خرید کفش زنانه و کفش مردانه

خرید بهترین مدل های کفش چرم مردانه و زنانه قیمت عالی

اگر شما از مشتریان قدیمی و طرفداران پروپا قرص محصولات چرمی خصوصا کفش چرم هستید یا می خواهید برای اولین بار این محصول را خریداری کنید در هر صورت این مطلب می تواند برای شما بسیار مفید باشد. چرا که قبل از خرید هر نوع کفش چرمی مهم ترین نکته این است که اطلاعات لازم و کافی از انواع محصولات چرم داشته باشید. تا بتوانید با شناخت کافی بهترین و باکیفیت ترین کفش را خریداری کنید. اگر می خواهید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید چرا که می خواهیم شما را با یکی از شگفت انگیزترین بافت های طبیعی ﺁشنا کنیم.

 کفش اسپرت  کفش کالج  کفش مجلسی  بوت و نیم بوت  

کاربرد محصولات چرمی

در واقع تاریخ دقیقی وجود ندارد که نشان دهد انسان از چه زمانی به استفاده از محصولات چرمی روی آورد ولی به دلیل اینکه این بافت طبیعی و به طبع محصولات ساخته شده از ﺁن دارای ویژگی های منحربه فرد و خاصی همچون انعطاف پذیری بالا، دوام و مقاومت بسیار بالا، ظاهر بسیار شیک و سبک بودن هستند سبب شد که محصولات چرمی از محبوب ترین محصولات مورد استفاده مردم باشد و استفاده از آن بسیار رایج باشد.

به گونه ای که چرم و محصولات آن به یکی از رایج ترین محصولات مورد استفاده بشر تبدیل شده و از جایگاه ویژه ای در زندگی انسان ها برخوردار است. کماکان ساخت انواع محصولات با چرم بسیار مرسوم است که از جمله آن می توان به ساخت و تولید پوشاک چرمی، کیف و انواع کفش چرم زنانه و کفش مردانه، ظروف برای اقلام خشک، زین و بسیاری از اکسسوری های چرمی دیگر اشاره کرد.

کفش چرم

در مورد کفش چرم باید گفت از آنجایی که چرم هایی که در بازار وجود دارند از پوست حیوانات مختلفی تهیه می شوند سبب شده که امروزه کفش های چرمی مختلفی در بازار وجود داشته باشند و هر کدام از آن ها بسته به نوع چرم خود دارای قیمت های مختلفی هستند. تنوع چرم و به تبع آن وجود انواع کفش های چرمی سبب می شود که شناخت انواع چرم از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

علاوه بر شناخت انواع چرم، بهتر است که در مورد نحوه ساخت آن ها هم اطلاعاتی داشته باشید . چرا که بسیاری از افراد به دلیل وسواسشان به مواد شیمایی تمایل دارند بدانند که انواع آن ها چه از نوع کفش زنانه و چه کفش مردانه چرمی چگونه ساخته می شود.

چرم چیست؟

در واقع چرم یک ماده طبیعی بسیار با دوام و انعطاف پذیر است. این ماده طبیعی از دباغی پوست خام حیوانات مختلف مثل شتر مرغ و بز و گوسفند و شتر و خصوصا گاو تهیه می شود. در واقع دباغی فرآیندی است که در آن پوست فسادپذیر را در مواد شیمیایی و طبیعی مختلفی می گذرانند تا خیس بخورد و دوام آن افزایش یابد. پس از آن این پوست خام تبدیل به ماده ای پایدار و انعطاف پذیر می شود که از آن می توان در مصارف مختلفی استفاده کرد. چرم از گذشته تا به امروز از جایگاه خاصی برخوردار بوده و است به گونه ای که اساس و پایه فناوری باستانیان از تلفیق چوب و چرم نشات گرفته است. یکی از مهم ترین محصولاتی که امروزه با استفاده از این ماده طبیعی تولید می شود انواع کفشها می باشند.

کفش چرم

کفش چیست؟

کفش وسیله ای است که برای حفاظت و راحتی پا در برابر عوامل محیطی و سرما و گرما تولید می شود تا با استفاده از آن افراد بتوانند راحت تر حرکت کنند و به کارهای روزانه خود بپردازند. اهمیت این محصول و راحتی پاها سبب شده که امروزه تولیدکنندگان بر نحوه ساخت و تولید انواع کفش های راحتی بیشتر تمرکز داشته باشند تا افراد بسته به شرایط سنی و جنسی خود بتوانند کفش مورد نیاز و مناسب با شرایط خود را تهیه کنند.

شاید این جمله بارها به گوش شما خورده باشد که پا قلب دوم انسان است لذا سلامت آن بسیار مهم است. همچنین پاها به عنوان ستون انسان ها روی زمین اند. این اندام نبت به سایر اندام های بدن استخوان بیشتری دارد و به همین دلیل در برابر شرایط محیطی و سرما و گرما و سنگ ها بیشتر آسیب می بیند. این مسائل سبب شد که محصولی به نام کفش تولید شود تا این اندام را در برابر شرایط ذکر شده حفظ نماید. در واقع کفش ها از جمله محصولاتی هستند که از انسان های اولیه تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرند با این تفاوت که روز به روز بر تنوع آن ها افزوده می شود.

در واقع دلیل تنوع کفش ها این است که هر انسانی متناسب با شرایط خود بتواند از این محصول استفاده کند. از این رو امروزه در بازارها می توان این محصول را در طرح و شکل های مختلف و گوناگون پیدا کرد. علاوه بر این امروزه ظاهر این محصول نیز برای مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است و لذا تولیدکنندگان بر ظاهر و طراحی آن بسیار توجه می کنند. این محصول از بخش های مختلفی اعم از رویه و ساق و پاشنه تشکیل شده است. امروزه این محصول در انواع مختلفی تولید می شود که در ادامه به تشریح آن ها می پردازیم.

کفش چرم

انواع کفش

در رابطه با دسته بندی و انواع این محصول باید گفت که عوامل و شیوه های مختلفی تعیین کننده انواع کفش هستند. یکی از این عوامل، نحوه محکم کردن و ظاهر این محصول است که این دسته شامل کفش های بندی و سگک دار و بی بند می باشند. مورد دیگری که بر اساس این محصول تقسیم بندی می شود جنس است. لذا انواع کفش بر اساس جنس آن شامل کفش های پلاستیکی و چرمی و چوبی و کتانی و .. می باشد. علاوه بر این شرایط عوامل، مورد دیگری که سبب تقسیم بندی این محصول می شود و باعث می شود که کفش ها دارای انواع مختلفی باشند جنسیت کفش است. از این رو این محصول بر اساس جنسیت شامل کفش مردانه و کفش زنانه و بچه گانه اعم از بچه گانه دخترانه و پسرانه می باشد.

همچنین شایان ذکر است بدانید این محصول بر اساس نوع کارکرد و کاربرد و نحوه استفاده نیز به گروه های مختلفی تقسیم می شود که از جمله آن می توان به گروه های ورزشی و معمولی و صنعتی اشاره کرد. این گروه ها خود شامل دسته بندی های مختلفی هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

کفش چرم

کفش معمولی چیست؟

رایج ترین نوع کفش های موجود در بازار کفش های معمولی هستند این مدل ها بیشترین فروش و استفاده را هم دارند. به همین دلیل عمده ترین بخش کفش را تشکیل می دهند. این مدل ها که بسیار مورد استفاده افراد قرار می گیرند عموما مناسب مراسم های رسمی و عادی و همچنین مصرف روزانه هستند. از ویژگی این مدل ها داشتن زیره بسیار محکم و با استحکام و ضخیم، رویه ای نرم و انعطاف پذیر است که عموما این رویه ها از جنس چرم و پارچه و مرکبات چرم می باشد.

این مدل کفش ها بسیار متنوع هستند که از جمله انواع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل معمولی آکسفورد: این مدل معمولی دارای نوکی کشیده است همچنین لایه ای چرمی بر رویه آن قرار دارد.

مدل معمولی کلارک: این مدل معمولی جزء کفش های چرمی محسوب می شوند که بی بند و با رویه بلند می باشند. پاشنه این مدل معمولی، تخت است به همین دلیل این مدل جزء کفش های راحتی بشمار می رود. از این رو این حالت این مدل غیر رسمی و راحت است.

مدل معمولی دربی: این مدل معمولی نیز شبیه مدل آکسفورد است و دارای یک رویه یک دست و نوک پهن می باشد.

مدل معمولی قیصری: این مدل در ایران نوعی کفش چرمی محسوب می شود و معهمچنین جنسیت آن مردانه است. این کفش چرم مردانه دارای پاشنه ای بلند با نوک باریک است. معمولا این کفش به رنگ مشکی است ومناسب برای مراسم های مختلف می باشد.

کفش چرم

مدل معمولی سگکدار: این مدل شبیه مدل راهبه ای است.

مدل معمولی رویه کوتاه: این مدل ها بدون بند و بسیار راحت هستند و می توان گفت شبیه مدل کلارک می باشند. اگر رویه این مدل کوتاه تر باشد جزء کفش های زنانه بشمار می رود که از جمله آن می توان به کفش پاشنه بلند زنانه، گالش ها، مدل های پاشنه تخت و کفش های باله اشاره کرد.

مدل نعلین: این مدل ها نیز عموما دارای رویه ای چرمی هستند. جلوی این کفش ها بسته و پشتشان باز است. این مدل خود شامل دسته بندی هایی است که از جمله آن می توان به دمپایی ها و دمپای های ابری و انگشتی و صندل ها اشاره کرد.

چکمه ها نیز جزء مدل معمولی بشمار می روند.

کفش ورزشی چیست؟

همان طور که از نام این مدل مشخص است این مدل کفش ها مناسب ورزش و پیاده روی هستند و لذا باید بسیار راحت باشند. به همین دلیل این مدل به گونه ای طراحی و تولید می شود که بتوان با آن هر گونه ورزش سخت و فعالیت های ورزشی و بدنی دیگر را به راحتی انجام داد. این مدل نیز دارای تنوع زیادی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

کفش

مدل ورزشی اسنیکر: جنس رویه این مدل ورزشی کتان و کف آن تخت می باشد. این مدل در دو نوع ساق کوتاه و ساق بلند موجود می باشد. عموما این مدل ورزشی برای ورزش های هوازی و سبک بسیار مناسب می باشد.

مدل ورزشی چکمه ای یا همان سوارکاری: همان طور که مشخص است این مدل مناسب سوارکاری است. ظاهر این مدل به این صورت است که دارای ساقی بلند و پاشنه ای جدا است. ساق بلند این مدل برای سوارکاری راحت تر و همچنین محافظت از پاها است.

مدل ورزشی دارای تنوع بسیاری است که از جمله آن می توان کفش های ورزشی فوتبالی، اسکیت، اسکی، دوچرخه سواری، کشتی، بولینگ و … اشاره کرد.

کفش های خاص چیست؟

در بازار برخی کفش ها هم وجود دارند که مدل های خاص نامده می شوند مثل کفش های طبی. کفش طبی – ارتوپدیک به مدل هایی گفته می شود که بسیار راحت هستند و پا در این مدل ها به هیچ وجه آسیب نمی بیند. علاوه بر این این مدل های خاص درد پاها را هم بسیار کاهش می دهند. همان طور که می دانید زمانی که ما راه می رویم تا می ایستیم تمام فشار وزنمان روی پاهایمان وارد می شود این مدل خاص کمک می کند این فشار فقط به یک نقطه از پا وارد نشود بلکه به صورت مساوی و یکنواخت و متعادل روی قسمت های مختلف پا توزیع و اعمال شود. این قابلیت سبب می شود درهای مختلف بدن اعم از درد پاها و کمر و زانو و لگن در افراد با استفاده از این مدل کاهش یابد.

کفش

مدل های خاص نیز دارای انواع مختلفی هستند. نوع دیگری از مدل های خاص، کفش های باله می باشند. در واقع کفش باله و کفش جاز و سایر کفش هایی که برای رقص به کار می روند جزء مدل خاص محسوب می شوند.

کفش های ایمنی نوعی دیگر این انواع هستند. از ویژگی های خاص این مدل این است که خاصیت کشسانی بسیار خوبی دارد که با این خاصیت می تواند سبب کاهش اصطکاک شود. اه اصطکاک سبب می شود درصد لغزش و افتادن در سطح های لیز و لغزنده به شدت کاهش یابد.

کفش های ماهواره ای نیز یکی از جدیدترین و مدرن ترین کفش های خاص بشمار می روند. این مدل خاص دارای گیرنده های ماهواره ای است که به کمک این گیرنده ها به بیماران خصوصا بیماران آلزایمری کمک می کند مسیر خود را پیدا کنند و از مسیر خود گم نشوند.

این موارد و مدل های ذکر شده نمونه ای از کفش هایی است که شما می توانید در دنیای کفش با آن ها روبه رو شوید. حال در زمان خرید هر کدام از این انواع باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه به تشریح آن ها می پردازیم.

کفش

در زمان خرید کفش باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم مهم ترین و اصلی ترین وظیفه کفش، حفاظت از پاها است تا به آن ها هیچ آسیبی نرسد. ولی امروزه بسیاری از کفش ها هستند که آسب های جدی به پا وارد می کنند و دلیل این امر هم انتخاب کفش نامناسب است. در واقع انتخاب یک مدل نامناسب سبب می شود که به پاهای شما آسیب های جدی وارد شود و ناراحتی های مختلفی مثل انحراف پیدا کردن شست پاها، ایجاد میخچه در پا، ساییده شدن شست پا، فرو رفتن ناخن در پا و همچنین انگشت چکشی در پا ایجاد شود.

این ناراحتی ها سبب می شود که انتخاب کفش مناسب برای افراد بسیار مهم و ضروری باشد و علاوه بر ظاهر و زیبایی آن راحتی و دوام کفش نیز از مهم ترین معیارهای مشتریان باشد. حال شاید این سوال به ذهن شما خظور کند که در زمان خرید این محصول پرکاربرد و مهم باید به چه نکاتی توجه کرد تا دچار این ناراحتی ها نشد؟ در واقع مهم ترین نکات و معیارهایی که در زمان خرید این محصول باید به آن دقت داشته باشید عبارتند از:

خرید کفش در عصرها چرا که در عصر پا در بزرگترین حالت ممکن خود قرار دارد.

با افزایش سن پاشنه شما نیز افزایش می یابد پس در هر بار خرید این مورد را حتما چک کنید.

بهتر است خانم ها کفش هایی که دارای پاشنه بیش از ۵ سانتی متر هستند استفاده نکنند.

مورد بعدی که حتما باید به آن دقت داشته باشید این است که کفش انتخاب حتما باید در ناحیه پاشنه و پنجه فیت و اندازه باشد.

در زمان خرید هم کفش چپ و هم راست را امتحان کنید. چرا که بسیاری از افراد دارای پاهایی با اندازه های مختلف دارند.

به راحتی انگشتان و خم شدنشان در کفش دقت کنید.

کفش

مراحل ساخت چرم چیست؟

چرم در ایران به دو روش ساخته می شود.

روش اول استفاده از پوست گوسفند و بز است که ان را با زاج سفید آماده می کنند و به این نوع چرم، چرم چرم زاغی می گویند روش دوم که روش معمول تری است و معمولا از این روش برای تهیه چرم استفاده می کنند دباغی است که در این روش از پوست گاو الاغ و اسب برای تهیه چرم استفاده می شود. از آنجایی که ساخت چرم معمولا به روش دباغی صورت می گیرد در ادامه مراحل آماده سازی چرم به روش دباغی را توضیح می دهیم.

مراحل دباغی یا چرم سازی برای تهیه کفش چرم

خشک کردن و نمک زدن پوست

حذف ضایعات پوست

خیساندن پوست

حذف اضافات یا لش زدایی

مو زدایی و آهک زنی چرم

حذف کردن آهک از پوست

لطیف کردن پوست

حذف کردن چربی های اضافه پوست

یکدست کردن پوست یا چرم

چرم آماده شده

رنگ آمیزی چرم

سنگ زنی

این مراحل، مراحل تهیه چرم هستند. بنابراین اگر شما به دنبال محصولات چرمی به ویژه کفش چرم هستید نباید از قیمت آن شگفت زده شوید. چرا که تهیه چرم برای تولید کفش هم زمانبر و هم هزینه بر است. البته باید بدانید قیمت این محصول چه از نوع کفش زنانه و چه مردانه بسته به نوع چرم متفاوت است.

کفش چرم

کاربرد چرم در صنعت کفش

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم دباغی سبب می شود که از پوست حیوانات محصولی بسیار با دوام و لطیف و انعطاف پذیر و در عین حال مستحکم تولید شود که به آن چرم می گویند. از گذشته تا به امروزه از این محصول در صنعت کفش بسیار استفاده می شود و به دلیل ویژگی های منحصربه فردی که دارد این محصول از محبوب ترین کفش های افراد چه برای زنان و چه مردان است.

از آنجایی که چرم ها عایق گرما هستند از این محصول برای تهیه کفش های ایمنی هم استفاده می شود. لازم به ذکر است بدانید نوع دباغی در کفش های زمستانی با تابستانی متفاوت است. دلیل این امر این است کفش های تابستانی نیازمند تنفس بیشتر هستند به همین دلیل در تولید آن ها از رنگ کمتری استفاده می شود. که علاوه بر تنفس بیشتر سبب زیباتر شدن هم می شود. اما کفش زمستانی برعکس است و در تولید آن از رنگ بیشتری استفاده می کنند. این کار برای جلوگیری از نفوذ آب و همچنین لکه دار نشدن است.

کفش چرم

کفش چرم از برند چرم کروکو

در واقع اهمیت کفش چرم به این جزئیات ریز سبب شد امروزه اکثر افرادی که به کیفیت و زیبایی و راحتی کفش اهمیت می دهند فقط از کفش های چرمی استفاده کنند. امروزه طرفداران این مدل بسیار زیاد هستند و از آنجایی که کشور ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان چرم در دنیا است سبب شد که امروزه کارخانه ها و تولیدی های کفش چرم در ایران بسیار زیاد باشند. این تعدد تولیدی ها سبب شد طرفداران کفش چرم به دنبال معتبرترین و باتجربه ترین تولیدی باشند که کفش های خود را با دقت به تمام جزئیات و با کیفیت تولید می کنند.

در این راستا باید بدانید یکی از بهترین و با سابقه ترین کارخانه های تولیدکننده کفش چرم، برند چرم کروکو می باشد. این برند کار خود را در سال ۱۳۷۹ شروع کرد و امروزه شعبه ها زنجیره ای این برند در سراسر کشور دایر شده است. در ابتدا این برند کارخانه ای به وسعت ۱۰۰۰ مترمربع تاسیس کرد و امروزه خود را به عنوان یکی از معتبرترین برندهای چرم ایران معرفی کرده است. این برند معتبر که کماکان در حال افزایش شعبات خود در کشور است از کادری جوان و حرفه ای و متعهد برخوردار است. این برند برای تولید کفش های چرم باکیفیت و رضایت مشتریان از چرم های طبیعی استفاده می کند.

نکته ای که در زمان انتخاب و خرید این محصول باید به آن دقت داشته باشید این است اگر می خواهید مناسب ترین آن را انتخاب کنید و همچنین کفشتان را از هر نوع قارچ و کپک دور نگه دارید باید دقت کنید کفشی را انتخاب کنید که آستر درون آن هم دارای چرم ۱۰۰ درصد طبیعی باشد. چرا که استفاده از این نوع آستر سبب می شود پاها بو نگیرند. این خصلت چرم سبب شد که برند چرم کروکو نیز محصولات خود را از چرم طبیعی تولید کند. از دیگر ویژگی های این نوع چرم این است در تابستان خنک و در زمستان پاها گرم می مانند.

کفش چرم

اطمینان داشتن از این موضوع که برند چرم کروکو تمام محصولات خود را با چنین چرمی تولید می کند سبب می شود خیال مشتریان از خرید محصولات این برند راحت باشد.

امروزه این برند مشغول به تولید انواع کفش می باشد که از جمله آن می توان به کفش های اسپرت و کالج و مجلسی و بوت و نیم بوت از نوع مردانه و زنانه اشاره کرد.

کفش اسپرت چیست؟

کفش اسپرت یکی از راحت ترین کفشها است که امروزه بسیار طرفدار دارد. این مدل ها هم مناسب تیپ های اسپرت می باشد و هم برای ورزش کردن و پیاده روی بسیار کاربرد دارند. در واقع این مدل برای فعالیت های روزانه افراد طراحی شده و لذا افراد می توانند در موقعیت های غیر رسمی و دوستانه از این مدل استفاده نمایند. از مهم ترین ویژگی های این مدل، راحتی بسیار زیاد آن است که به هیچ وجه پاها را اذیت نمی کند. این ویژگی سبب شده که از پرطرفدارترین کفشها بشمار رود. از دیگر ویژگی های این مدل این است که استفاده از آن به هیچ وجه محدودیت سنی و جنسی ندارد و مردان و زنان و کودکان در هر سنی می توانند از این مدل استفاده کنند.

اتفاقا استفاده از مدل اسپرت سبب می شود تیپ هر فردی جوان تر و شاداب تر و پر انرژی تر نشان داده شود. به همین دلایل امروزه برند کروکو مشغول به تولید انواع کفش اسپرت است و این مدل را در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید کرده است تا بتواند نیاز افراد با سلایق مختلف را تامین کند. این کفش ها برای ورزشی خاص طراحی نشده اند.

کفش های اسپرت خود به دسته بندی های گوناگونی تقسیم می شوند و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع کفشهای اپسرت عبارتند از:

کفش اسنیکر: اسنیکر که برگرفته از کلمه sneak به معنی بی سر و صدا و دزدکی حرکت کردن است یکی از محبو ترین مدل های اسپرت است. این مدل اسپرت به دلیل اینکه در زمان حرکت هیچ صدایی تولید نمی کند به این نام معروف شده است. عموما در کشور ما به همین مدل، کفش اسپرت گفته می شود. این مدل اسپرت نیز دارای مدل ها و رنگپندی های مختلفی است. تنوع و گستردگی مدل و رنگ این مدل سبب می شود افراد دارای استایل های متفاوت و جذاب و به روز باشند. از این رو اگر می خواهید چنین تیپ و استایلی را تجربه کنید از کفشهای اسنیکر برند کروکو غافل نشوید.

کفش

نیم بوت: از دیگر کفش های اسپرت معروف و رایج، نیم بوت ها هستند. البته باید بدانید نیم بوت ها دارای مدل های مختلفی هستند که برخی از آن ها مناسب تیپ و استایل های اسپورت و برخی هم مناسب استایل های رسمی هستند. نیم بوت ها معمولا از چرم تولید می شوند.

کفش پیاده روی: از دیگر مدل های اسپرت معروف کفش های پیاده روی هستند. همان طور که از نام این مدل مشخص است این مدل اسپورت به منظور پیاده روی طراحی شده است. ولی به دلیل اینکه با تیپ و استایل های اسپرت بسیار همخوانی دارد بسیاری از افراد از آن در استایل های عادی و روزانه خود استفاده و با تیپ اسپرت خود ست می کنند.

کفش رانینگ: این مدل نیز از مدل های اسپرت در واقع از نوع کفش های پیاده روی است.

لازم به ذکر است بدانید کفش های اسپرت علاوه بر مدل از لحاظ نحوه بسته بندی هم به مدل های مختلفی تقسیم می شوند که از جمله آن می توان به کفش های بنددار، کشی، چسبی و زیپ دار اشاره کرد.

علاوه بر این کفش های اسپرت از لحاظ پوشش پا نیز تقسیم بندی می شوند و انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

کفش های اسپرتی که تا بالای قوزک پا را می پوشانند، کفش های اسپرت معمولی و کفش های اسپورتی که قسمتی از پاها را پوشش نمی دهند.

کفش

ویژگی دیگری که سبب می شود مدل های اسپرت دارای انواع مختلفی باشند جنس رویه است. در واقع استفاده از جنس های رویه مختلف سبب می شود مدل های اسپرت متنوعی در بازار موجود باشد. عموما جنس ها رویه ای که با آن مدل های اسپرت را تولید می کنند شامل چرم طبیعی، چرم مصنوعی و پارچه می باشد.

اگر شما از علاقه مند این مدل کفش هستید می توانید تمامی این مدل ها را از برند چرم کروکو تهیه نمایید. این برند برای جلب رضایت مشتریان اقدام به تولید تمامی مدل های اسپرت نموده است.

کفش کالج چیست؟

کفش های کالج مدل هایی تخت و بدون پاشنه هستند به همین دلیل بسیار راحتند و افراد روزانه از آن استفاده می کنند. از مهم ترین ویژگی های این مدل، انطباق پذیری بالای آن است و سبب شده که افراد بتوانند با هر تیپ و استایلی که هستند از این مدل استفاده کنند و با هر لباسی آن را ست کنند. عموما این مدل را هم از چرم و نبوک تولید می کنند و لذا این مساله سبب شده افراد بتوانند در طول هفته و در روزمرگی های خود بدون هیچ درد و ناراحتی از آن استفاده کنند.

معمولا این مدل ها بدون بند هستند ولی در برخی مواقع بندهای ریز و کوچکی در آن ها استفاده می شود. داشتن زیره کفش تخت و بدون پاشنه بودن از مهم ترین ویژگی های این مدل است که سبب شده از پرطرفدارترین مدل ها چه برای مردان و چه زنان باشد. در واقع کفش های کالج مانند مدل اسپرت هم کفش زنانه دارد و هم کفش مردانه. از دیگر ویژگی های این مدل این است که قسمتی از پا را پوشش می دهد و از قوزک به بالا را پوش نمی دهد. این مدل نیز دارای انواع مختلفی است که عبارتند از:

منگوله دار (تاسل): این مدل از کفش های کالج را هم با چرم طبیعی تولید می کنند و هم با چرم مصنوعی. داشتن منگوله در این مدل کالج سبب شده آن ها را منگوله دار بخوانند.

کفش

گوچی  یا هورس بیت: از مهم ترین ویژگی های این مدل که سبب تمایز آن با سایر مدل های کالج شده است داشتن یک قطعه فلزی است.

لوفر پنی: از ویژگی های این مدل کالج، داشتن یک لایه باریک چرم بر روی رویه کفش است. که داخل این لایه باریک چرمی اشکال مختلفی مثل لوزی یا دایره حکاکی شده است.

پاشنه دار: این مدل از کفش های کالج تنها مدل پاشنه دار محسوب می شوند و طبیعتا برای خانم ها طراحی شده است. این مدل از کالج ها دارای پاشنه های بلند و معمولا بیشتر از ۴ سانت هستند و مخصوص خانم ها می باشد.

بلژیکی: این کفش از دیگر مدل های کالج می شود و از ویژگی های آن داشتن گره ای به شکل پاپیون در جلوی کفش است.

لوفر کلیته: از ویژگی های خاص و بارز این مدل کالج وجود یک تکه چرم ریش ریش شده بر روی رویه کفش است. جزئیات این مدل نسبت به سایر مدل های کالج بیشتر است.

سگک دار: از خاص ترین و منحصربه فردترین مدل های کالج محسوب می شوند چرا که این مدل کالج دارای طراحی خاصی است. در واقع کالج سگک دار ترکیب دو مدل مانک استرپ و لوفر است. داشتن سگک در این کفش از ویژگی بارز کفش های لوفر است.

کفش

لوفر یا همان کالج لوگودار: در واقع این مدل کالج به این صورت است که شرکت های تولید کننده یک یا دو حرف از نام برند خود را به صورت یک قطعه فلزی بر روی رویه کفش قرار می دهند. در مدل کالج گوچی نیز از قطعه فلزی استفاده می شود اما با این تفاوت که در آن این قطعه فلزی به شکل یک افسار است اما در لوفر لوگودار این قطعه به شکل حروف انگلیسی است.

کالج یا همان لوفر ساده: این مدل ساده ترین مدل کالج است که هیچ طرح و مدل و تزئینی بر روی خود ندارد. این مدل کالج دارای ساختار بسیار ساده ای است و در واقع در بین مدل های متنوع کالج دارای ساده ترین طرح است.

برند چرم کروکو یکی از معتبرترین برندهایی است که امروزه تمامی مدل های کالج را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و به بازار عرضه می کند.

کفش مجلسی چیست؟

کفش های مجلسی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل ها هستند. این کفش ها در دو نوع زنانه و مردانه تولید و روانه بازار می شوند. کفش زنانه مجلسی دارای مدل های مختلفی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

مجلسی KITTEN: این مدل مجلسی دارای پاشنه های باریک و کوتاه هستند. پاشنه ی این مدل مجلسی معمولا عموما از ۳ سانت بیشتر نمی شود. به همین دلیل این مدل مجلسی بسیار راحت می باشد و خانم هایی که قدشان از حالت عادی کوتاهتر است برای استفاده روزمره خود این مدل را انتخاب می کنند. علاوه بر این نوع و مدل پاشنه این مدل سبب شده که مناسب برای کار و مهمانی هم باشد. از این رو این مدل مجلسی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین مدل های مجلسی بشمار می رود.

کفش

مجلسی PUMPS: در واقع به مدل های مجلسی پاشنه بلندی که دارای فرم کلاسیک هستند پامپز می گویند. پاشنه ی این مدل های مجلسی حداقل ۷ سانتی متر است و همچنین پهنای پانه آن از بالا پهن است و تا پایین کم کم باریک می شود. پامپز یکی از راحت ترین مدل های مجلسی است که هر خانمی می تواند آن را برای استفاده در جشن ها و مهمانی ها انتخاب کند.

مجلسی WEDGE: این مدل مجلسی لژدار است و معمولا این کفش ها را مناسب تنبل ها می دانند. از آنجایی که این مدل ها دارای پاشنه تک و بلند نیستند بسیار راحت می باشند و افراد دچار خستگی نمی شوند. اما به دلیل اینکه لژ این کفش ها بلند است باعث می شود قد افراد نیز بلند شود. این مدل های مجلسی مناسب دورهمی ها و کارهای روزانه می باشد.

مدل مجلسی STILETTOS: یکی از شیک ترین مدل های مجلسی برای عروسی ها و مهمانی ها می باشند. این مدل مجلسی دارای پاشنه ای باریک و بلند است و حداقل پاشنه آن ۱۰ سانتیمتر است. این پاشنه بلند سبب می شود قد افراد بلند و کشیده شود و ظاهری شیک به اندام افراد ببخشد و لباس های مجلسی با این کفش ها جلوه ای بسیار زیبا پیدا می کنند.

مدل مجلسی CONE: این مدل مجلسی دارای پاشنه ای است که معمولا آن را به پاشنه تخم مرغی می شناسند. این پاشنه از مدل های قدیمی محسوب می شود. ارتفاع این پاشنه عموما ۳ تا ۵ سانتیمتر است و از بالا به پایین باریک می شود. این مدل جلسی نیز راحت ترین مدل های مجلسی بشمار می رود.

کفش

مجلسی PLATFORM: این کفش ها ترکیبی از پاشنه و لژ هستند. این ترکیب سبب شده با اینکه پانشه ای ۱۰ سانتی دارند ولی انحنای پای خانم ها کمتر شود. از این رو بسیار راحت هستند. این مدل مجلسی دارای لژی ۲ تا ۳ سانتی در قسمت پنجه پا است که سبب شده ارتفاع بین پاشنه و پنجه پا کم شود.

کفش های مجلسی مردانه نیز دارای تنوع زیادی هستند اما طبیعتا تنوع مدل های مجلسی زنانه بیشتر است. مدل های مجلسی مردانه معمولا از جنس ورنی و چرم هستند و رایج ترین رنگ های آن هم مشکی و قهوه ای است و سایر رنگ ها آنچنان برای مجلس و مهمانی مناسب نمی باشد.

نکته ی دیگری که برای مشتریان حائز اهمیت است ﺁشنایی با انواع چرم است تا بتوانند در زمان خرید آگاهانه انتخاب کنند.

انواع چرم برای تهیه کفش چرم

چرم ها به صورت کلی به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنعوی تقسیم می شوند. چرم طبیعی از دباغی پوست حیواناتی چون گاو و گوسفند و بز و شتر مرغ و .. تهیه می شود. این چرم با کیفیت ترین چرم دنیا است که خود نیز دارای چند دسته است. انواع چرم طبیعی بر اساس استحکام و نرمی شامل چرم سبک و نیمه سنگین و سنگین می باشند که هر کدام از این انواع دارای ویژگی های خاصی هستند.

چرم سبک: این چرم از پوست حیواناتی مثل بز و گوسفند و بره و بزغاله تهیه می شود و دارای ضخامت نازکی است به همین دلیل به آن چرم سبک می گویند. از این چرم معمولا برای تولید کلاه و دستکش و لباس و کاپشن چرم استفاده می شود. همچنین از کیفیت های پایین این نوع چرم برای تولید استر کفش و لباس استفاده می کنند.

چرم نیمه سنگین: یکی از خاص ترین ویژه ترین انواع چرم طبیعی است. از پوست حیواناتی چون شتر مرغ و کروکودیل آن را تهیه می کنند. این وع چرم به دلیل کمیاب بودن از قیمت بالایی برخوردار است و همچنین کمیاب بودن و کیفیت و قیمت بالا سبب شده که عموما از این چرم برای تولید اجناس لوکس استفاده شود.

چرم سنگین: بهترین و مرغوب ترین و باکیفیت ترین چرمی که در حال حاضر در بازار وجود دارد چرم سنگین است. علاوه بر این این چرم نسبت به سایر چرم ها از مقاومت و زیبایی بیشتری هم برخودار است. این چرم از پوست حیواناتی مثل گاو و شتر و گاومیش و گوساله تولید می شود. در واقع به دلیل استحکام و مقاومت بالای ﺁن است که در تولید هم زیر و هم رویه کفش، انواع کفش زنانه و مردانه، انواع کیف چه جیبی و چه دستی و تسمه های ماشین های صنعتی از چرم سنگین استفاده می شود. از این رو محصولاتی که با این نوع چرم تهیه می شوند علاوه بر ظاهری خاص و شیک از کیفیت و مقاومت بسیاری بالایی هم برخودار هستند.

کفش چرم

چرم مصنوعی دسته بعدی از چرم ها است. در واقع به دلیل اینکه چرم های طبیعی از قیمت بالایی برخوردار هستند این چرم ها تولید می شوند. درست است که این چرم ها کیفیت چرم های طبیعی را ندارند اما به دلیل قیمت مناسب و زیبایی که دارند مورد توجه هستند و طرفداران خود را دارد. چرم مصنوعی به نام های دیگری مثل چرم گیاهی و چرم وگان نیز خوانده می شود. از این چرم در تولید محصولات مختلفی چون لباس و روکش صندلی و کیف و کفش استفاده می شود.

چرم هایی که امروزه در بازار بسیار رایج هستند شامل چرم گاوی و گوساله ای، چرم گوسفندی و بره ای، چرم گاومیش، چرم بز، اشبالت و ﺁسترها می باشند.

انواع چرم ها بر اساس شکل ظاهری نیز متفاوت هستند که شامل چرم افكت یا ابرو بادی، چرم ورنی،  چرم بروشاو، چرم الگانت یا شبرو، چرم فلوتر (شرانک)، نبوک، اشبالت، جیر، چرم کروکو و چرم چاپی می باشند.

چرم کروکو چیست؟: برخی از چرم ها هستند که طرح خاصی روی سطحشان وجود دارد مثل طرح پوست مار و کروکودیل. در واقع این طرح ها را به صورت مصنوعی روی چرم ایجاد می کنند و زمانی از آن استفاده می شود که امکان دارد روی سطح چرم ساییده شود. امروزه محصولاتی که از این نوع چرم تولید می شوند از زیبایی و طرح های خاص و منحصربه فردی برخوردار هستند.

حال شاید این سوال به ذهنتان خطور کند که با وجود این همه چرم از کدام چرم برای تولید کفش استفاده می شود؟ برای یافتن پاسخ این سوال در ادامه همراه ما باشید.

کفش چرم

چرم مورد استفاده در تولید کفش چرم

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم معمولا برای تولید کفش چه رویه و چه زیره کفش از چرم های سنگین که به دست آمده از پوست حیواناتی چون گاو و گوساله است استفاده می شود. چرم کفش یا همان شبرو در واقع همان چرم گاوی است. که امروزه از این چرم در تولید کفش چرم خصوصا رویه آن استفاده می شود. شبرو اصلاحی است که در میان کفاشان و در صنعت کفش بسیار متداول است. از جمله چرم گاوی که در صنعت کفش مورد استفاده قرار می گیرد می توان به چرم گاوی میلینگ، چرم گاوی خود رنگ، چرم شرانگ، چرم گاوی نوبوک، چرم اشبالت گاوی، چرم جیر، چرم زیره و کفی که از پوست گاو و گاومیش به دست می آید، سالامبور (پیگل)، وت بلو، کراست و دایکراست اشاره کرد.

البته باید بدانید تنها از چرم های گاوی برای تولید این محصول استفاده می شود. این نوع چرم ها معمولا رایج تر می باشند. از دیگر چرم هایی که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چرم بزی که تراکم آن از چرم گاوی کمتر است ولی مقاومت خوبی دارد. علاوه بر این بسیار انعطاف پذری و سبک می باشند. معمولا این چرم ها به دو صورت خشک و نرم تهیه می شوند و از آن ها در تهیه کیف و کفش زنانه استفاده می شود.

چرم ورنی که از این چرم به وفور در تهیه کیف و کفش استفاده می شود. این چرم دارای یک لایه براق است.

چرم جیر بزی که دارای یک لایه مخملی است.

چرم چایی چرمی است که پس از اتمام دباغی از بین غلتک هایی عبور داده می شود که دارای طرح ها برجسته و فرورفته هستند و سبب می شود این چرم ها طرح دار باشند. از جمله طرح هایی که روی این چرم ها ایجاد می شود طرح شرانگ، فلاور،پیتون، ماری، فلوتر و .. می باشند.

کفش چرم

چرم مراکشی که یکی از مستحکم ترین و نرم ترین و منعطف ترین چرم ها است.

چرم اسپانیایی هم نوعی نوعی چرم مراکشی است که از پوست اسب تهیه می شود. این چرم ها هم بسیار محکم و همچنین ضد آب هستند و از این رو از این چرم ها در تهیه کفش چرم مردانه بسیار استفاده می شود.

چرم های دانه دار کامل که یکی از باکیفیت ترین و محکم ترین چرم ها هستند. به همین دلیل معمولا برای تهیه کفش های چرمی مرغوب و باکیفیت از این چرم ها استفاده می کنند.

چرم شترمرغ از دیگر چرم های رایج برای تولید کفش چه از نوع کفش چرم زنانه و چه کفش چرم مردانه می باشد.

چرم های ماهی اعم از ماهی سالمون و لوتی و گرگ ماهی و روغن ماهی و خاویار و مار ماهی و کوسه و … که از این نوع چرم نیز در تیه انواع کیف و کفش استفاده می شود.

چرم خزندگان مثل پوست کروکودیل و سوسمار و مار و مارمولک که در عین استحکام و دوام بالا از زیبایی خاصی برخرودار هستند. این نوع چرم ها از مرغوب ترین چرم ها برای تولید انواع کفش چرم هستند.

با این اوصاف دریافتید که چرم های مورد استفاده برای تولید کفش بسیار متنوع هستند و لذا در زمان خرید این محصول بهتر است دقت و آگاهی زیادی داشته باشید. همچنین باید خاطر نشان کرد که تنها آگاهی از انواع چرم برای خرید یک کفش چرم باکیفیت کافی نیست و چرم ها نیز برای خود رتبه بندی دارند.

کفش چرم

درجه بندی چرم

چرم علاوه بر انواع مختلف، دارای درجه بندی های مختلفی هم هستند. به این صورت در زمان خرید این کفش ها باید به درجه بندی چرم هم توجه داشته باشید. چرم از لحاظ درجه بندی عبارتند از:

چرم درجه ۱: این نوع کفش ها دارای چرمی هستند که از رخی کاملا سالم برخوردارند. در واقع چرم این نوع کفش ها فاقد هر نوع بریدگی و در اصطلاح کاردمال هستند و هیچ بیماری ندارند. شما در چرم این کفش ها نمی توانید هیچ نوع فساد و گندیدگی و خراشی ببینید. از دیگر نشانه های چرم درجه ۱ این است که پشت چرم ﺁن ها لش دار است یعنی دارای ضخامت کافی هستند. از مهم ترین نشانه های این نوع کفش های چرم این است که این کفش ها ظاهر خود را به خوبی و کاملا حفظ کرده اند.

چرم درجه ۲: این نوع چرم دارای چرمی است که ﺁثار بریدگی و جراحت در آن کمتر از یک پنجم چرم است. ضایعات موجود در این چرم ها متراکم است و فاصله شان با لبه چرم کمتر از ۳ سانتیمتر است. ضایعات این چرم ها نباید در وسط چرم باشد.

چرم درجه ۳: جراحات و بیماری و بریدگی این نوع چرم ها هم نباید بیشتر از یک پنجم چرم باشد. همچنین این ضایعات نباید متراکم باشند و معمولا روی سطح این گونه چرم ها ﺁثار و نشانه های یک یا دو نقطه جراحت و بیماری و نقص مشاهده می شود.

چرم درجه ۴: این نوع چرم ها دارای ضایعات و نقص هایی در وسط چرم یا همان ستون فقرات چرم هستند.

کفش چرم

ویژگی های کفش چرم راحت و مناسب چیست؟

همان طور که ذکر کردیم چرم به دلیل ویژگی های خاصی که دارد مثل انعطاف پذیری، عایق سرما و گرما بودن، ضد آب و رطوبت بودن و زیبایی و استحکام بالا سبب می شود که کفش های تولید شده با آن از پاها حفاظت کنند و هیچ آسیبی به پاها وارد نشود. در واقع وظیفه اصلی کفش های چرمی حفاظت از پا و جلوگیری از ﺁسیب رساندن به آن ها است. ولی برخی از آن ها به پاها ﺁسیب می زنند.

در واقع اگر کفش چرمی نامناسب باشد سبب ایجاد مشکلات زیادی در افراد می شود به همین دلیل افراد در زمان خرید این کفش ها می خواهند بدانند ویژگی یک کفش چرمی راحت و مناسب چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت کفش های چرمی استاندارد و مناسب باید دارای سه ویژگی زیر باشند:

اولا باید از جنس بسیار مرغوب و باکیفیت تهیه شوند.

دوما باید از پاشنه های استاندارد برخوردار باشند.

ثالثا قالب و پنجه آن ها هم باید استاندارد طراحی شود.

از این رو با به کارگیری این سه شاخصه مهم در تولید این محصول می توان راحت ترین و استانداردترین کفش ها را تهیه کرد. یکی از معتبرترین و باسابقه ترین کارخانه های تولیدی داخل کشور که مشغول به تولید انواع کفش چرم استاندارد است برند چرم کروکو است. این برند با به کارگیری این سه شاخصه در تولید کفش های چرمی تمام تلاش خود را دارد باکیفیت ترین و راحت ترین و استانداردترین آن ها را تولید کند که سبب جلب رضایت مشتریان شود.

کفش چرم

نکات مهم در زمان خرید کفش چرم

در واقع جنس کفش یکی از مهم ترین شاخصه های استاندارد بودن آن است. و لذا کفش های چرمی به دلیل اینکه پا در آن راحت است و در زمستان گرم و در تابستان خنک می ماند یکی از بهترین گزینه ها برای افراد است. در واقع یکی از بهترین جنس هایی که بتوان با آن کفش استاندارد تولید کرد چرم است. چرا که علاوه بر زیبا و شیک بودن بسیار مستحکم و بادوام است و همچنین پا در آن به هیچ وجه عرق نمی کند. از آنجایی که چرم دارای منافذ طبیعی است سبب می شود هوا بین داخل و خارج کفش انتقال یابد و لذا از عرق کردن و بو گرفتن پاها جلوگیری می کند.

نکته دیگر مهم در استاندارد بودن این محصول پاشنه کفش است و لذا کفشی استاندارد است که از پاشنه استانداردی برخوردار باشد. قالب نیز از دیگر نکاتی است که سبب می شود این محصول، استاندارد باشد. در واقع قالب بندی این محصولات باید به گونه ای باشد که در آن فضای کافی برای پاشنه وجود داشته باشد و به انگشت پا فشاری وارد نشود.

حال اگر تمایل به خرید کفش چرمی استاندارد دارید که تمام این نکات در ساخت و تولید آن رعایت شده باشد کفش های چرم برند کروکو از بهترین گزینه ها برای شما می باشند.

ویژگی های کفش چرم برند چرم کروکو

از مهم ترین ویژگی های این برند این است که تولید محصولات چرمی خصوصا کفش چرم در این کارخانه به صورت تخصصی انجام می شود. به گونه ای که دباغی چرم ها در این تولیدی برای کفش های تابستانه و زمستانه متفاوت است. چرا که چرم رویه و آستر کفش های تابستانه نسبت به کفش زمستانه از پوشش رنگ کمتری نیاز دارند. تا کفش تنفس بیشتری داشته باشد.

کفش چرم

این برند برای تولید کفش های زمستانه برای چرم رویه و آستر از پوشش رنگ بیشتری استفاده می کند و منافذ سطح چرم را می بندند تا این محصول در زمستان مقاومت بالایی در برابر آب داشته باشند. همچنین این کار از لکه دار شدن آن هم جلوگیری می کند. رعایت این نکات ریز سبب می شود کفش چرم تولید شده برند کروکو در زمستان پاهایتان را گرم و در تابستان خنک نگه دارد. در واقع توجه به این جزئیات و رفاه حال مشتریان سبب متمایز شدن برند چرم کروکو از سایر رقبا شده است.

از دیگر نکاتی که برند چرم کروکو در زمان طراحی و تولید محصولات خود به آن اهمیت می دهد قالب بندی کفش است. چرا که قالب کفش سبب می شود فرد با کفش احساس راحتی داشته باشد یا نه. از این رو برند چرم کروکو محصولات خود را با قالب بندی های مختلف و متنوع تولید می کند تا بتواند با این تنوع قالب سبب جلب رضایت شود و نیازشان را برطرف کند. از این رو در زمان خرید انواع کفش های چرمی کفشی را انتخاب کنید که از لحاظ قالب، مناسب پای شما باشد.

دیگر نکته بسیار مهم کفش های چرمی که توجه به آن بسیار مهم است پاشنه و زیره آن ها است. از آنجایی که امروزه زیره و پاشنه های مختلفی در بازار وجود دارد برند چرم کروکو تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا استانداردترین و راحت ترین پاشنه ها را در محصولات خود استفاده کند. نکته قابل تذکر این است در زمان خرید این محصولات دقت داشته باشید کفشی را انتخاب کنید که استر داخلی آن ۱۰۰ درصد چرم طبیعی باشد. چرا که این استر از به وجود آمدن قارچ و بوی بد پا جلوگیری می کند. این نکته ای است که برند چرم کروکو کاملا به آن توجه داشته و برای جلب رضایت مشتریان از آسترهای چرم طبیعی در کفش های خود استفاده می کند.

به دلیل توجه به این نکات مهم برند چرم کروکو توانست خود را به یکی از معتبرترین برندهای چرم داخلی معرفی کند.

کفش چرم

آشنایی با برند چرم کروکو

برند چرم کروکو که در حال حاضر یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده انواع محصولات چرمی به ویژه کفش چرم در ایران است فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ شروع کرد. این برند در ابتدا با تاسیس یک کارخانه در متراژ ۱۰۰۰ متر مربع و به مدیریت سید مجید حسینی آغاز به کار کرد و با تولید انواع محصولات چرمی با کیفیت خصوصا کفش های چرم توانست موقعیت خود را به عنوان برند چرم کروکو در سال ۱۳۹۵ تثبیت نماید.

تولیدات باکیفیت و درجه یک این برند سبب شد که نظر مشتریان را به خود جلب نماید و استقبال پرشور از محصولات آن سبب شد که کماکان این برند در حال افزایش شعبات خود در سراسر کشور باشد. از مزایای دیگر این برند بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای و متعهد و علاقه مند به کار است که سبب شده این برند روز به روز پیشرفت کند. از موفقیت های این برند همکاری او با بسیاری از تولید کنندگان خارجی مثل کشورهای آلمان و ایتالیا و ترکیه است.

هدف و وظیفه برند چرم کروکو تبدیل چرم طبیعی به باکیفیت ترین و مرغوب ترین و لوکس ترین اجناس و محصولات است. این برند برای رسیدن به این هدف از نوﺁوری هایی مختلفی استفاده کرد تا بتانند جدیدترین زیبایی ها را خلق کنند. تمام هدف این برند این است که بتواند خود را به عنوان یک رقیب خوب برای برندهای اروپایی معرفی کند. کیفیت و قیمت مناسب از مهم ترین ویژگی های برند چرم کروکو است و مشتریان، محصولات این برند را به لوکس بودن و کیفیت و قیمت مناسب می شناسند.

در واقع هدف مجموعه برند کروکو این است که بتواند با به کارگیری فناوری ها و خلق زیبایی ها لوکس ترین و حرفه ای ترین محصولات چرمی را تولید و به بازار عرضه کند. داشتن محصولاتی لوکس با طراحی منحربه فرد و تولید محصولات چرمی حرفه ای از مهم ترین خدماتی است که این برند به مشتریان خود ارائه می دهد. این برند با تولید اکسسوری های چرمی نیاز تمام مشتریان طرفدار چرم را برطرف کرده است. علاوه بر این خدمات، برای اینکه این برند برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل است، محصولات این برند از خدمات پس از فروش هم برخوردارند که از جمله این خدمات می توان به واکس و ترمیم وسایل و تعویض آن ها و … اشاره کرد. این خدمات سبب شد که بر ارزش های محصولات برند چرم کروکو افزوده شود.

کفش چرم

در واقع افرادی که به دنبال محصولات چرمی لوکس با طراحی منحصربه فرد هستند معمولا محصولات برند چرم کروکو را انتخاب می کنند. از ویژگی های منحصربه فرد محصولات این برند خصوصا انواع کفش چرم کروکو قیمت بسیار مناسب آن ها است که سبب شده تمام افراد از هر قشری بتوانند محصولات این برند را خریداری کنند. از آنجایی که مشتریان این برند از گروه های سنی با سلایق مختلفی هستند برند چرم کروکو به گونه ای محصولات خود را طراحی می کند که با سلیقه این افراد همخوانی داشته باشد. به کارگیری از طرح های متنوع در این برند سبب شده بتواند تمام سلیقه ها را راضی نگه دارد. در واقع تمام هدف برند چرم کروکو این است که بتواند رضایت مشتریان را جذب کنند.

این برند در طول فعالیت خود موفق به موفقیت های زیادی شده است. با این اوصاف اگر شما به دنبال یک کفش چرم باکیفیت و زیبا و شیک و راحت و در عین حال با ضمانت هستید کفش های چرم کروکو بهترین انتخاب برای شما است.