات به‌دست‌آمده که کیفیت و ماندگاری بسیاری بالایی دارند، اما چرم مصنوعی تنها از لحاظ ظاهری به چرم طبیعی شباهت دارد. کیفیت، دوام و ماندگاری این چرم بسیار پایین است.

البته به این نکته نیز دقت داشته باشید که بسیاری از تولیدی‌ها از این شباهت سو استفاده می‌کنند. در واقع تولیدی‌هایی یافت می‌شوند که محصولات چرم مصنوعی را با عنوان و قیمت چرم طبیعی به فروش می‌رسانند. راه‌حل‌هایی برای تشخیص این دو نوع چرم از یکدیگر وجود دارد، ولی برخی مواقع شباهت چرم مصنوعی به طبیعی به قدری زیاد است که حتی کارشناس‌های با تجربه نیز از پس تشخیص آن بر نمی‌‌آیند.

به همین خاطر توصیه می‌کنیم که با خرید از برندهای به نامی همچون کروکو خیال خود را از بابت اصالت کالا راحت کنید. برندهای معتبر هیچ‌گاه اعتبار چندین ساله خود را به‌خاطر سودی اندک به خطر نمی‌اندازند! چرم‌های طبیعی نیز در انواع مختلفی وجود دارند. هر یک از این چرم‌ها خصوصیتی خاص داشته که آن را برای تولید دسته‌ای از محصولات مناسب می‌کند.

به‌عنوان‌مثال چرم به‌کاررفته در کت بیشتر از حیواناتی چون بز، گوسفند یا گاو است. البته برخی از برندها از چرم‌های خوک، تمساح، گوزن یا کانگورو نیز استفاده می‌کنند که قیمت این محصولات بسیار بالا است. چرم گاو استحکام و دوام زیادی دارد و برای کت موتورسواری استفاده می‌شود.

پوست بره گزینه‌ای گران‌قیمت‌تر است که لطافت بسیار بالایی دارد. پوست گوساله هر دو گزینه فوق را داشته و به‌عنوان بهترین گزینه برای کت‌ها شناخته می‌شود. البته این نوع چرم قیمت بالاتری نسبت به گزینه‌های معرفی شده دارد.

نوع برش و دوخت کت چرم کوتاه زنانه

برش چرم نقش بسیاری مهمی در ظاهر و تنخور کت دارد. درصورتی‌که برش‌ها طبق استاندارد باشند، امکان سفارش آن‌ها به‌صورت آنلاین نیز وجود خواهد داشت؛ چرا که سایزبندی‌ها طبق استاندارد بین‌المللی است.

همچنین این نکته را به‌خاطر داشته که هر چه تعداد برش‌های لباسی کمتر باشد، قیمت آن بیشتر می‌شود. ظرافت دوخت نیز از دیگر مواردی به شمار می‌آید که حین خرید کت چرم کوتاه زنانه باید به آن دقت کرد. دوخت علاوه بر ظاهر در کیفیت محصول نیز تأثیر می‌گذارد.

تناسب برش و دوخت برای زیبایی هرچه بیشتر استایل با کت چرم کوتاه اهمیت ویژه ای دارد.

آستر داخلی نکته‌ای مهم در انتخاب استایل با کت چرم کوتاه

آستر داخلی فاکتور مهم دیگری به شمار می‌آید که نقش پررنگی در موارد زیر دارد:

  • تنخور لباس را بهتر و زیباتر می‌کند.
  • از ایجاد اصطکاک بین کت چرم و لباس جلوگیری کرده و به این شکل ایستایی آن را بهتر می‌کند.
  • آستر نرم است و پوشیدن کت را راحت‌تر می‌کند.
  • عرق و رطوبت بدن به کمک آستر جذب می‌شود.

البته آستری می‌تواند تمامی نیازهای فوق را رفع کند که حالت ابریشمی داشته، سبک و تنفس‌پذیر باشد.

رنگ نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه شما!

رنگ کت چرم کوتاه زنانه نیز از نکات بسیار مهمی است که توصیه می‌کنیم حین خرید در نظر داشته باشید. شاید در گذشته کت‌ها تنها در رنگ‌های سفید، مشکی یا قهوه‌ای تولید می‌شدند، ولی امروزه آن‌ها را در رنگ‌های متنوع‌تری خواهید یافت. زرد، خردلی، زرشکی، قرمز، سبز، طوسی، سرمه‌ای و… از جمله این رنگ‌ها به شمار می‌آیند.

انتخاب هر یک از این رنگ‌ها تا حد زیادی به سلیقه‌تان بستگی دارد. بااین‌حال اگر بودجه کمی دارید و شاید تا مدت‌ها نمی‌خواهید کت چرم دیگری بخرید، توصیه می‌کنیم که به سراغ رنگ‌های مات بروید؛ رنگ‌هایی که به‌راحتی با رنگ‌های بسیاری ست می‌شوند. از جمله این رنگ‌ها به شرح زیر هستند:

  • سفید
  • کرمی
  • نسکافه‌ای
  • عسلی
  • قهوه‌ای
  • مشکی

اما اگر محدودیت بودجه ندارید یا به دنبال گزینه‌ای متفاوت هستید، بهتر است رنگ‌های شادی مانند قرمز، خردلی و… را انتخاب کنید.

تجهیزات جانبی و یراق‌آلات

قبل از خرید حتماً نگاهی دقیق به تجهیزات جانبی و یراق‌آلات کت چرم کوتاه زنانه بیندازید. کیفیت تجهیزات جانبی نکته مهمی به شمار می‌آید که کیفیت کت را تعیین می‌کند. بنابراین حین خرید به‌خوبی دکمه‌ها، زیپ‌ها یا تزئینات آن را بررسی نمایید.

ایده‌هایی برای ست کردن استایل با کت چرم کوتاه زنانه

بسیاری از افراد پس از خرید کت چرم با این چالش مواجه می‌شوند که آن را با چه آیتم‌هایی ست کنند. خبر خوب این که کت چرم به‌راحتی با آیتم‌های بسیاری ست می‌شود و استایلی شیک را برای شما رقم می‌زند. به همین خاطر است که توصیه می‌کنیم که هر خانم خوش‌تیپ ایرانی یک‌دست کت چرم در کمد لباس‌هایش داشته باشد. از جمله استایل‌های شیکی که با این کت می‌توانید رقم بزنید به شرح زیر هستند.

جذابیت استایل با کت چرم کوتاه زمانی مشخص می شود که تناسب رنگ را دقت کنید.

کت چرم با پیراهن؛ ترکیبی زیبا و شیک

یکی از شیک‌ترین استایل‌هایی که با کت چرم می‌توان داشت، ترکیب آن با پیراهن است. فرقی نمی‌کند که پیراهن شما از چه جنسی است؛ کتان، جین یا پارچه‌ای! درهرصورت با پوشیدن کت چرم روی پیراهن‌تان استایلی شیک را خواهید داشت. البته بهتر است قد پیراهن حداقل تا زیر زانو باشد. استایل با کت چرم کوتاه را به همراه کلاه لبه‌دار، نیم‌بوت و اکسسوری کامل کنید.

کت چرم با مانتو؛ استایلی شیک برای زنان خوش‌سلیقه

مانتو اصلی‌ترین جز استایل خانم‌های ایرانی محسوب می‌شود. کت چرم با مانتو اندام شما را زیباتر نشان می‌دهد. البته توصیه می‌کنیم که به هنگام پرو به هماهنگی رنگ و طرح و سایز دقت کنید؛ در فصل بهار کت چرم با رنگ روشن به همراه مانتو نازک گزینه‌ای مناسب خواهد بود. در فصل پاییز نیز کت چرم در رنگ تیره به همراه مانتو نسبتاً ضخیم انتخابی هوشمندانه است.

استایل با کت چرم کوتاه و دامن؛ ترکیب برنده!

باور کنید یکی از بهترین استایل‌هایی که با کت چرم می‌توان تجربه کرد، ترکیب آن با دامن است. دامن پلیسه‌ای در سال‌های اخیر بسیار مد شده که به همراه کت چرم زیبایی خاصی دارد. این استایل برای مهمانی‌های غیررسمی و رسمی مناسب خواهد بود. به این استایل زیبا نیم‌بوت پاشنه‌دار و کیف‌دستی را نیز اضافه کنید.

کت چرم با شلوار جین مناسب تمامی مهمانی‌ها

شلوار جین به همراه هر کتی زیبا خواهد بود؛ مخصوصاً اگر آن کت از جنس چرم بوده و قدش کوتاه باشد. البته دقت کنید که رنگ کت با رنگ شلوار جین هماهنگی داشته باشد. به‌عنوان‌مثال رنگ‌هایی مثل خردلی، زرشکی یا سبز در کنار شلوار جین زغالی یا یخی گزینه‌ای فوق‌العاده‌ای هستند. در کنار این استایل می‌توانید از کفش پاشنه‌بلند، کتانی سفید یا بوت استفاده کنید. انتخاب هر یک از این کفش‌ها به ماهیت استایل شما و فصلی بستگی دارد که آن‌ها را می‌پوشید.

استایل با کت چرم کوتاه و شلوار جین انتخاب اول مهمانی ها است.

کلام آخر

کت چرم کوتاه زنانه را با کمی دقت بخرید و با آیتم‌های مناسبی ست کنید که از نتیجه نهایی آن شگفت‌زده شوید. در متن فوق سعی کردیم به طور کامل به معرفی نکاتی بپردازیم که حین خرید باید رعایت کنید. امیدواریم مطالب فوق مورداستفاده شما واقع شده باشد و به کمک این مقاله بتوانید استایل با کت چرم کوتاه جذابتان را برای خود رقم بزنید. روزهای خوشی را با کت چرم دلفریبتان برایتان آرزومندیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *