استایل مردانه

آشنایی با انواع استایل پسرانه جدید در بازار

استایل پسرانه جدید

امروزه لباس های پسرانه و مردانه تنوع بسیار زیادی دارند و در طرح ها و جنس های مختلف به بازار عرضه می شوند جنس لباس های پسرانه معمولا از کتان ، جین ، چرم و یا نخ و پنبه می باشد مهمترین عاملی که سبب انتخاب جنس لباس می شود فصل می باشد بنابراین باید جنس لباس انتخابی ما متناسب با فصلی باشد که در آن قرار داریم در فصل زمستان معمولا از لباس های جین و چرم و لباس های پنبه ای استفاده می شود و لباس های کتان و نخی انتخاب بسیار مناسبی برای فصل بهار و تابستان می باشند.

اگر شما هم قصد ساختن یک استایل پسرانه جدید دارید در این مقاله با ما همراه باشید ما ایده های بسیار جدید و تازه ای برای ساخت یک استایل مردانه به شما آموزش میدهیم. در استایل های فصل بهار و تابستان شلوار های جین کاغذی و یا شلوارهای کتان نازک انتخاب بسیار مناسبی هستند برای کامل شدن این استایل از یک تیشرت نخی و یا پلوشرت سوزنی استفاده کنید کفش های مناسب در این استایل ، کفش های اسپرت ورزشی و یا کفش های بند دار راحتی هستند.

استایل پسرانه جدید

برای داشتن یک استایل کژوال در فصل بهار و تابستان از شلوار های جین نازک به همراه پیراهن های کتان آستین کوتاه استفاده کنید کفش های کالج انتخاب مناسبی برای کامل شدن این استایل می باشند. و برای داشتن یک استایل کاملا رسمی در شش ماه اول سال از شلوار های جین و پیراهن های کتان آستین بلند و کفش های کالج استفاده نمایید.

اگر قصد پوشیدن پیراهن های آستین بلند دارید به جای طرح های چهارخانه از پیراهن های تک رنگ با طرح کاملا ساده استفاده کنید این پیراهن ها پسرانه هستند و استایل شما را بسیار شیک تر و جذابتر جلوه می دهند. در فصل های پاییز و زمستان بهتر است از شلوار جین ضخیم و نیم بوت و لباس یقه اسکی به همراه کت جین و یا کت چرم استفاده کنید در این استایل بهتر است از اکسسوری هایی مانند شال گردن های بافتنی نیز استفاده کنید.

در استایل های مردانه استفاده از اکسسوری هایی مانند ساعت و کمربند بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد پس هرگز از استفاده کردن، از این اکسسوری ها غافل نشوید در استایل های اسپرت بهتر است از ساعت های چرمی و کمربندهای چرمی با سگک بزرگ استفاده کنید و همچنین استفاده از ساعت های بند استیل و کمربندهای چرمی با سگک متوسط انتخاب بسیار خوبی برای استایل های کژوال و رسمی هستند. و در پایان از عطرهای مردانه برای کامل کردن استایل خود استفاده کنید عطرهای تلخ و خنک انتخاب بسیار خوبی برای مردان هستند.

بررسی جامع جنس لباس های پسرانه

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد جنس لباس های پسرانه بسیار متنوع می باشد اما در بین آنها استفاده از لباس های کتان نخ بسیار رایج است و کتان بهترین جنس برای پیراهن های مردانه می باشد البته پیراهن های کتان پس از هر بار شستشو مقداری چروک می شوند و به اتو نیاز دارند نگهداری از لباس های کتان نیز بسیار ساده می باشد این لباس ها بهتر است با مایع شستشو شوند و برای شستن آنها از پودر استفاده نکنید.

لباس ها و شلوارهای جین پسرانه نیز بسیار رایجند و در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید می شوند لباس های جین بسیار مقرون به صرفه هستند و علی رغم قیمت مناسبی که دارند بسیار دیر خراب و کهنه می شوند جنس بیشتر شلوار های مردانه از کتان و جین است این شلوارها برای استفاده ی روزانه بسیار مناسبند اما برای مهمانی ها و مجالس رسمی بهتر است از شلوارهای پارچه ای رسمی استفاده کنید.

 

استایل پسرانه جدید

 

تیشرت های مردانه نیز در طرح ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه میشوند این تیشرت ها به صورت یقه دار و بدون یقه وجود دارند جنس تیشرت های بدون یقه معمولا از نخ و پنبه می باشد و جنس تیشرت های یقه دار (پلوشرت) ، سوزنی و از نوع نخ درجه یک می باشند.

 

عکس های بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *