استایل مردانه

استایل اگزوتیک چیست؟ (انتخابی عجیب و غریب برای همه)

اســتـایـل اگزوتیک (exotic) یا عجیب و غریب، به اســتـایـلی گفته می‌شود که در آن از هر چیز عجیب و غریبی که شاید تا الان کسی ندیده باشد و در دید همگان نبوده، تشکیل می‌شود. در این نوع استایل در اغلب موارد از رنگ های تند، گلدوزی ها و طرح های پیچیده، چاپ های عجیب و زیورآلات خاص استفاده می‌کنند که همین امر باعث شد نام اگزوتیک برای این استایل انتخاب شود.

هر کسی شجاعت انتخاب این پوشش را ندارد و افرادی که از آن پیروی می‌کنند فوق العاده شجاع و با اراده هستند؛ چون استایل اگزوتیک پر از آیتم های عجیب و غریب و بدون هیچ محدودیتی است که برای هر شخص استفاده می‌شود. اگر کسی این استایل را انتخاب می‌کند باید از یک اعتماد به نفس خوبی برخوردار باشد. این استایل مخصوص هیچ کدام از اقشار یا افراد در جامعه نیست و همه میتوانند از آن پیروی کنند. فرقی ندارد شما زن یا مرد باشید، این استایل برای همه قابل انتخاب است. توجه داشته باشید که اگر قرار است از این استایل در جامعه و بین آشنایانتان استفاده کنید باید بسیار شجاع و مصمم باشید. زیرا در نگاه اول احتمال دارد این تیپ برای اطرافیانتان قابل قبول نباشد و آنها آن را نپذیرند، ولی اگر شما بتوانید ذهنیتی درست برای آنها ایجاد کنید؛ میتوانید این موضوع را به آسانی حل نمایید.

اگزوتیک، استایلی مورد توجه (در معرض دید)

این تیپ و استایل لباس پوشیدن از فاصله دور هم می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. همان طور که قبل تر اشاره شد، به کارگیری و استفاده از وسایل عجیب و غریب بدون محدودیت از ویژگی های این استایل است که شما را در انتخاب بسیار آزاد گذاشته! میتوان گفت، تمرکز استایل اگزوتیک بر روی جذاب بودن و مانند اسمش عجیب به نظر آمدن است.

برند های معروف در استایل اگزوتیک کدام هستند؟

بالمین (balmain)، الکساندر مک کوئین (alexander Mcqueen) ، دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana )، ماشینو (Mashino) و میسونی (Missoni ) از طراحان مشهوری هستند که سال به سال سبک های عجیب و غریب موجود در بازار مد را به ما نشان می دهند. این طراحان از معروف ترین ها در بحث استایل اگزوتیک هر سال همه را به وجد می‌آورند و این امر باعث شده آنها از پیشگامان این عرصه باشند.

هر فصل می‌تواند دارای تغییراتی بزرگ برای شما باشد!!!

فصل جدید فرا می‌رسد و همچنین پوشش های مختلفی به بازار مد ارائه می‌شود، به دنبال قطعات گلدوزی ، گوشواره های ماکسی ، چاپ جذاب و کفش های غیر معمول باشید. از فرهنگ های مرموز برای لباس ها و پوشش های خود الهام بگیرید. به دنبال غیر معقول ها باشید، سعی کنید هیچ وسواسی خرج ندهید. هر فصل تازگی ها و شگفتی های خودش رو برای افراد عاشق استایل اگزوتیک دارد.

اکسسوری و جواهرات مهمترین بخش در استایل اگزوتیک …

اکسسوری از بخشهای مهم و جدا ناپذیر این سبک استایل محسوب می‌شود. طرفداران اگزوتیک از زیورآلات بزرگ و دستساز با طرح ها و رنگ های مختلف و اکثرا خیلی براق استفاده می کنند. استفاده از گردنبند های زیاد و دستبند و… در کنار هم خیلی در این سبک و تیپ رواج دارد که باعث شده عاشقان و طرفداران زیادی داشته باشد. اکسسوری در استایل اگزوتیک یک بخش حساس است زیرا باید انتخاب هایی مرتبط داشته باشید.،

البته قابلیت عجیب و غریب بودن اکسسوری و مجموع تیپ شما باعث شده شما بار سنگینی را با خود حمل نکنید. آخرین عنصری که باید در این تیپ بسیار جدی گرفته شود و مورد توجه قرار گیرد، جواهرات و زیورآلات عجیب و غریب هستند. در بین بانوان النگو های پهن همیشه عالی هستند و در آقایان هم انگشترهای بزرگ طرفدار دارند. طراحان و کارشناسان سبک اگزوتیک می‌توانند جواهراتی با طرح های پیچیده و شلوغ را به لباس های شما اضافه کنند.

نکته پایانی برای علاقه مندان به سبک و استایل اگزوتیک

خیلی سخت به نظر می‌آمد که این استایل در جامعه و مد روز گنجانده شود. ولی با پیشروی و حمایت خیلی از بازیگران هالیوود این امر به آسانی محقق شد و توانست جایگاه مناسبی در بین دنیای مد پیدا کند و به عنوان یک سبک به همه معرفی شود. این سبک بر پایه عجیب و غریب ها نهاده شده و شما می‌توانید به هر شکلی که دوست دارید از قواعد خارج شوید. البته در این میان، کلمه اعتماد به نفس بسیار برای شما مهم خواهد بود زیرا این استایل مورد پسند همه نیست و شما کار سختی خواهید داشت.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *